صادر کنندگان انواع بالش ۱۰۰۰ گرمی لایکو

صادر کنندگان انواع بالش ۱۰۰۰ گرمی لایکو را از کجا پیدا کنیم؟ آیا می دانید چگونه می توان این تاجران بزرگ کالای خواب را یافت؟

خواب تأثیر به سزایی در کیفی و نوع زندگی ما وارد میکند. بدون خواب انسان کسل شده و منتظر شروع یک روز دیگر نیست و با بی حوصلگی بیدار شده و به سرکار خود میرود. این بی خوابی باعث میشود تا فرد کیفیت کار خوبی در محل کار نداشته و حتی ممکن است در بی حوصلگی و بی خوابی حرف هایی گفته شود که نه برای شما و نه برای دیگران خوشایند نیست و این امر موجب شرمندگی شما خواهد شد. معمولاً ما از کالاهای خواب بخصوص بالشت های خصوصی برای خودمان انتخاب کرده ایم که دوست داریم همیشه بر روی آن بخوابیم و حتی اگر استانداردهای یک بالشت خوب را نداشته باشد، این بالشت غیر استاندارد را بر دیگر بالشت های موجود ترجیح میدهیم. بسته به دلخواه ما بالشت ها میتوانند از پر قو باشند یا رویه این بالشت ها بزرگ و از بالشت ابریشمی باشند. باید از کالاهای خوابی استفاده نماییم که خواب ما را تضمین کنند و در هنگام خواب موجب گردن درد ما و بی خوابی های شبانه ما نشوند. ما هم اکنون در خانه شاهد انواع بالشت ها هستیم که بعضی از آنها زیادی ارتفاع داشته و دیگری سفت است. بالشت های نرم و سبک میتوانند بهترین گزینه برای ما باشند، البته این بالشت ها باید طبق استاندارد مناسب برای گردن و کمر درست شوند و رعایت نکردن این استانداردها باعث میشود تا شما بعد از بیدار شدن گردن درد و کمردرد داشته باشید. بسیاری از مادربزرگ ها یا پدر و مادرها یا حتی خود شمایی که اکنون این پست را میخوانید ممکن است از گردن درد و کمردرد رنج ببرید، زیرا شما استانداردهای یک بالشت خوب را نمیدانید و باید این بالشت ها را از شرکتی خریداری نمایید که همه موارد لازم در تولید و تهیه بالشت را در نظر گرفته است و به فکر سلامتی شماست. بی خوابی، علاوه بر کمر درد و گردن درد ممکن است به مرور زمان موجب بیماری هایی نظیر بیماری های قلبی عروقی، دیابت یا حتی افسردگی بشود. زندگی چقدر زیبا میشود که ما قدری برای کالاهای خوابی که استفاده مینماییم، حساسیت به خرج داده و با کلی تحقیق و گشتن و سرچ کردن در وب سایت های مختلف بدانیم که منشأ عوارض گردن درد و بی خوابی های ما از چیست؟ آیا به خاطر نگرانی های شبانه ما برای فرداست؟ یا در کالاهای خوابمان مشکلی وجود دارد؟ بالشتتان سفت است و شما نرم دوست دارید؟ چه ویژگی های دیگری را دوست دارید که بالشت شما در هنگام خواب داشته باشد؟ ارتفاع بیش از حد بالشتتان شما را به سطوح اورده است؟ در هنگام خواب زیاد بالشت را پشت و رو میکنید که شاید خواب به دیدگانتان بیاید؟ اینها همه و همه سؤالاتی هستند که ما با تولید یک کالای خواب به شما پاسخ داده ایم. شرکت لایکو مفتخر است که چند دهه به فعالیت خود در زمینه پتو و بالشت و رو تختی و دیگر ملزومات خواب پرداخته و کشور را از واردات بالشت های بی مورد راحت کرده است، زیرا این منسوج آنقدر در بین مردمان ایران زمینمان محبوب است که همه از این شرکت خریداری میکنند و کمتر کسی پیدا میشود که سراغ یک محصول خارجی و غربی برود. شرکت لایکو سالیان درازی است که به صادرات انواع بالشت، مخصوصا به صادرات انواع بالشت ها ۱۰۰۰ گرمی با برند خود لایکو پرداخته و این بالشت های استاندارد در خارج از کشور عزیزمان ایران نیز طرفدار بسیاری دارد.

ویژگی های بالشت 1000 گرمی لایکو

ویژگی های بالش ۱۰۰۰ گرمی لایکو

ما در اینجا به برخی از ویژگی های بالشت ۱۰۰۰ گرمی لایکو اشاره خواهیم کرد:

الیاف بالش هزار گرمی لایکو

الیاف داخلی این بالشت

الیاف داخلی این کالای خواب از الیافی به نام بالفلکس تهیه شده که این الیاف بسیار عالی است.

ارتفاع این مدل بالش

ارتفاع این محصول بسیار برای گردن و کمر مناسب بوده و این ارتفاع ۱۲ سانتی متر است که موجب میشود آسیبی به ستون فقرات کمر و گودی گردن وارد نشود و فرد خوابی راحت با داشتن خیالب اسوده برای سلامتی خود را داشته باشد.

وزن نمونه از بالش

این محصول با وزن ۱۰۰۰ گرم برای جا به جایی راحت، بسیار عالی بوده و با نرمی خاص و منحصر به فرد خود حس خوبی را به آدمی منتقل میکند.

جنس رویهجنس بالش هزار گرمی لایکو

جنس رویه بالش ۱۰۰۰ گرمی

جنس رویه تأثیر به سزایی در دوام کالای خواب مخصوصا بالشت ها دارد. اگر جنس رویه مناسب نباشد و از دوام بالایی برخوردار نباشد، رفته رفته جنس رویه کدر و غیرقابل استفاده شده و دیگر نمیتوان از این بالشت استفاده کرد. شرکت لایکو یکی از معتبرترین و باکیفیت ترین بالشت ها را به مشتریان خود ارائه میدهد به همین دلیل با حمایت مشتریانش سال های سال و حتی چند دهه است فعالیت این شرکت در این عرصه ادامه دارد. جنس رویی بالشت های این شرکت، از پنبه ۱۰۰% خالص درست شده است و سال های متمادی میتوان از این کالای خواب لطیف و سبک استفاده نمود.

ابعاد بالش هزار گرمی لایکو

ابعاد بالش ۱۰۰۰ گرمی

ابعاد این بالش ۱۰۰۰ گرمی ۵۰ در ۷۰ سانتی متر است که برای تخت های یک نفره بسیار مناسب است. در اکثر منزل های خارجی و ایرانی نیز شاهد این هستیم که بر روی تخت های دو نفره دو بالشت یک نفره وجود دارد و شما نیز برای استفاده این بالشت در تخت خواب های دو نفره میتوانید دو مورد این بالشت های زیبا و استاندارد را سفارش دهید و بر روی تخت خود گذاشته و خوابی راحت توام با آرامش را تجربه نمایید.

از بالشت های ضدحساسیت چه میدانید

از بالشت های ضدحساسیت چه میدانید

بعضی ها آلرژی خاصی داشته به جنس رویی بالشت هایشان حساسیت دارند این حساسیت میتواند موجب جوش و آب ریزش بینی و… نیز بشود، این حساسیت گاه آن قدر جدی میشود که فرد به پزشک مراجعه کرده و تحت درمان با انواع داروها قرار میگیرد. بالشت لایکو ۱۰۰۰ گرمی این خاصیت را دارد که موجب شود افرادی که به انواع روبالشتی و بالشت ها حساسیت دارند با گذاشتن سرشان بر روی این بالشت ها دیگر نگران آلرژی و حساسیت خود نباشند.

همه چیز در مورد انواع بالشت

همه چیز در مورد انواع بالشت

ما در اینجا به چند نمونه از بالشت های موجود در بازار ایران اشاره خواهیم کرد:
بالشت عروسکی: این بالشت ها در طرح ها و رنگ های گوناگون در کارخانجات تولید شده و برای فروش به بازار عرضه میشوند. بالشت های عروسکی در انواع تم های جذاب متناسب با روحیه شاد کودک هستند.
بالشت مدل پر قو: این نوع بالشت را میتوان با دست و ماشین لباس شویی شست و شو داد. جنس رویی این بالشت از پنبه خالص بوده و الیاف داخلی آن از پر قو است.

توزیع بالشت 100 گرمی لایکو

توزیع بالش ۱۰۰ گرمی لایکو

بالشت های ۱۰۰۰ گرمی لایکو به دلیل محبوبیت زیاد و معتبر بودن این برند در بین برندهای دیگر، در بازار تقاضا کنندگان زیادی داشته و روزانه نزدیک هزار مورد از این بالشت ها تولید و روانه بازار میشود. بالشت های لایکو را به روش های زیر میتوان خریداری کرد که ما اینجا این روش ها را نام خواهیم برد:
– خرید مستقیم از کارخانه
– خرید از نمایندگی های شهر
– خرید از بازار
– خرید اینترنتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما