خرید و فروش روبالشتی در تهران | تولید عمده روبالشتی در کشور

بسیاری از مراکز و کارگاه های تولیدی و دوخت و دوز در سرتاسر کشور، برای رفاه حال مردم و کمک به رفع نیاز آن ها، اقدام به تولید انبوه روبالشتی با مدل ها و طرح های مختلف می کنند و آن ها را در نمایندگی های پخش به صورت عمده یا جزئی با قیمت مناسب به مصرف کنندگان عرضه می نمایند. شما عزیزان اگر به دنبال خرید و فروش روبالشتی در تهران یا سایر شهرستان های ایران هستید، باید به سراغ یکی از شعب فعال این شرکت ها بروید، یا با تلفن های آن ها تماس برقرار سازید.
خرید و فروش روبالشتی در تهران | تولید عمده روبالشتی در کشور

مرکز خرید انواع روبالشتی در تهران

مرکز خرید انواع روبالشتی در تهرانامروزه در دنیای مدرن و زندگی های آپارتمانی، دیگر نه فضا، نه زمان و نه
امکاناتی برای دوخت و دوز و آماده کردن رخت خواب و بالشت و … مانند
گذشته وجود دارد. زنان جامعه ما مانند مادران قدیمی، صرفا زنان خانه دار
نیستند که تمامی امور منزل را خودشان انجام دهند و مایحتاج زندگی را خود
تامین کنند. به علاوه دیگر کمتر کسی است که به هنرهایی مانند خیاطی واقف
باشد یا وقت و حوصله انجام آن را داشته باشد.
در چنین شرایطی، اکثر
افراد جامعه به سمت خرید محصولات آماده روی می آورند و مشاغلی چون دوخت
رختخواب، لحاف و یا روبالشتی ایجاد می شود که می تواند برای برخی منبع
درآمدی عالی باشد. امروزه این کارها با تلفیق هنرهای دیگری با زیبایی و ذوق
و سلیقه بسیار در مراکز تولیدی و کارگاه های خیاطی انجام می شود و انواع
روبالشتی زیبا و هنرمندانه توسط هنرمندان این عرصه به بازار عرضه می گردد.
از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • روبالشتی ترمه
  • روبالشتی سنتی
  • روبالشتی گلدار
  • روبالشتی گلدوزی شده
  • روبالشتی مروارید دوزی شده
  • روبالشتی ساتن

برای خرید انواع مختلف روبالشتی با ارزان ترین قیمت در تهران، باید به مرکز اصلی پخش و فروش آن در این شهر مراجعه کنید یا به سراغ بازار بزرگ تهران بروید. علاوه بر مراجعه حضوری در صورت نیاز می توانید از برقراری تماس تلفنی با این مراکز، برای ثبت سفارشات خود نیز بهره بگیرید.این مجموعه علاوه بر توزیع انواع روبالشتی، یکی از مراکز اصلی فروش بالش پر در تهران می باشد؛ از این رو مشتریان گرامی می توانند ضمن ارتباط با بخش مشاوره و فروش، نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام نمایند.

بزرگترین تولید کننده انواع روبالشتی در کشور

بزرگترین تولید کننده انواع روبالشتی در کشوربسیاری از مراکز تولیدی و کارگاه های خیاطی در کشور، انواع روبالشتی با متریال ها و مواد اولیه مختلف را به صورت انبوه و گسترده، تولید و روانه بازار های مصرف می سازند. این محصولات با بکار گیری پارچه های متفاوت و با طرح های متنوع، با بهترین کیفیت و دوخت ساخته شده اند و می توانند نیاز های افراد را در طولانی مدت برطرف سازند. انواع روبالشتی بر اساس جنس پارچه شامل موارد زیر است:

  • روبالشتی ابریشمی (از پارچه های ابریشمی تولید شده اند و بسیار لطیف و زیبا هستند)
  • روبالشتی سیلک (پارچه سیلک که نوعی از ابریشم است و پارچه ای بسیار نرم می باشد)
  • روبالشتی پورشه (این پارچه ها نه خیلی نارک هستند و نه خیلی ضخیم و استحکام خیلی خوبی دارند)
  • روبالشتی نخی (پارچه نخی پنبه ای از نظر سلامتی بهترین نوع است)
  • روبالشتی پشمی (برای فصول سرد و زمستان گرمای مطبوعی دارد و عالی است)

برای شناخت بهترین و بزرگترین کارخانه تولید کننده محصولات و کالای خواب، بهتر است به جستجو کردن در وب سایت های اینترنتی بپردازید. در این سایت ها لیست تمام تولیدی ها و محصولات آن ها را بدست خواهید آورد.

عرضه بهترین روبالشتی های ابریشمی

عرضه بهترین روبالشتی های ابریشمیمراکز پخش و فروشگاه های معتبر عرضه کننده کالای خواب، بهترین و با کیفیت ترین نمونه های روبالشتی های ابریشمی را به صورت عمده به مصرف کنندگان ارائه می دهند و با قیمت های متنوع به فروش می رسانند. این مراکز در تمامی شهر های ایران شعب و نمایندگی های فعالی دارند که محصولاتشان را به دست مصرف کنندگان می رسانند.

اما اگر مراجعه کردن به این مراکز برای شما سخت است، می توانید از برقراری تماس تلفنی، یا ثبت سفارش در سایت های اینترنتی استفاده کنید. به این ترتیب بدون اینکه از خانه های خود خارج شوید، کالا به درب منزلتان ارسال می شود و آن را تحویل خواهید گرفت.

برای خرید روبالشتی ابریشمی با کمترین نرخ، بهتر است به سراغ مراجع رسمی پخش عمده این محصولات بروید. در این مراکز، انواع مختلف و گوناگون روبالشتی با قیمت تولیدی به فروش می رسد و در صورت خرید عمده تخفیف های قابل توجهی نیز به شما ارائه می گردد.

  • بیشتر بخوانید: پتو

فروش جدیدترین روبالشتی های عروس

فروش جدیدترین روبالشتی های عروسیکی از اقلام ضروری در جهیزیه عروس، رختخواب است. در گذشته این وسایل با کمک اقوام نزدیک و با کلی زحمت در داخل خانه ها دوخته  می شد و برای هر چه زیباتر کردن آن ها، از هنرهای سنتی مانند پولک و مروارید دوزی بر روی لحاف، تشک و … استفاده می کردند.

اما امروزه با روی کار آمدن مراکز عرضه کالای خواب، انجام این امور بسیار راحت گشته است. تمامی ملزومات رختخواب از جمله روبالشتی های زیبای مخصوص عروس را می توانید در فروشگاه های مربوطه در سطح شهر به راحتی خریداری کنید. یا اینکه با برقراری تماس های تلفنی، کالا مورد نیاز خود را سفارش دهید.

برای خرید جدیدترین و زیباترین نمونه های موجود از این روبالشتی ها، باید به سراغ مراکز و شرکت های پخش و فروش آن ها بروید. در این مراجع، کالا از تولید به مصرف و با کمترین قیمت، به صورت کلی یا جزئی به فروش می رسد.
همچنین با جستجو کردن در اینترنت نیز می توانید به وب سایت هایی که برای این منظور راه اندازی شده اند دسترسی پیدا کرده، انواع و اقسام این محصولات را طبق سلیقه و نیازتان سفارش دهید یا از به روز ترین قیمت روبالشتی در بازار های داخلی مطلع گردید.

قیمت انواع روبالشتی های ترمه در بازار

قیمت انواع روبالشتی های ترمه در بازاریکی از انواع روبالشتی موجود در بازار های داخلی ایران، روبالشتی های ترمه هستند که با استفاده از پارچه های زیبا و با ارزش ترمه دوخته شده اند. این روبالشتی در طرح ها و رنگ های زیبایی تولید می شوند و می توانند زینت بخش اتاق خواب های شما باشند.

پارچه های ترمه که یکی از پارچه های مخصوص هنرهای سنتی ایرانیان است، جنسی بسیار عالی و مستحکم دارد و برای دوخت انواع وسایل از جمله رومیزی، زیر سفره ای و … استفاده می شود. استفاده از آن در تولید سرویس های خواب، زیبایی و جلوه فراوانی به آن ها می بخشد.

اگر می خواهید از جدید ترین لیست قیمت روبالشتی ترمه در بازار های داخلی ایران مطلع شوید، بهتر است سری به مراکز اصلی پخش کننده آن ها بزنید، یا اینکه با تلفن های واحد فروش این مراکز تماس برقرار سازید. البته با جستجو کردن در وب سایت های مربوطه نیز می توانید از نرخ روز این محصولات با خبر شوید و از راه دور به ثبت سفارش نیز بپردازید.

ویژگی های روبالشتی ترمه:

  • جنس عالی
  • نرمی و لطافت پارچه
  • دوام و استحکام بالا
  • ثبات رنگ
  • زیبایی منحصر به فرد
  • تنوع طرح و رنگ

صادرات روبالشتی های سنتی ایرانی

صادرات روبالشتی های سنتی ایرانیانواع صنایع و هنرهای دستی ایرانیان، از دیرباز طرفداران زیادی در دنیا داشته است. دلیل آن نیز زیبایی و تنوع بسیار زیاد در این آثا بوده است که با ذوق و سلیقه هنرمندان ایرانی و دقت و حوصله فراوان در ساخت آن ها همراه است. امروزه یکی از نمود و و جلوه های بروز این هنر ها در ساخت روبالشتی سنتی مشهود است.

این روبالشتی های زیبا علاوه بر بازار های داخلی، در بازار های خارجی و عرصه جهانی نیز متقاضیان بسیاری دارند و تعداد زیادی از مردم کشور های دیگر خواهان استفاده از این تولیدات ایرانی هستند. به همین دلیل صادرات گسترده آن ها در سطح بین المللی توسط شرکت های تجاری و بازرگانی صورت می گیرد.

عرضه محصولات هنری کشور به سایر ملل، علاوه بر اینکه می تواند درآمد زایی بسیاری برای ما داشته باشد، باعث انتقال فرهنگ عمیق و دیرینه ایرانیان و آشنایی مردم جهان با هنرها و آثار زیبای این مرز و بوم می شود و می تواند یک تبلیغات خوب برای معرفی ما به دنیا باشد.

به علاوه ما را از تکیه و وابستگی محظ به فروش نفت و صادرات نفتی برای کسب درآمد بی نیاز می کند و باعث می شود که به جای حراج کردن این سرمایه ملی، از دست ساخته های خود کسب روزی کنیم و منابع محدود و جبران ناپذیر سرزمین خود را برای نسل های آینده حفظ نماییم.

در همین راستا، ارسال و فروش این محصولات در بازار های چندین کشور همسایه ایران صورت می گیرد. از جمله:

  • عراق
  • اقلیم کردستان
  • پاکستان

فروشگاه اینترنتی انواع روبالشتی و روتختی

فروشگاه اینترنتی انواع روبالشتی و روتختیامروزه با پیشرفت دنیای ارتباطات و جهان مجازی، بسیاری از بازرگانان و تولید کنندگان، برای فروش هرچه بیشتر و گسترده تر محصولات و کالای خود، اقدام به عرضه و نمایش آن ها در بستر فضای مجازی نموده اند. این بستر هم امکان تبلیغات گسترده را به این افراد می دهد و هم فروش بدون محدودیت در تمام دنیا را.

در همین راستا، شرکت های پخش و مراکز عرضه کالا و لوازم خواب، اقدام به فروش اینترنتی روبالشتی و روتختی در فروشگاه های آنلاین و تحت وب کرده اند. با بکار گیری این سایت ها، شما می توانید به راحتی و سهولت، از هر جایی که هستید، هر محصولی را که می خواهید، بدون اینکه از خانه های خود خارج شوید سفارش دهید.

شرکت پخش، محصول مورد نظر شما را توسط پست یا ماشین های حمل بار، به آدرس دلخواهتان ارسال خواهد کرد. به این ترتیب خرید و فروش کالا در کمترین زمان ممکن و با بیشترین سرعت انجام می شود و هیچ مانع زمانی و مکانی در بین نخواهد بود. در این سایت ها انواع مدل روبالشتی نوزاد، نوجوان، عروس و … برای فروش به شما عرضه می شود.

برای دسترسی به این سایت ها، کافی است یک جستجوی ساده در مرورگر سیستم خود انجام دهید. به این ترتیب به دریایی از اطلاعات در این باره دست خواهید یافت. تنها نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که، از سایت های معتبری که نشان اعتماد دارند برای خرید خود بهره ببرید.

نمایندگی فروش انواع روبالشی در ایران

نمایندگی فروش انواع روبالشی در ایراننمایندگی های پخش و فروش عمده لوازم خواب، انواع و اقسام مختلفی از روبالشتی در مدل ها و طرح های متنوع را در بازار های داخلی ایران توزیع کرده و به صورت عمده یا جزئی با قیمت مناسبی به فروش می رسانند. شما عزیزان می توانید هر نوع روبالشتی را که می خواهید با توجه به سلیقه و نیاز خود از این مراجع خریداری کنید. به عنوان مثال می توان به مدل روبالشتی گرد یا مستطیلی اشاره کرد.

همچنین روبالشتی مخمل زیبا و فانتزی برای کوسن مبل و صندلی در این مراکز عرضه می شود که عمدتا با پارچه های مخملی یا ابریشمی دوخته می شوند و طرح های بسیار زیبایی دارند. روی سطح این روبالشتی ها معمولا با هنرهایی مثل سرمه دوزی یا سوزن دوزی کار شده است، به همین دلیل قیمت ان ها نسبتا گران تر است.

برای ثبت سفارش و خرید این محصولات می توانید از مراجعه حضوری، برقراری تماس تلفنی با واحد فروش، یا وب سایت های اینترنتی و سفارش آنلاین استفاده کنید. انتخاب هر یک از روش های خرید، به موقعیت و امکانات شما بستگی دارد.

پخش عمده روبالشتی در سراسر کشور

پخش عمده روبالشتی در سراسر کشورمراکز معتبر و رسمی پخش و فروش عمده روبالشتی، این محصولات را به شکل گسترده و انبوهی از کارگاه های تولیدی آن ها خریداری کرده و سپس به صورت عمده در سراسر کشور توزیع می نمایند. عمدتا خرده فروشان و صاحبان فروشگاه های عرضه کالای خواب، بار مورد نیاز خود را با خرید از این مراکز تامین می کنند و کمترین میزان هزینه را برای آن ها می پردازند. چرا که این شرکت ها کالا را از تولید به مصرف و با کمترین سود به فروش می رسانند.

خریدار روبالشتی به قیمت عمده

خریدار روبالشتی به قیمت عمده افرادی که متقاضی و خریدار انواع کالای خواب هستند و به دنبال خرید روبالشتی ارزان قیمت می گردند، بهتر است به مراکز پخش آن ها مراجعه نمایند تا بتوانند محصول را با ارزان ترین نرخ تهیه کنند. برای اطلاع از قیمت عمده روبالشتی، بهتر است سری به یکی از شعب این مراکز در کشور بزنید یا در سایت های اینترنتی جستجو کنید.

در این سایت ها علاوه بر دست یابی به این اطلاعات می توانید محصولات را به شکل غیر حضوری و آنلاین، از هر جایی که هستید سفارش دهید و آن ها را چند روز بعد درب منزلتان تحویل بگیرید.

جدیدترین مدل های روبالشتی تخت خواب

جدیدترین مدل های روبالشتی تخت خوابکارگاه های تولیدی روبالشتی، جدید ترین و زیباترین مدل های آن ها را برای تزئین و زیباسازی تخت خواب و فضای اتاق خواب شما عزیزان طراحی کرده و روانه بازار های مصرف می سازند. این روبالشتی ها با استفاده از پارچه های طرح دار زیبا، با بهترین دوخت و کیفیت تولید می شوند و با قیمت مناسبی نیز به فروش می رسند. از جمله این مدل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روبالشتی سه بعدی که طرح های زیبایی روی آن ها چاپ شده است.
  • روبالشتی ژله ای یا حوله ای که بسیار نرم هستند.

تولید انواع روبالشتی های لبه دار

تولید انواع روبالشتی های لبه دارتولید کنندگان کالای خواب، با تولید انواع روبالشتی های زیبای لبه دار، زیپ دار، بند دار و … تنوع و گوناگونی زیادی در این محصولات ایجاد کرده اند که باعث می شود مصرف کنندگان در زمان انتخاب و خرید بین این همه محصول زیبا سردرگم بمانند. برای مشاهده نمونه های مختلف این کالا، بهتر است سری به سایت های مربوطه در اینترنت بزنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما