قیمت روز انواع پتو برجسته زنبق باکیفیت درجه یک

پتو یا روانداز وسیله یا ابزاری برای گرم نگه داشتن بدن در هنگام خواب است که در تولید آن از مواد اولیه مختلفی استفاده می شود. در بازار قیمت انواع پتو بر اساس فاکتورهای کمی و کیفی متعددی تعیین و اعلام می شود که شناخت و آشنایی با آنها برای خریداران لازم است. امروزه انواع پتو برجسته درجه یک تولید شرکت های ایرانی در بازار طرفداران زیادی دارد. برای استعلام و اطلاع از نرخ روز مدلهای باکیفیت با برند زنبق و … بهترین راهکارها چیست؟ آیا انواع پتو و روش های انتخاب نمونه مناسب با بودجه و سلیقه خود را می شناسید؟

قیمت روز انواع پتو برجسته زنبق باکیفیت درجه یک

تفاوت قیمت پتو های ایرانی با چینی

تفاوت قیمت پتو های ایرانی با چینیقیمت یکی از مهمترین فاکتورهای کمی برای خرید انواع پتو به صورت عمده و گاهاً تکی است. همانطور که می دانید سهم قابل توجه ای از بازار مصرف را پتوهای وارداتی چینی اشغال کرده اند. بزرگترین رقیب تولید کنندگان پتوهای ایرانی، مدل های وارداتی از کشور چین هستند. البته باید اشاره کرد که پتوی چینی اغلب نمونه های نازک یا همان مسافرتی هستند که به هیچ عنوان نمی توانند جایگزین مدلهای باکیفیت ایرانی باشند.

از جمله تفاوت های بازار بین پتوهای ایرانی و پتو چینی می توان به قیمت آنها اشاره کرد. قیمت پایین و ارزان بودن مهمترین فاکتور و علت علاقه مندی خریداران به پتوی های چینی است. از سوی دیگر این مدل محصولات برای مسافرت، خوابگاه های دانشجویی و برخی مراکز عمومی انتخاب مناسبی هستند.

یکی دیگر از تفاوت ها کیفیت این دو مدل پتو است. پتوهای ایرانی همواره به علت بکارگیری مواد اولیه درجه یک در تولید، کیفیت و طول عمر بیشتری نسبت به مدل های وارداتی از چین را دارند. ثبات رنگ، طراحی های متفاوت و عرضه در سراسر کشور از طریق نمایندگی ها از دیگر تفاوت های رقابتی بین پتوهای پرطرفدار چینی و مدل های باکیفیت ایرانی است.

خریدار انواع پتو پیچک با قیمت ارزان

خریدار انواع پتو پیچک با قیمت ارزانپیچک نام یکی از طرح های پرطرفدار پتوی های یک و دو نفره با طرح برجسته است که از الیاف کاملاً طبیعی بافته و تولید شده است. به عنوان خریدار باید اطلاع دقیقی از سایز، اندازه و همچنین قیمت روز این محصول داشته باشید. جهت دسترسی به این اهداف تهیه کاتالوگ شرکت تولید کننده یا استعلام قیمت از فروشنده محصول می تواند مناسب باشد.

البته در نظر داشته باشید که قیمت این محصول با توجه به فصل عرضه و ویژگی های کیفی و کمی آن می تواند متغیر باشد. امروزه تهیه پتو ارزان قیمت با روش های مختلفی امکان پذیر است که اغلب خریداران عمده از آنها نهایت بهره را می برند.

در زمینه خرید انواع پتو پیچک اصل و باکیفیت نیز می توانید به مراکز و نمایندگان فروش مستقیم شرکت تولیدی این محصول مراجعه کنید. گفتنی است که به عنوان خریدار پتو دونفره و تک نفره برای بهره مندی از ارزان ترین قیمت ها، سفارش از طریق فروشندگان آنلاین را می توانید امتحان کنید.

کارخانه تولید کننده پتو نوجوان اسپانیا برجسته

کارخانه تولید کننده پتو نوجوان اسپانیا برجستهپتو اسپانیا برجسته در کارخانه نساجی لاله مهرگان در دو سایز دو نفره و تک نفره تهیه و تولید می شود. این محصول بالاترین میزان تراکم بافت و وزن را دارا بوده و از نظر کیفی گزینه مناسبی جهت صادرات نیز می باشد.

کارخانه تولید کننده پتو اسپانیا جزء بهترین تولید کنندگان در این زمینه است که توانسته انواع پتو یک و دو نفره با طرح های لاله، کلاسیک، عروسکی، ارکیده و … را با بهره گیری از دستگاه های تمام اتوماتیک عرضه نماید.

پتو نوجوان اسپانیا با طرح برجسته جزء نمونه های تک نفره محسوب می شود که دارای وزن تقریبی ۳ کیلوگرم است. ابعاد این پتو نیز ۲۲۰ در ۱۶۰ سانتی متر بوده و برای تخت های یک نفره بسیار مناسب می باشد.

بهترین قیمت روز پتو در بازار

بهترین قیمت روز پتو در بازارپتو به عنوان یک کالای شخصی همواره با تنوع بسیار بالایی تولید می شود تا تولید کنندگان پاسخگوی نیاز تمامی سلیقه ها و مشتریان باشند. در گذشته برای تولید این محصول از انواع مواد اولیه ارگانیک مانند پنبه و کتان بهره می برند که در نهایت منجر به محصولی با وزن بسیار سنگین می شد. این امر امروزه کمرنگ شده و ترکیب مواد پلی استر، پشم شیشه و پنبه موجبات تولید انواع پتو با درجات کیفی بالاتر و وزن سبک تر را به همراه داشته است.

بعد از فاکتور کیفیت، قیمت روز پتو برای تمامی خریداران اهمیت فوق العاده زیادی دارد. تمامی مشتریان از خریداران عمده تا مصرف کنندگان به دنبال تهیه و خرید انواع جدیدترین پتوها با کمترین قیمت در بازار هستند. عوامل زیر تاثیر چشمگیری بر تعیین بهترین قیمت پتو و نرخ فروش انواع آن در بازار را دارند:

  • ترکیبات تولید و نرخ مواد اولیه
  • سایز، اندازه، رنگ و طرح پتو
  • برند شرکت تولیدی، میزان تقاضای بازار

برای بهره مندی از بهترین قیمت های روز و خرید مقرون به صرفه و رضایت مند انواع پتو درجه یک، انتخاب فصل خرید مناسب نیز اهمیت دارد. اوایل تابستان بهترین زمان برای این امر خواهد بود.

خرید انواع پتو درجه یک از نمایندگی ها

خرید انواع پتو درجه یک از نمایندگی هاشرکت های تولیدی و وارداتی با روش های مختلفی اقدام به عرضه و فروش محصولات خود (انواع پتو) می نمایند. در این میان نقش بسیاری از فعالین، تامین کنندگان و واسطه های بازار در زمینه عرضه انواع پتو درجه یک با قیمت تولیدی و ارزان پررنگ تر است. نمایندگی ها بیشترین نقش را در زمینه عرضه طرح های جدید پتو تولید شده در کارخانجات و عرضه مستقیم با کمترین قیمت بازار را ایفا می کنند.

مزایای خرید انواع پتو از نمایندگی های فروش موارد زیر را شامل می شود:

  1. اطمینان از کیفیت محصول و جدید بودن طرح
  2. امکان سفارش مستقیم از کارخانه برای خریدهای عمده
  3. بهره مندی از تخفیفات فصلی تولید کنندگان از طریق نمایندگی ها
  4. تهیه و خرید مرغوبترین انواع پتو تولید شده در کشور

البته در برخی مراکز و شهرها نمایندگی فعال فروش وجود ندارد و خریداران برای تهیه محصول مورد نظر خود می توانید از طریق فروشندگان و نمایندگان آنلاین اقدام نمایند.

مرکز تولید و فروش پتو پیچک

مرکز تولید و فروش پتو پیچکدر گذشته مردم برای گرم نگه داشتن خود در هنگام خواب از انواع لحاف استفاده می کردند که معمولاً به علت استفاده از پنبه خالص در تولید آنها، محصول نهایی بسیار سنگین بود. البته دوخت لحاف ها نیز در شرایط بهداشتی صورت نمی گرفت و همواره برخی از افراد به بیماری های پوستی دچار می شدند.

امروزه انواع پتو جایگزین لحاف های قدیمی شده اند که از ترکیبات مختلف الیاف طبیعی و مصنوعی تهیه می شوند و وزن کاملاً استانداری دارند. هم چنین پرزهای پنبه که ایجاد حساسیت می کنند نیز در مدل های جدید به چشم نمی خورد.

شرکت های تولید مدل  و طرح های جدید مانند پیچک در شهرک صنعتی و در شرایط کاملاً بهداشتی با دستگاه های تمام اتوماتیک اقدام به تولید پتوهای دو نفره، تک نفره و نوزادی می نمایند. طرح و رنگ پتوهای تولیدی بسیار زیاد است و به این جهت حق انتخاب مشتریان افزایش می یابد.

فروش انواع پتو باکیفیت در نمایندگی مرکزی پتو و شرکت های پخش با حجم بالایی صورت می گیرد و مشتریان می توانند نمونه های ایرانی را با نرخ ارزانی خریداری نمایند.

ارزانترین قیمت پتو برجسته زنبق باکیفیت

ارزانترین قیمت پتو برجسته زنبق باکیفیتپتو برجسته زنبق در دو سایز دو نفره و تک نفره تولید می شود. جنس انواع آن اغلب از الیاف ترکیبی طبیعی و مصنوعی مانند اکریلیک، پنبه، پشم و … است که در افزایش کیفیت آن نقش بسزایی دارد.

پتو زنبق رنگبندی زیادی دارد که زمینه اصلی آن از سه گل زنبق زیبا تشکیل شده است. این طرح برجسته بوده و همین امر زیبایی آن را دو چندان می کند. بعد از انتخاب طرح و رنگ دلخواه، خرید آن با ارزانترین قیمت بازار اهمیت زیادی دارد.

همانطور که می دانید جنس و کیفیت تاثیر مستقیمی بر تعیین قیمت فروش پتو دارد. به همین علت برخی از محصولات دارای قیمت و نرخ بالاتری نسبت به دیگر نمونه با سایز و اندازه یکسان دارند.

توجه داشته باشید که برای خرید پتو باکیفیت، فاکتور کارآیی و کیفیت را در اولویت قرار دهید چرا که برای چندین سال پتوی انتخابی با پوست و بدن تماس مستقیم داشته و خواب شبانه لذت بخشی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

فروش عمده و کلی پتو دونفره مسافرتی

فروش عمده و کلی پتو دونفره مسافرتیپتوهای مسافرتی از نظر سایز و اندازه با مدل های خانگی هیچ تفاوتی ندارند. تفاوت اصلی آنها در مواد اولیه تولیدی، طرح، ضخامت و تعداد لایه های می باشد. از آنجایی که مدل های مسافرتی با هدف حمل و جابجایی آسان طراحی می شوند معمولاً وزن سبکی داشته و در عین حال قدرت گرم کنندگی قابل قبولی دارند. جنس این پتوها اغلب از الیاف مصنوعی بوده اما لطیف و مناسب برای تمامی فصول سال هستند.

فروشنده پتو خزدار مسافرتی همواره نمونه هایی متنوع از تولیدات داخلی و وارداتی از چین را با قیمت و نرخ های متفاوتی عرضه می کند. فروش عمده مدل های وارداتی در شهرهای جنوبی و بندری کشور رونق بالایی دارد. از سوی دیگر پتو دو نفره مسافرتی با برندهای ایرانی در نمایندگی های فروش و فروشگاه های تخصصی لوازم خواب قابل می باشند.

پخش عمده انواع پتو پاییزی در طرح های مختلف

پخش عمده انواع پتو پاییزی در طرح های مختلفانواع پتو پاییزی در دو مدل یک و دو لایه تولید می شود اما از نظر طرح، رنگ و مدل گستردگی زیادی دارند. جنس اغلب پتوهای پاییزی از پلی استر بوده و به راحتی قابل شستشو می باشند. البته در بازار مدل های مسافرتی و سبک این پتوها نیز با قیمت ارزان تری خرید و فروش می شوند.

گفتنی است که شرکت های پخش عمده اغلب به صورت مویرگی اقدام به عرضه و پخش یک یا چند برند تولیدی از این محصولات می نمایند. این شرکت ها نقش چندانی در قیمت گذاری و نرخ فروش محصولات نداشته و تنها موجبات دسترسی آسان خریداران را فراهم می آورند.

توزیع و پخش عمده پتو در کلان شهرها با سرعت بالایی صورت می گیرد اما در برخی شهرستان ها دسترسی به طرح های مختلف و جدید مدل های برخی برندها امکان پذیر نیست. از این رو خریداران می توانند از طریق نمایندگان فروش آنلاین، طرح و مدل دلخواه خود را با قیمت کارخانه سفارش دهند.

شرکت تولید کننده پتو ارزان قیمت در ایران

شرکت تولید کننده پتو ارزان قیمت در ایرانشرکت های تولید کننده با هدف کسب سهم بازار فروش انواع مختلف پتو را از نظر جنس، رنگ و طرح تولید می نمایند. در این زمینه باید اشاره کرد که تولیدات این مراکز از نظر جنس در گروه های زیر قرار می گیرند:

  • پتو پشم شیشه ای
  • پتو پنبه
  • پتو اکریلیک و پلی استر
  • پتو پشمی

البته در ایران تولید عمده پتو با مواد کاملاً طبیعی و ارگانیک مانند پشم تقریباً منسوخ شده و این روزها شرکت ها از ترکیبات مختلف الیاف طبیعی و مصنوعی جهت تولید بهره می برند. تمامی این عوامل موجبات خرید پتو ارزان اما گرم، سبک، راحت و زیبا را برای مصرف کننده و خریدار فراهم می آورد.

خرید ارزان پتو برجسته چینی با قیمت پایین

خرید ارزان پتو برجسته چینی با قیمت پایینجدای از مبحث کیفیت، برخی از خریداران و فعالین بازار، به دنبال تهیه انواع پتو با قیمت پایین و نرخ ارزان هستند. این مراکز سعی در خرید ارزان و افزایش حاشیه سود خود را دارند و همواره روش های مختلفی را جهت دستابی به این هدف امتحان می کنند.

امروزه فروش عمده پتو با قیمت کارخانه و نرخ رقابتی با روش های نوین موجبات فراهم آمدن شرایط تهیه و خرید ارزان را برای فعالین بازار به وجود آورده است. می توان گفت که بهترین روش سفارش عمده پتو با قیمت پایین، شیوه های اینترنتی، غیر حضوری و مستقیم از طریق نمایندگان و تولید کنندگان عمده است.

از مزایای خرید اینترنتی و ارزان انواع پتو برجسته چینی و ایرانی می توان به دسترسی آسان به انواع محصول، ارتباط مستقیم با تولید کننده یا وارد کننده، حذف واسطه و بهره مندی از تخفیفات را عنوان نمود.

البته قیمت پتو چابهار به عنوان مدل های وارداتی از چین نیز بسیار ارزان بودن و از طریق تامین کنندگان در این مناطق می توانید ارزان ترین پتوهای چینی را تهیه و با قیمت مناسب به فروش برسانید.

عرضه کننده پتو مسافرتی برجسته زنبق درجه یک

عرضه کننده پتو مسافرتی برجسته زنبق درجه یکدر بازار عرضه پتو، انواع مدل های این محصول با برندهای مختلف خرید و فروش می شوند. از فروش پتو نوجوان و کودک گرفته تا انواع پتوهای دو نفره گل برجسته و مسافرتی که با نرخ های متفاوت قابل تهیه می باشند.

در این میان تهیه پتو مسافرتی برجسته زنبق امر آسانی نیست چرا که انواع مدل های چینی با قیمت ارزان تری نظر مشتریان را جلب می کنند و معمولاً میزان عرضه نمونه های درجه یک را کم رنگ تر می کنند.

بنابراین شرکت های عرضه کننده تنها از طریق نمایندگان فروش خود اقدام به فروش و پخش پتو مسافرتی تولیدی خود می نمایند. هر چند تهیه برخی برندهای باکیفیت ایرانی در فروشگاه های لوازم خواب و هم چنین برخی مبل فروشی ها نیز امکان پذیر است.

در نهایت توجه داشته باشید که انتخاب پتو مناسب باید بر اساس کیفیت، جنس مواد اولیه و سایز و اندازه مناسب صورت بگیرید. از خرید پتوهای بی کیفیت که بیش از اندازه پرز می دهند خودداری کنید و هر چند ماه یکبار پتوهای خود را بشوئید تا از ایجاد حساسیت پوستی جلوگیر کرده باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما