تولیدکنندگان روبالشتی پنبه دوز طرح دار

برای ما بسیار مهم است که از مرجع تولید کالاهای مختلف اطلاع داشته باشیم. این موضوع کمک میکند که شناخت و اعتمادمان نسبت به جنسی که میخریم، بیشتر باشد. بحث اطمینان در خریدها بسیار مهم است. اگر وجود نداشته باشد، مدام به این فکر میکنیم که مرغوبیت، قیمت و فاکتورهای دیگر آن کالا حقیقی هستند یا خیر؟ تولیدکنندگان روبالشتی پنبه دوز طرح دار، این کالاها را با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا میبافند و از نظر طراحی، تمامی سلیقه ها را در نظر دارند.
شرکت دیبافت به طور مستقیم با تولیدکنندگان روبالشتی پنبه دوز طرح دار، ارتباط دارد. بنابراین میتوان از کیفیت کالاها (صد در صد پنبه بودن) و مناسب بودن قیمت ها در این فروشگاه مطمئن بود.

نحوه شست و شو انواع روبالشتی پنبه ای

نحوه شست و شو انواع روبالشتی پنبه ای

روبالشتی های پنبه ای یکی از شیک ترین روبالشتی ها هستند. اگرچه این روبالشتی ها جنس بسیار خوبی دارند، ولی باز هم باید در شست و شو و مراقبت از آنها کوشا بود. البته امروزه کارخانه های تولیدکننده منسوجات، تمام سعی خودشان را میکنند تا کالایی تولید کنند که از نظر استحکام، تزیینات آن مقاوم در برابر شست و شو باشد و از طرفی با استفاده از نخ هایی با مرغوبیت بالا تار و پود روبالشتی را میبافند که در اثر شستن، نخ کش و کوچک یا بزرگ نشود و طرح های آن هم جدا نشود.
یکی از روش های شست و شوی روبالشتی پنبه ای، استفاده از ماشین لباس شویی و پودر است که یک روش استاندارد محسوب میشود. البته شما میتوانید از مایع لباس شویی هم برای شستن این کالای شیک استفاده کنید، آبی که جهت شست و شوی این روبالشتی استفاده میشود، باید سرد باشد زیرا آب گرم به بافت و طرح های روی روبالشتی آسیب میزند. مدت زمان شستن روبالشتی پنبه ای باید طوری تنظیم شود که هم آلودگی ها پاک شوند، هم به روبالشتی آسیبی نرسد.
البته اگر به خاطر داشته باشید، برای مثال در شست و شو پتوها در کنار گزینه خشک شویی، همواره گزینه شست و شو دستی در سنت ایرانی مطرح بوده است؛ اگر لباس گران بهایی داشتند ترجیح میدادند، به جای ماشین لباسشویی با دست بشویند. اگر شما هم نگران تزیینات خاص روبالشتی تان هستید، میتوانید در زمان کمی آنها را با دست و مواد شوینده بشویید. البته باید گفت، نیازی نیست حساس باشید و ماشین لباسشویی آسیبی به منسوجتان نمیزند.

دوام روبالشتی پنبه ای چقدر است

دوام روبالشتی پنبه ای چقدر است

یکی از دلایل بزرگی که ما قبل از خرید هرکالایی سعی میکنیم تحقیقات گسترده ای در مورد آن کالا بکنیم این است که با پرداخت مناسب ترین هزینه، بتوانیم بهترین امکانات را در اختیار داشته باشیم. دقت اولیه حین خرید یک کالا، باعث میشود تا حد زیادی کیفیت و کارایی آن محصول در درازمدت تضمین شود و روبالشتی ها هم از این مهم مستثنی نیستند و اهمیت خرید از سایت های معتبری مانند دیبا بافت نگار آنجا مشخص میشود که خیالمان را از بابت اصالت منسوجات راحت میکنند. این شرکت با کادر مجرب و کارآزموده شان تخصص بالایی در زمینه کالا دارند.
برای نگهداری طولانی مدت از هر چیزی باید از آن مراقبت درستی شود، دوام روبالشتی پنبه دوز طرح دار بستگی به نحوه نگهداری آنان دارد، همچنین به جنس آن هم مرتبط است، زیرا اگر این روبالشتی از پنبه خالص نباشد، دوام آن کمتر میشود و اینجاست که بحث تقلبی نبودن کالای خریداری شده مطرح میشود‌. البته این روبالشتی نسبت به روبالشتی های دیگر، به دلیل طبیعی بودن، لطافت بالا و جریان خوب هوایی که ایجاد میکنند، کمی گران تر هستند. حالا تصور کنید پول خوبی بپردازید، اما روبالشتی مرغوبی دریافت نکنید، این آخر بی انصافی است. پس همه چیز بستگی به انتخاب اولیه و در ادامه، نحوه مراقبت از روبالشتی دارد؛ اینکه به طور صحیحی آن را بشوییم، با هر لباسی که ممکن است رنگ بدهد، درون ماشین لباسشویی نیندازیم و با آرایش به رخت خواب نرویم که هم به پوست و هم روبالشتی آسیب برسد و در انتها رعایت این موارد کوچک باعث میشود روبالشتی ما کیفیت روز اولش را حفظ کند و خوابی آرام را به ما هدیه دهد.

مقایسه روبالشتی مدرن و سنتی

مقایسه روبالشتی پنبه دوز طرح دار مدرن و سنتی

همانطور که میدانید از چندین سال پیش، دیگر کمتر کسی پیدا میشود که از روبالشتی های سنتی استفاده کند. البته این درست است که هنوز این مدل از روبالشتی ها، طرفداران خود را دارند. روبالشتی های ساده و مدرن در کنار یکدیگر بیشتر به چشم می آیند و زیبایی بیشتری به خانه میدهند، البته این قضیه تا زمانی درست است که خانه شما فقط سبک یک خانه سنتی را نداشته باشد.
روبالشتی های سنتی اصولا از پارچه ترمه هستند و در آنها از ابریشم استفاده میشود. هرچقدر ابریشم در این پارچه ها بیشتر باشد، آن روبالشتی پنبه دوز طرح دار گران تر خواهد بود، روی این روبالشتی ها طرح بته جقه یا گل و بلبل دیده میشود، ولی روبالشتی های مدرن اصولا ساده هستند و طرح کمی دارند، بعضی از آنها طرح های فانتزی دارند، بعضی دیگر پولک دوزی شده اند و آنهایی که قیمت ارزان تری دارند، کاملا ساده هستند. این کاملا به سلیقه شما بستگی دارد که طرفدار روبالشتی سنتی باشید یا مدرن، شاید هم هر دو آنها را دوست داشته باشید و در دیزاین خانه تان به زیبایی جای دهید.

خرید بی واسطه انواع روبالشتی پنبه دوز طرح دار

خرید بی واسطه انواع روبالشتی پنبه دوز طرح دار

شما میتوانید با خرید از سایت ما، از یک خرید مطمئن و بدون واسطه لذت ببرید، همانطور که میدانید کالاهایی که با واسطه خریداری میشوند، قیمت بیشتری نسبت به قیمت خود کارخانه دارند و این به هیچ وجه منصفانه نیست و حتی در این موارد نمیتوان اصالت کالاها را تعیین نمود. اینکه آیا روبالشتی ها صددرصد پنبه هستند یا دوختشان نهایت کیفیت مبلغ پرداخت شده را دارد؟ اصلا کدام کشور آنها را تولید کرده است؟ پاسخ تمامی این سوالات زمانی که به سمت فروشنده نامعتبری میرویم، در هاله ای از ابهام قرار میگیرد و در نهایت هم به دلیل وجود واسطه های متعدد، پولی بیشتر از ارزش نهایی روبالشتی پنبه دوز طرح دار، پرداخت میکنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما