عرضه مستقیم ملحفه خوابگاهی

عرضه مستقیم ملحفه خوابگاهی با بهترین کیفیت و قیمت انجام می شود. ملحفه خوابگاهی برای دوختن روتختی و روبالشتی در خوابگاه ها استفاده می شود. این نوع پارچه کیفیت بالایی در مقابل شست و شو دارد. چون همان طور که همه شما می دانید برای رعایت بهداشت و جلوگیری از بیماری های ویروسی و میکروبی باید به طور منظم تمام ملحفه های روبالشتی ها و روتختی ها مرتب شسته شوند.

عرضه مستقیم ملحفه خوابگاهی

انتخاب بهترین ملحفه ویژه خوابگاه

انتخاب بهترین ملحفه ویژه خوابگاه

انتخاب بهترین ملحفه ویژه خوابگاه بسیار مهم است. چون این نوع پارچه باید مقاومت بالای در برابر شست و شو داشته باشد. به خاطر همین جنس این ملحفه ها از تترون و ترگال می باشند. تا با شستن زیاد از بین نروند. این نوع کالا ها در رنگ بندی های متنوعی تولید می شوند تا تمام اقشار جامعه بتوانند به راحتی آن ها را تهیه کنند. اما بهتر است در هنگام خرید این ملحفه ها حتما به سراغ رنگ سفید برویم. چون رنگ سفید به محض این که لکه و کثیف شود فورا نمایان می شود تا ما بتوانیم به موقع ملحفه را بشوییم. که این به نوبه خودش می تواند از ایجاد بیماری های هم گیر جلوگیری کند و به حفظ بهداشت کمک فراوانی کند.

شرکت پخش انواع ملحفه خوابگاهی

شرکت پخش انواع ملحفه خوابگاهی

شرکت پخش انواع ملحفه خوابگاهی با تمام توان و تلاش خود سعی می کند محصول باکیفیتی را در اختیار مشتریان بگذارد. ملحفه های رو تختی علاوه بر کیفیت بالا باید ضد حساسیت باشند تا در هنگام برخورد با پوست ایجاد حساسیت و سوختگی روی پوست نکنند.

تمام لکه های ملحفه های خوابگاهی را می توان با سرعت با پودر لباسشویی از بین برد. که این باعث شده ما دیگر نیازی به استفاده از مایع سفید کننده نداشته نباشیم که این به نوبه خودش باعث افزایش عمر ملحفه ها می شود.

این پارچه ها به راحتی چروک نمی شوند و نیازی به اتو کردن آن ها نیست و این می تواند برای خوابگاه های بزرگ بسیار مهم باشد. این پارچه ها در رنگ و طرح های متنوعی تولید می شوند. اما بیشتر از رنگ سفید و ساده استفاده می کنند تا بتوانند به موقع آن ها را بشویند و به بهداشت محیط توجه کنند.

ملحفه های خوابگاهی به صورتی می باشد که در تابستان ها ایجاد عرق نمی کنند و در زمستان ها هم گرم می باشند. که این می تواند بسیار مهم باشد. این پارچه ها بسیار نرم و لطیف می باشند و شما می توانید به راحتی برای تشک و روبالشتی خود استفاده کنید و خواب راحت و آرامش بخشی داشته باشید.

ملحفه رولی خوابگاهی در رنگ و مدل های مختلفی تولید می شود. ملحفه ساده خوابگاهی معمولا در رنگ سفید تولید می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما