خرید و فروش عمده بالشت در تهران | قیمت بالشت های پر و الیافی

بالشت یکی از ملزومات و وسایل اصلی برای خوابیدن است. این وسیله تاثیر زیادی بر کیفیت خواب و سلامتی بدن شما می گذارد چرا که در ارتباط مستقیم با گردن، سر و ستون فقرات شما قرار دارد و عدم تناسب آن می تواند بر این اندام ها تاثیر بدی بگذارد. برای خرید بهترین و با کیفیت ترین بالشت های پر و الیافی و آگاهی از قیمت آن ها، بهتر است به مراکز خرید و فروش بالشت در تهران مراجعه کنید. با خرید عمده از این مراجع می توانید از تخفیف های ویزه آن ها بهره مند شوید.

خرید و فروش عمده بالشت در تهران | قیمت بالشت های پر و الیافی

مرکز فروش انواع بالشت در تهران

مرکز فروش انواع بالشت در تهرانبالشت ها یکی از اصلی ترین بخش های هر رختخواب یا تخت هستند. این وسایل کوچک ممکن است از مواد مختلفی ساخته شده باشند. به عنوان مثال بالشت ها را با مواد زیر پر می کنند:

  • پر
  • پنبه
  • ابر
  • الیاف
  • پشم
  • پارچه
  • کاموا

هر یک از این ها، با توجه به منشا خود دارای خصوصیاتی هستند. به عنوان مثال، پنبه یکی از بهترین مواد برای ساختن بالشت است. این ماده طبیعی که منشا گیاهی دارد، هیچ گونه حساسیت وآلرژی برای افراد ایجاد نمی کند.
از دیرباز مرسوم بود که برای بیان اینکه کسی در شرایط عالی زندگی می کند، می گفتند لای پر قو بزرگ شده است. این مثال نشان می دهد که بالشت های ساخته شده از پر، که ممکن است پر قو یا غاز و دیگر پرندگان باشد، بسیار نرم و با کیفیت هستند. امروزه نیز در مکان های لوکس و لاکچری از بالشت پر استفاده می شود.

اما این ماده با تمام خوبی ها و مزایایی که دارد، دارای نکات منفی نیز هست. در ادامه به بیان آن ها می پردازیم:

  • پر ممکن است برای افراد حساس مانند کودکان، نوزادان و یا سالخوردگان آلرژی زا باشد.
  • پر در دراز مدت ممکن است دچار آفت هایی مثل بید یا شپش شود.
  • شستشوی بالشت های پر بسیار پر زحمت و سخت است.

اگر می خواهید مدل های مختلف این وسایل را با قیمت خوب خریداری کنید، بهتر است به مرکز فروش بالشت در بازار بزرگ تهران سری بزنید. در این محل می توانید انواع و اقسام آن ها را به شکل کلی یا تکی خریداری نمایید.

عرضه بهترین بالشت های پنبه ای

عرضه بهترین بالشت های پنبه ایبالشت ها همانطور که گفته شد انواع مختلفی دارند. از جمله بالشت های پنبه ای یا پشمی که این بالشت ها دارای خصوصیات ویژه ای هستند. بالشت پنبه ای یکی از مرسوم ترین و قدیمی ترین انواع این وسیله است. داخل آن ها با پنبه پر می شود که یک ماده طبیعی و سالم است. پنبه بهترین ماده برای ساخت و تهیه مایحتاج انسان است. از جمله نخ، پارچه، لباس و … چون که سازگاری کامل با بدن انسان داشته و هیچ مشکلی برای او ایجاد نمی کند.

بالشت های پشمی را با پشم گوسفند یا شتر پر می کنند. پشم به علت منافذ زیادی که دارد، هوا را در درون خود حفظ می کند و همین عامل باعث می شود که در فصل سرد و زمستان خیلی گرم و راحت باشد. اما همین عامل سبب جذب باکتری و گرد و غبار در آن می شود و ممکن است عوامل بیماری زا را در خود جمع نماید. پس در استفاده از بالشت های پشمی باید دقت کرد.

نکته مهم درمورد بالشت، شستشوی مداوم پارچه رویه آن است که تاثیر زیادی بر سلامتی این وسیله می گذارد. به طور کلی بالشت ها چون مدت زمان طولانی از شبانه روز مورد استفاده قرار می گیرند و دائم در تماس با فرد هستند، باید دائما تمیز شوند تا از انتقال بیماری توسط آن ها جلوگیری شود. بخصوص در جاهایی که توسط افراد متعدد از آن ها استفاده می شود. مثل هتل ها، مسافرخانه ها، پادگان ها، خوابگاه ها و … در غیر این صورت ممکن است کک، شپش و یا سایر مشکلات را منتقل سازند.

مرکز خرید بالشت، محل اصلی عرضه و فروش بهترین نمونه های بالشت های پنبه ای در کشور است. در هر شهر معمولا یک شعبه از این مراکز وجود دارد که شما عزیزان می توانید کالای مورد نیاز خود را از آنجا تهیه نمایید.

تولید بالشت با پر مرغ

تولید بالشت با پر مرغیکی از راه های ساخت بالشت تولید و تهیه آن با پر پرندگانی همچون مرغ است. بالشت های ساخته شده از پر، بسیار سبک، نرم و لطیف هستند و خوابیدن روی آن ها خیلی راحت و لذت بخش است. پر ها را به منظور ساختن بالشت، به خوبی تمیز و ضدعفونی می کنند و با مواد شیمیایی می شویند تا تمام باکتری های آن از بین برود.

نکته مهم در مورد این بالشت ها نیز همین است که باید هر چند وقت یکبار، تمام پرهای داخل آن ها به خوبی شسته و تمیز شود. چرا که پر به دلیل اینکه عضو بدن موجود جاندار است، جاذب میکروب و باکتری می باشد. پس باید آن ها را به خوبی با آب گرم و مواد شوینده تمیز کرده و در آفتاب خشک نمایید.

شما عزیزان اگر قصد خرید این وسایل را دارید، می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت بالش پر، به سراغ وب سایت های اینترنتی عرضه کننده این محصولات بروید و به جستجو کردن در آن ها بپردازید. در مراکز فروش عمده بالشت پر در تهران، می توانید بهترین نمونه های این وسایل را با نرخ مناسب تهیه کنید.

خواص استفاده از بالشت های پر قو

خواص استفاده از بالشت های پر قوبالشت های پر قو، یکی از راحت ترین و نرم ترین نمونه های این وسایل برای خواب فرد هستند. خوابیدن روی یکی از این بالشت ها می تواند آرامش و لذت عمیقی به شما ببخشد. استفاده از این بالشت ها، خواص زیادی برای داشتن یک خواب راحت دارد. اما این وسایل عمدتا قیمت و نرخ گرانی داشته و یک محصول لاکچری محسوب می شوند.

برای اینکه از قیمت روز بالشت های پر قو در بازار های داخلی و خارجی مطلع گردید، بهتر است که سری به مراکز فروش عمده آن ها بزنید یا اینکه به جستجو کردن در وب سایت های اینترنتی مربوطه بپردازید. در این سایت ها علاوه بر اطلاعات و اخبار روز، لیست قیمت و انواع بالشت در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید آن ها را از راه دور سفارش دهید.

بهترین راه کار برای خرید بالش ارزان، مراجعه به تولید کننده این محصولات و یا شرکت های اصلی پخش آن ها است. چرا که در این مراکز می توانید محصولات را از تولید به مصرف و با کمترین نرخ خریداری نمایید.

مرکز خرید انواع بالشت های پر و الیافی

مرکز خرید انواع بالشت های پر و الیافیفروشگاه های عرضه کالای خواب، مرکز اصلی عرضه و فروش انواع مختلف بالشت های پر، پشم، پنبه و الیافی هستند. شما در این فروشگاه ها می توانید به خرید کلی و یا جزئی این وسایل بپردازید. راه های برقراری ارتباط و سفارش محصول از این مراکز نیز، هم می تواند مراجعه حضوری باشد، هم برقراری تماس تلفنی، هم ثبت سفارش اینترنتی از طریق وب سایت های آنلاین.

شما عزیزان می توانید با توجه به شرایط و امکاناتی که دارید، از هر یک از این راه کار ها برای سفارش و خرید کالای مورد نیاز خود بهره بگیرید. اما مسلما سفارش از راه دور می تواند راحت ترین راه برای شما باشد.

یک نمونه از بالشت های الیافی، بالش الیاف فشرده است. انواع الیاف به کار رفته در بالشت، شامل موارد زیر است:

  • الیاف پلی استری
  • الیاف میکرو فایبر
  • الیاف بال فایبر

انواع مدل های بالشت های ایرانی و یا خارجی را می توانید در فروشگاه های این محصولات و کالا تهیه کنید. در صورتی که قصد خرید بالش خارجی اصل و با کیفیت را دارید، باید به شرکت های بازرگانی و معتبر پخش و فروش آن ها مراجعه نمایید.

لیست قیمت انواع بالشت در بازار

لیست قیمت انواع بالشت در بازاربالشت ها انواع و اقسام مختلفی دارند که علاوه بر بازار های حقیقی می توانید آن ها را از طریق فروشگاه های مجازی و تحت وب نیز خریداری کنید. در این سایت ها می توانید آخرین و جدید ترین لیست قیمت این محصولات را در بازار های داخلی یا خارجی بدست آورید. به عنوان مثال:

  • قیمت بالش طبی
  • قیمت بالش لایکو
  • قیمت بالش سنتی

همچنین برای آشنایی با خصوصیات هر یک از این وسایل نیز، این سایت ها بهترین محل هستند. چرا که توضیحات کامل و جامعی از هر نوع در اختیارتان می گذارند و شما با بررسی این مطالب می توانید بالش مناسب خود را انتخاب کنید.

در زمان انتخاب و خرید بالشت مناسب، باید به شرایط بدنی، وضعیت جسمانی، جنس بالشت، مواد داخلی آن، حجم، اندازه و … توجه کنید. به عنوان مثال، نوزادان باید روی یک بالشت خیلی مسطح و کم ارتفاع بخوابند تا به گردن آن ها آسیبی وارد نشود. همچنین افرادی که از درد گردن یا شانه رنج می برند، باید بالش های سفت و کم ارتفاع استفاده کنند.

مرکز پخش بالشت الیاف لایکو در کشور

مرکز پخش بالشت الیاف لایکو در کشوریکی از موادی که برای پر کردن داخل بالشت ها استفاده می شود، الیاف لایکو است. این الیاف دارای خاصیتی هستند که در اثر استفاده طولانی حالت خود را از دست نمی دهند. وقتی بعد از مدتی متوجه شدید که بالش دچار افت ارتفاع شد، بهتر است آن را به خوبی با دست جابجا کنید و مدتی در نور آفتاب بگذارید تا دوباره مثل قبل شود.

مرکز پخش و عرضه کالا و لوازم خواب در سطح کشور، به فروش بالش لایکو با قیمت مناسب و ارزان می پردازد. برای خرید از این مراکز می توانید به یکی از شعب آن مراجعه کنید یا اینکه با تلفن های واحد پشتیبانی و فروش آن ها تماس گرفته و کالای مورد نیاز خود را در هر تعداد که می خواهید سفارش دهید. باخرید عمده از این مراکز، می توانید از تخفیف های قابل توجه آن ها بهره مند شوید.

فروشنده بالشت های لوله ای سنتی

فروشنده بالشت های لوله ای سنتیبالشت های سنتی که در هر خانه قدیمی ایرانی می توان آن ها را مشاهده کرد، معمولا به شکل لوله ای و استوانه ای بودند. این بالشت ها که عمدتا با پنبه و یا کاموا و پارچه پر می شدند، کمی سفت و سنگین بودند. اما تجربه خواب روی آن ها می تواند یک نوستالژی و یاد آور خاطرات لذت بخش خانه های مادربزرگ ها باشد.

بسیاری از تولید کنندگان لوازم خواب که در شهرستان ها و شهرهای کوچک کار می کنند، هنوز هم به تولید این وسایل مشغول هستند. مراکز فروشنده این نوع بالشت ها را می توانید با جستجو در اینترنت بیابید.

استاندارد های لازم برای تولید بالشت

استاندارد های لازم برای تولید بالشت یک بالشت خوب و مناسب، دارای استاندارد ها و فاکتورهایی برای ساخت است که شامل عرض، ارتفاع، مواد داخلی، نرمی و سفتی  و … می شود. از جمله استاندارد های لازم برای ساخت و تولید یک بالشت خوب این است که به نوع مصرف و مصرف کننده آن توجه شود. به عنوان مثال بالش طبی هوشمند یکی از بهترین نمونه های این وسایل هستند.

این بالشت ها در اثر خوابیدن و استفاده، حالت بدن انسان را به خود می گیرند و با آن هماهنگ می شوند. مراکز تولید بالش طبی، انواع مختلفی از این بالش ها را تولید و توسط شرکت های فروش بالش هوشمند عرضه می کنند. از جمله:

  • بالش طبی ایرانی
  • بالش طبی ژل دار
  • بالش طبی مدیکال

فروشگاه اینترنتی انواع کالای خواب در ایران

فروشگاه اینترنتی انواع کالای خواب در ایرانبسیاری از تولید کنندگان انواع کالای خواب و بالشت، به عرضه و فروش آن ها در فروشگاه های اینترنتی می پردازند تا بتوانند هم خدمات بهتر و بیشتری به مصرف کنندگان ارائه دهند و هم کالای خود را در سطح بسیار وسیع تری به نمایش و فروش بگذارند. به این ترتیب یک مرکز تولیدی در شهری دور افتاده از ایران می تواند از تمام کشور بدون هیچ محدودیتی مشتری داشته باشد، بدون اینکه نیازی به مراجعه حضوری به آنجا باشد.

بستر فضای مجازی از این نظر که تمامی حد و مرزها و فاصله ها را از میان برداشته است، می تواند یک بستر و مکان بسیار مناسب برای عرضه و فروش محصولات مختلف باشد و رفته رفته بازارهای حقیقی همگی مجازی خواهند شد.

خریدار انواع بالشت و متکا ایرانی

خریدار انواع بالشت و متکا ایرانیانواع مختلفی از بالشت ها و متکا های ساخت داخل از جمله بالش فوم ایرانی را می توانید در مراکز اصلی پخش و فروش کالا و لوازم خواب خریداری کنید. افرادی که متقاضی و خریدار انواع وارداتی این محصولات هستند، باید به سراغ شرکت های معتبر پخش و فروش بالش خارجی بروند. با مراجعه به این شرکت ها می توان از دریافت کالای اصل و با کیفیت اطمینان حاصل کرد.

تولید انواع بالشت با الیاف مصنوعی در کشور

تولید انواع بالشت با الیاف مصنوعی در کشوربالشت هایی که با الیاف مصنوعی و غیر طبیعی ساخته و تولید می شوند، انواع و اقسام مختلفی دارند. از جمله بالشت های پلی استری یا میکرو فایبر. این بالشت ها نسبت به الیاف طبیعی دارای یک سری ویژگی ها هستند که بهتر است آن ها را از فروشنده محصولات سوال کنید و با دید باز و اطلاعات کامل اقدام به خرید نمایید.

برای اطلاع از آخرین لیست نرخ و قیمت فروش این محصولات در بازار های داخلی کشور، جستجو کردن در وب سایت های اینترنتی راه حل خوب و مناسبی است. چرا که این سایت ها جدید ترین اطلاعات را در اختیار شما خواهند گذاشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما