خرید تشک تخت تک نفره ارزان قیمت

به طور تقریبی هر فرد یک سوم از شبانه روز را صرف خوابیدن می کند از این رو تهیه کالای خواب با کیفیت اهمیت بسیاری دارد. اکثرا افراد به دنبال تشک های ارزان قیمت در کنار کیفیت بالا و مرغوب هستند. برای خرید تشک تخت تک نفره ارزان قیمت در بالاترین کیفیت با ما تماس بگیرید. کارشناسان فروش به شما کمک می کنند تا با قیمت ارزان و کمترین بودجه برترین تشک های تک نفره را تهیه فرمایید.

خرید تشک تخت تک نفره ارزان قیمت

تشک تخت در چه سایز هایی تولید می گردد؟

تشک تخت در چه سایز هایی تولید می گردد؟ تشک ها انواع گوناگونی داشته و در سایزهای متفاوتی تولید می گردند. در ادامه سایزبندی انواع تشک ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

کوچکترین سایز استانداردی که برای تشک تخت تهیه می شود سایز نوزادی می باشد که معمولا در ابعاد ۷۰ در ۱۳۰ سانتی متر ساخته می شود. تشک هایی که برای سنین نوجوانی مورد استفاده قرار گرفته و متناسب با سایز تخت کودک و نوجوان هستند معمولا ابعادی در حدود ۸۰ در ۱۸۰ سانتی متر دارند.

در دسته بندی بزرگسالان ابعاد متفاوتی از تشک ها وجود دارد. سایز اول Twin و یک نفره می باشد این تشک ها در ابعاد ۹۰ در ۲۰۰ سانتی متر تهیه شده و مناسب با اندام یک فرد بالغ می باشند. سایز Twin XL بزرگترین سایز از تشک های تک نفره می باشد که در ابعاد ۱۲۰ در ۲۰۰ تهیه شده و مناسب برای افراد درشت اندام است.

سایز Queen از محبوب ترین و پرفروش ترین تشک هاست که در دسته تشک های دو نفره جای می گیرد. این تشک ها در ابعاد ۱۶۰ در ۲۰۰ سانتی متر تولید می شوند و مناسب برای زوج ها می باشند. پس از سایز Queen سایز Full قرار می گیرد که در ابعاد ۱۴۰ در ۲۰۰ سانت ساخته شده و مناسب برای زوج ها در اتاق خواب ها و منازل بزرگ است. در انتها سایز King قرار می گیرد, این سایز که بزرگترین سایز استاندارد تشک محسوب می شود ابعادی برابر با ۱۸۰ در ۲۰۰ سانتی متر دارد. این تشک ها دارای سایز بسیار بزرگی بوده و فقط برای اتاق هایی با متراژ بالا مناسب است.

قیمت فروش تشک تخت تک نفره عمده

قیمت فروش تشک تخت تک نفره عمده قیمت فروش تشک تخت تک نفره متغیر است و بسته به جنس و ابعاد تشک تعیین می شود. در صورت خرید عمده تشک یک نفره ارزان تولید شده توسط شرکت ما از حداکثر تخفیف و پایین ترین قیمت بهره مند خواهید شد.

صاحبان هتل ها و مسافرخانه ها, فروشندگان کالای خواب و کسانی که اقدام به فروش تشک تخت تک نفره می کنند می توانند با برقراری تماس با کارشناسان ما, ضمن آشنایی با انواع تشک های تخت تک نفره درجه یک, از قیمت فروش عمده آنها نیز مطلع شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما