خرید اینترنتی بالشت پر

امروزه بستر اینترنت و فضای مجازی جای مناسبی برای خرید و فروش سریع و راحت انواع محصولات شده است. به این ترتیب امکان خرید اینترنتی بالشت پر برای متقاضیان این کالا در فروشگاه های اینترنتی فراهم شده است.

خرید اینترنتی بالشت پر

خرید اینترنتی بالشت پر

برای خرید آسان و راحت بالشت پر کافیست به وب سایت های فروش کالای خواب که انواع و اقسام محصولات خواب از جمله انواع بالشت ها را در اختیارتان می گذارند مراجعه کنید، سپس انواع بالشت ها را بررسی کرده و بالشت مورد نظر خود را انتخاب کنید و سفارش دهید. به این ترتیب از هر جای کشور که باشید به راحتی میتوانید بالشت مورد نظرتان را بخرید. فقط دقت کنید از سایتهای معتبر خرید کنید .

بالشت پر

بالشت پر از پر انواع پرندگان مانند قو، غاز، مرغ و … پر شده است . این پرها قبل از ریخته شدن در بالشت به دقت شستشو و ضدعفونی می شوند تا بی بو و بهداشتی گردند. به این ترتیب امکان رشد و نمو میکروبها و قارچ ها در آنها از بین می رود . این بالشت ها بسیار نرم و سبک و راحت هستند و بهترین بالشت برای خوابیدن می باشند . بالشت های پر شده از پرز لایه زیرین پر پرنده هایی مانند غاز یا اردک، نرم و لطیف ترین و در عین حال گران ترین بالشت ها هستند.

بالشت پر بهترین بالشت

بالشت پر از نظر متخصصان بهترین و راحت ترین بالشت برای خوابیدن است. بالشت هایی که از پر و کرک ساخته می شوند نه آنقدر نرم هستند که سر در انها فرو برود و نه آنقدر سفت هستند که به گردن فشار بیاورند.

این بالشت ها به راحتی فرم سر و گردن را به خود می گیرند و درجه نرم و سفتی آنها کاملا مناسب است . کسانی که به خاطر آلرژی و حساسیت از بالشت پر استفاده نمیکنند باید بدانند که آلرژی زایی بالشت های الیاف مصنوعی هم کمتر از بالشت پر نیست. پس به جای دوری کردن باید بالشت ها را هر چند وقت یکبار تعویض کنید، شستشو دهید، در آفتاب بگذارید تا میکروب کشی شوند. قبل از ریختن پر داخل بالشت هم باید آنها را به خوبی شسته و ضدعفونی کرد.

شستن بالشت پر

خرید اینترنتی بالشت پر

برای شستن بالشت پر باید ابتدا آن را باز و پرهای داخل بالشت را خالی کنید. برای این کار کیسه بزرگی تهیه کرده و پرها را داخل آن بریزید. رو بالشتی ا به خوبی شسته و اتو کنید و بعد از آفتاب دادن پرها آن ها را داخل بالشت برگردانید . ابته اگر پرها به خوبی شسته و خشک شوند بهتر ست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما