قیمت استثنایی تشک نوزاد لبه دار

کالای خواب یکی از وسایل اصلی سیسمونی نوزادان می باشد و استفاده از تشک نوزاد لبه دار به دلیل ایمنی که دارد بسیار پر طرفدار می باشد.

برای تهیه این کالا با قیمت استثنایی می توانیم از طریق سایت های فروش به صورت آنلاین اقدام کنیم تا با هزینه کمتر بتوانیم آن را تهیه کنیم.

این که برای تهیه آن به تولیدی های تشک نوزاد به طور مستقیم مراجعه کرده و بدون وجود واسطه ها این تشک را با قیمت استثنایی و مناسب تهیه کرد. 

قیمت استثنایی تشک نوزاد لبه دار

مزایا استفاده از تشک لبه دار برای نوزاد

مزایا استفاده از تشک لبه دار برای نوزاد وسایل و کالای خواب نوزاد یکی از مهم ‌ترین وسایلی است که در سیسمونی خانواده ها تهیه می کنند.

از آن جا که نوزاد در ماه های اول تولد نیاز به رسیدگی بیشتر دارد و باید در کنار پدر یا مادر خود قرار بگیرد استفاده از تشک هایی که قابل حمل و همچنین دارای لبه هایی برای محافظت از غلت خوردن کودک باشد بسیار لازم و ضروری است .

استفاده از تشک لبه دار مزایای بسیار زیادی هم برای کودک و هم برای والدین دارد از جمله:

  • دارای ایمنی بالا می باشد و از غلت زدن نوزاد جلوگیری می کند چون بسیاری از نوزادان در خواب غلت می زنند و ممکن است که اتفاق بدی برای آنها بیفتد با استفاده از این تشک می توانیم امنیت را برای آن ها در هنگام خواب ایجاد کنیم.
  • چون خواباندن کودکان در کنار پدر و مادر ایمن نیست و ممکن است که پدر مادر خود بر روی کودک غلت بخورند در نتیجه استفاده از تشک های گارد دار یا لبه دار به ما کمک می کند تا از بروز چنین حوادثی جلوگیری کنیم.
  • در این تشک ها از الیاف ضد حساسیت و کاملاً نرم استفاده می شود که سازگار با پوست نوزاد می باشد و برای نوزادان ایجاد حساسیت نمی کند
  • همچنین ملافه قسمت روی تشک زیپ دار می باشد و قابلیت شستشو در ماشین لباس شویی را دارد .
  • از آن جا که پوست نوزادان بسیار حساس می باشد و بغل کردن و جابجا کردن آن ها ممکن است ایجاد حساسیت برای کودک کند در نتیجه می‌توان از این تشک نوزاد طبی برای جابجا کردن نوزاد به راحتی استفاده کرد. 

فروشندگان انواع تشک نوزاد لبه دار

فروشندگان انواع تشک نوزاد لبه دار استفاده از تشک برای کودک و نوزاد لازم و ضروری می باشد اما در هنگام تهیه تشک با انواع مختلفی از آن در نمونه های گوناگون روبرو می شویم و انتخاب نوع مناسب آن به یک چالش تبدیل می شود.

فروشندگان انواع تشک تخت نوزاد، تشک نوزاد طبی تشک لبه دار و نمونه های دیگر را ارائه می دهند.

فروشنده می تواند با ارائه هر کدام از این کالاها با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب به راحتی فروش بسیار خوبی داشته باشد.

این کالا برای نوزاد استفاده می شود کیفیت و استاندارد بودن آن بسیار مورد توجه قرار می ‌گیرد فروشندگان می توانند انواع با کیفیت از لحاظ الیاف استاندارد و پارچه های مناسب را ارائه دهند تا خریداران با خیال راحت هر نمونه از تشک نوزاد لبه دار را که می‌خواهند تهیه کنند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما