برترین فروشگاه روبالشتی گلدار

روبالشتی گلدار از جمله منسوجاتی است که در زندگی روزمره به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. این پارچه ها دارای تنوع طرح و رنگی بالایی هستند و در جنس های مختلفی به بازار عرضه می شوند. به کار بردن آن ها روی بالشت مانع از خراب شدن رویه اصلی می شود و شست و شوی آسانی دارند. نخ به دلیل نازک و لطیف بودن بهترین گزینه برای روبالشتی است. این سایت به عنوان برترین فروشندگان روبالشتی در کشور فعالیت گسترده ای دارد. 

برترین فروشگاه روبالشتی گلدار

مشخصات روبالشتی گلدار دورچین

مشخصات روبالشتی گلدار دورچین روبالشتی دورچین دارای مشخصاتی منحصر به فرد است که این امر باعث برتری آن نسبت به نمونه های دیگر شده است. اگر در مقابل نور آن را قرار دهیم ضخامت پارچه اصیل ایرانی به خوبی مشاهده می شود. با فشردن در مشت چروک نشده و به راحتی باز می شود. رنگ های بکار رفته در بافت این پارچه درجه یک هستند و در زمان شستن با مواد شوینده تغییر رنگ نمی دهد و دچار پوسیدگی نمی شود. 

مقاومت و دوام بالایی دارد و در زمان کشیده شدن تاروپود از هم جدا نمی شود. روبالشتی های ترمه علاوه بر زیبایی بی همتایی که دارند بسیار نرم و لطیف هستند. برخی الیاف بکار رفته در آنها براق بوده و درخشندگی خاصی به زمینه پارچه بخشیده است. 

مهمترین نکته در این منسوجات این است که ضد حساسیت هستند و این نشان دهنده سطح کیفی بالایی محصول است. از دیگر مزایا می توان به پرز نداشتن آن اشاره کرد که سطحی صاف و مسطح دارد. پی بردن به کیفیت مطلوب کمک می کند تا شما بتوانید محصولی ایده آل و اصل را خریداری کنید.

تولیدکنندگان انواع روبالشتی گلدار

تولیدکنندگان انواع روبالشتی گلدار تولید کنندگان داخلی با تولید روبالشتی نخی گلدار با بهترین کیفیت تلاش می کنند تا رضایت مصرف کننده را جلب کنند. این منسوجات گرانبها جز با ارزش ترین صنایع دستی ایران به شمار می رود و در دکوراسیون های امروز این هنر به خوبی می درخشد. در این نمونه نقش های گل و بته قجه و … به خوبی دیده می شود که زیبایی آن را دو چندان می کند.

طراحی ها و ایده های بکار رفته در این پارچه تلفیقی از سبک مدرن و سنتی است که اثر بی نظیری را خلق می کند.  این روبالشتی ها به صورت سنتی و صنعتی تولید می شوند و در مدل های سنتی ایده های جدیدی استفاده شده است. 

برای تهیه این منسوجات از پارچه های مرغوب و با کیفیت استفاده می شود که تاروپودی عالی دارند تا عمل دوخت جوابدهی بهتری داشته باشد و کار نهایی نیز از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار باشد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما