بررسی قیمت روبالشتی تکه دوزی

روبالشتی دارای انواع مختلفی بوده و با استفاده از پارچه های متنوعی تهیه می شود. یکی از روبالشتی های زیبا و پرطرفدار روبالشتی تکه دوزی می باشد که به علت طرح و نقش شیک و کیفیت بالا مورد پسند افراد زیادی واقع شده است. قیمت روبالشتی تکه دوزی با توجه به کیفیت، جنس، نوع دوخت، ابعاد و اندازه آن، روش خرید، میزان و حجم خرید، شرکت تولید کننده و ‌… متفاوت می باشد.

بررسی قیمت روبالشتی تکه دوزی

منظور از روبالشتی تکه دوزی چیست؟

منظور از روبالشتی تکه دوزی چیست؟ روبالشتی تکه دوزی یا چهل تکه با استفاده از تکه پارچه های مختلف تهیه می شود. این روبالشتی به واسطه داشتن انواع تکه دوزی زیبا دارای جذابیت خاصی است. این محصول دارای رنگ های متنوع و قشنگی بوده و یکی از انواع روبالشتی های است که در زمان های گذشته نیز در اغلب منازل استفاده می شد. این روبالشتی با استفاده از بهترین پارچه ها تهیه می شود که در اثر شستشو رنگ و کیفیت آن تغییری نمی کند. روبالشتی با کیفیت باید قابل شستن با دست و ماشین لباسشویی باشد و از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار بوده همچنین در برابر مواد شوینده مقاومت خوبی داشته و آبرفت نداشته باشد.

روبالشتی تکه دوزی در مدل های زیپ دار و یا دکمه ای دوخته می شود و دارای سایزهای مختلفی است و با وجود تنوع بالا در طرح و رنگ مشتری می تواند بر حسب سلیقه محصول دلخواه را انتخاب و خریداری نماید. روبالشتی تکه دوزی در شرکت های تولید کننده با کیفیتی مرغوب توسط دستگاه های پیشرفته و با بهره وری از خیاطان مجرب در ابعاد و سایزهای مختلف تولید می شود که با توجه به دوخت با کیفیت و طرح و نقش متنوع نظر افراد زیادی را به خود جلب نموده و از فروش بالایی برخوردار می باشد.

خرید انواع روبالشتی تکه دوزی

خرید انواع روبالشتی تکه دوزی امکان خرید انواع روبالشتی تکه دوزی به صورت آنلاین از این سایت برای مشتری فراهم می باشد تا بتواند در کوتاه ترین زمان محصول مورد نظر را خریداری نماید. این روزها بازار خرید انواع روبالشتی تکه دوزی به علت طراحی شیک و جذاب بسیار داغ می باشد و مشتریان زیادی دارد. روبالشتی مدل های متنوعی دارد و از پارچه های مختلفی برای دوخت آن در شرکت های تولیدی استفاده می کنند.

این تولیدی ها انواع روبالشتی پورشه، روبالشتی ترمه، روبالشتی دورچین، روبالشتی مخمل و …. را با دوختی بسیار ظریف و محکم و پارچه های بادوام تهیه می کنند و با بهترین بسته بندی راهی بازار فروش می نمایند. بسیاری از متقاضیان و خرده فروشان این محصول را به صورت عمده و با قیمت مناسبی خریداری می‌کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما