فروشنده بالشت پر درجه یک

فروشنده بالشت پر درجه یک، بالشت های پری که از بهترین و لطیف ترین پرهای پرندگانی مانند قو، غاز یا اردک پر شده اند و به خوبی شسته و ضدعفونی شده اند را در اختیار مشتریان می گذارد .

فروشنده بالشت پر

فروشنده بالشت پر

فروشنده بالشت پر در فروشگاه های کالای خواب، مراکز توزیع و پخش و یا در فضای مجازی از ظریق وب سایتهای فروش اینترنتی این محصولات، اقدام به فروش انواع و اقسام بالشت ها به خصوص بالشت پر می کند .

ویژگی یک بالشت پر خوب

یک بالشت پر خوب و مناسب، بالشتی است که از پرهای کاملا تمیزو شسته و ضد عفونی شده پر شده باشد. پرها باید با آب داغ و مواد شوینده به خوبی تمیز شوند تا امکان انتقال هر نوع بیماری در آنها به صفر برسد . همچنین هر نو میکروب، قارچ و کپک که ممکن است در پرهای پرندگان وجود داشته باشد از بین برود. همچنین بوی پر باید کاملا برطرف شود تا ایجاد حساسیت و مشکلات تنفسی برای افراد نکند.

طول عمر مفید بالشت

یک بالشت با هر ماده ای پر شده باشد، چه پر، پشم، کرک، پنبه یا الیاف مصنوعی، بیش از دو سال استفاده مداوم از آن توصیه نمی شود و بهتر است بعد از ۱۲ یا ۱۸ ماه تعویض گردد. چرا که داخل بالشت بهترین محل برای رشد باکتری ها و انواع قارچ و میکروب است . بالشت های خیلی قدیمی منبع گرد و غبار،کپک، قارچ و ساس هستند و برای انسان بیماری فراوانی را ایجاد میکنند . علاوه بر این بالشت ها کیفیت و حالت خود را از دست می دهند و اصلا گزینه خوبی برای خواب نیستند .

روبالشتی مناسب

فروشنده بالشت پر

برای بالشت هایی که از پر ساخته شده اند باید از روبالشتی های جنس کتان و یا منشاء گیاهی استفاده کرد . همچنین این رو بالشتی ها باید ضخیم باشند تا از نشت و نفوذ گرد و مواد داخلی بالشت به بیرون جلوگیری کنند . پر مزغ به مرور زمان دچار پوسیدگی می شود و ممکن است باعث بروز بیماری در فرد بشود . پس باید بالشت به گونه ای باشد که مواد آلاینده از آن بلند نشود .

رابطه پر و حساسیت

به افرادی که به علت مشکل آلرژی و حساسیت خود از بالشت های پر استفاده نمی کنند، باید بگویم که مقدار آلرژی زایی بالشت های ساخته شده از الیاف مصنوعی کمتر از بالشت های پر نیست. فقط کسانی که صرفا به پر حساسند نباید از این بالشت ها استفاده کنند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما