فروش اینترنتی زیرانداز | قیمت زیرانداز پیلاتس

فروش اینترنتی زیرانداز با تنوع بسیار بالایی صورت می گیرد. در حال حاضر مراکز زیادی در زمینه تولید و عرضه انواع زیرانداز، فعالیت می کنند. یکی از ارقام جالب توجه این لوازم، زیرانداز پیلاتس می باشد؛ که بیشتر برای ورزش پیلاتس یا به عنوان مت یوگا به کار برده می شود. لازم به ذکر است؛ که زیرانداز پیلاتس به نوبه خود انواع مختلفی داشته؛ و با قیمت های گوناگونی به فروش می رسد. البته قیمت خرید اینترنتی آن، مناسب تر است.

فروش اینترنتی زیرانداز | قیمت زیرانداز پیلاتس

فروشگاه اینترنتی انواع زیرانداز در ایران

فروشگاه اینترنتی انواع زیرانداز در ایرانفروشگاه اینترنتی انواع زیرانداز، یکی از بهترین مراجع تهیه این محصولات در ایران، می باشد. به طور کلی خرید و فروش اینترنتی کالا، مزایای زیادی داشته؛ و باعث صرفه جویی در وقت افراد می شود. 
همچنین درصورت استفاده از سایت های معتبر اینترنتی می توان انواع زیراندازها را با قیمت مناسب تری خریداری نمود. مخصوصاً اگر قصد خرید به میزان بالا را داشته باشیم. زیر در این حالت، بسیاری از واسطه های خرید و فروش حذف شده؛ و هزینه های جانبی تجارت، کاهش یافته اند.

در ادامه به ذکر رایج ترین نام های زیرانداز در فروشگاه های ایران می پردازیم:

  • زیرانداز جاجیم
  • زیرانداز حصیری
  • زیرانداز ورزشی
  • زیرانداز کوهنوردی فوم
  • مت یوگا
  • زیرانداز پیتلاس
  • زیرانداز سفری
  • زیرانداز کیسه خواب
  • زیرانداز بازی کودک
  • زیرانداز کمپینگ
  • زیرانداز ضد آب
  • زیرانداز نانو

هر کدام از موارد ذکر شده در بالا به نوبه خود انواع مختلفی داشته؛ و از لحاظ سایز، طرح، مدل و مواردی از این قبیل به دسته های متنوعی تقسیم می شوند. به عنوان مثال می توان به زیرانداز حصیری چوبی و همچنین انواع زیرانداز طرحدار، اشاره نمود.

خرید انواع زیراندازهای مسافرتی و ورزشی

خرید انواع زیراندازهای مسافرتی و ورزشیخرید انواع زیراندازهای مسافرتی و ورزشی به میزان قابل توجهی توسط اقشار مختلف مردم صورت می گیرد. به نظر می رسد؛ که زیرانداز از لوازم ضروری هر خانه ای محسوب می شود. زیرا اکثریت قریب به اتفاق مردم ایران به سفر و طبیعت گردی، علاقه دارند.

خوشبختانه در حال حاضر شاهد خرید زیرانداز مسافرتی با تنوع فوق العاده می باشیم. این زیراندازها از جنبه های زیر با یکدیگر فرق دارند:

  • جنس و نوع مواد اولیه محصول
  • ابعاد زیرانداز
  • یک، دو یا چند نفره بودن
  • وزن تقریبی
  • طرح، رنگ و مدل زیرانداز
  • مواردی مثل چند لایه بودن
  • قابلیت ضد آب بودن
  • نانو بودن زیرانداز
  • روش جمع کردن و حمل زیرانداز
  • قیمت زیرانداز مسافرتی

می توان گفت؛ که قیمت زیرانداز بر اساس ویژگی ها، کیفیت و عوامل مشابه دیگر، تعیین می گردد.

در کنار اینها می توان از خرید انواع زیراندازهای ورزشی نام برد؛ که همچون محصولات مشابه سفری، بسیار پرکاربرد می باشند. همان طور که مشخص است؛ این لوازم را بیشتر برای ورزش، استفاده می کنند. مت یوگا مثال بارزی از زیراندازهای ورزشی است.

مشخصات زیراندازهای مسافرتی ساحلی

مشخصات زیراندازهای مسافرتی ساحلیفروش زیرانداز مسافرتی ساحلی، بخش قابل توجهی از بازار این وسایل سفری را به خود اختصاص داده است. زیرا این قبیل زیراندازها را می توان در کلیه مناطق طبیعی از قبیل کوهف جنگل و کنار دریا، استفاده نمود.

در حالت کلی زیراندازهای ساحلی، ویژگی ها و قابلیت های جالب توجهی دارند. در ادامه به ذکر مهم ترین مشخصات این زیراندازها می پردازیم:

  • ضد آب و رطوبت
  • سبک و قابل حمل
  • چند لایه
  • محکم و بادوام

لازم به ذکر است؛ که برخی از این زیراندازها، دارای دسته بوده؛ به راحتی جمع شده؛ و حمل آسانی دارند. همچنین انواع زیراندازهای مسافرتی ساحلی به صورت یک و چند نفره طراحی شده اند.

فروش زیرانداز سفری ساحلی با هدف رفاه حال مردم در هنگام سفر به کنار دریا و رودخانه ها، صورت می گیرد. بارها پیش آمده؛ که جذب آب توسط زیرانداز، مسافران را به زحمت انداخته است. علت اصلی تولید زیراندازهای ساحلی، توجه به همین مسئله می باشد. از این رو مقاومت این وسیله در برابر رطوبت، مهم ترین و ضروری ترین مشخصه آن محسوب می شود.

تولید کننده زیراندازهای سفر ساحلی

تولید کننده زیراندازهای سفر ساحلیتولید زیرانداز سفری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که یکی از ضروری ترین لوازم هر پیک نیک، زیرانداز است. در واقع به همراه داشتن زیرانداز مناسب از جنبه های مختلفی اهمیت داشته؛ و باعث افزایش حس آرامش و امنیت افراد در هنگام سفر و گردش می شود.

امروزه ساخت زیرانداز مسافرتی با کیفیت مطلوب و تنوع فوق العاده، صورت می گیرد. به بیان دیگر تولید کنندگان مجرب این وسایل، انواع زیرانداز را با توجه به نیاز و سلیقه مردم طراحی می کنند.

زیراندازهای ساحلی از مهم ترین وسایلی بوده؛ که جهت نشستن در کنار دریا یا رودخانه از آن استفاده می کنند. مهم ترین نکته ای که در هنگام طراحی و تولید این اقلام، باید به آن توجه کرد؛ ضد آب بودن زیرانداز ساحلی است.

تولید کننده زیرانداز سفر ساحلی، این محصول را در ابعاد و مدل های گوناگون، طراحی و روانه بازار کرده است. به این ترتیب هر کس با توجه به شرایط و سلیقه خود می تواند؛ از بین آنها انتخاب کند.

عرضه عمده زیراندازهای کیفی قابل حمل

عرضه عمده زیراندازهای کیفی قابل حملزیراندازهای کیفی قابل حمل از بهترین و پر طرفدارترین زیراندازهای موجود در بازار به شمار می روند. همان گونه که از نام این محصولات مشخص است؛ به صورت یک کیف قابل حمل در آمده؛ و کار جا به جایی آنها به آسانی صورت می گیرد. 
این زیراندازها به نوبه خود، متنوع بوده؛ و بسته به جنس، نوع و سایر ویژگی ها برای سفر، گردش، کوهنوردی و سایر ورزش ها مناسب اند. شایان ذکر است؛ که زیراندازهای کیفی از لحاظ وزن، نسبتاً سبک بوده؛ و فضای زیادی را نیز اشغال نمی کنند.

عرضه عمده زیراندازهای کیفی قابل حمل به روش های مختلفی انجام می گیرد. به عنوان مثال می توان از مراکز تولیدی یا نمایندگی های مجاز پخش انواع زیرانداز نام برد. البته امروزه روش های نوینی برای عرضه غیرحضوری این محصولات ابداع شده است.
در حالت کلی فرو انواع زیرانداز با قیمت های مختلفی صورت می گیرد. زیراندازهای کیفی قابل حمل نیز از این مسئله مستثنی نیستند. یکی از مسائلی که می تواند؛ بر قیمت عمده این کالا اثرگذار باشد؛ نحوه عرضه آن است.

فروش اینترنتی زیراندازهای ضد آب

فروش اینترنتی زیراندازهای ضد آبهمان گونه که در بخش های قبل تا حدودی اشاره شد؛ عوامل مختلفی می توانند؛ تعیین کننده قیمت فروش یک زیرانداز باشند. به عنوان مثال قیمت زیرانداز ضد آب، وابسته به عوامل زیر است:

  • جنس و کیفیت کالا
  • ضخامت زیرانداز
  • میزان مقاومت زیرانداز در برابر آب و رطوبت
  • سایز و ظرفیت
  • نحوه جا به جایی زیر انداز
  • نحوه خرید و فروش

همچنین می دانیم؛ که قیمت هر کالایی در کارخانه تولیدی، نمایندگی های مجاز یا مراکز اصلی پخش، ارزان تر از بازار است. مخصوصاً اگر به صورت عمده، خریداری شود.
اما سوای از روش های سنتی خرید و فروش، امروزه با شیوه های نوین تجارت الکترونیک، مواجه هستیم. در واقع، اینترنت توانسته است؛ سبک زندگی مردم را به کلی تغییر دهد.
در نتیجه فروش اینترنتی، یکی از بهترین راه های عرضه زیراندازهای ضد آب، محسوب می شود.

در حال حاضر اقشار مختلف جامعه به دنبال بهترین زیراندازهای ضد آب می باشند. به همین علت بسیاری از فروشندگان خرده نیز در پی روشی سریع، آسان و مقرون به صرفه جهت خرید عمده این لوازم هستند. این افراد می توانند؛ از سایت های فروش اینترنتی زیرانداز، کمک بگیرند.

تولید زیراندازهای ضخیم ایرانی

تولید زیراندازهای ضخیم ایرانیتولید زیراندازهای ضخیم ایرانی با جنس ها و کیفیت های مختلف صورت می گیرد. در حالت کلی، نام بردن از بهترین برند زیرانداز ایرانی، بسیار مشکل است. چرا که امروزه تعداد تولید کنندگان این وسیله بسیار زیاد شده است.
بدون شک علت افزایش تولید زیرانداز به علت افزایش تعداد خریداران و مصرف کنندگان آن می باشد. زیرا اغلب مردم ایران به طبیعت گردی، علاقه دارند. 

یکی از ویژگی های بارز بهترین مارک های تولید کننده زیرانداز ایرانی، داشتن ضخامت مناسب است. استفاده از زیراندازهای نازک، دشواری های زیادی از جمله سر خوردن یا جمع شدن در هنگام نشستن را در پی دارد.

امرزوه زیراندازهای مرغوب ایرانی به گونه ای تولید می شوند؛ که در عین داشتن ضخامت و استحکام کافی، سبک و قابل حمل باشند. این لوازم بسیار مهم، در ابعاد گوناگون ساخته می شوند. به عنوان مثال می توان از زیرانداز ۹ متری ضخیم نام برد.

صادرات زیراندازهای جاجیم ترکمن

صادرات زیراندازهای جاجیم ترکمنصادرت زیراندازهای جاجیم ترکمن به خارج از مرزهای ایران، همواره رونق داشته است. زیرا جاجیم از بهترین زیراندازهای سنتی ایرانی محسوب می شود.

جاجیم زیراندازی شیک، زیبا، سنتی و بادوام است؛ که از قدیم الایام در نقاط مختلف کشور، بافته شده است. در این میان زیرانداز جاجیم ترکمن، جایگاه ویژه ای دارد. پر طرفدار بودن این محصولف باعث تولید زیراندازهای طرح جاجیم شده است. این زیراندازها از جنس حصیر ضد آب بوده؛ اما ظاهری شبیه جاجیم های سنتی ایرانی دارند.

زیراندازهایی که برای صادرات، انتخاب می شوند؛ از کیفیت و دوام فوق العاده ای برخوردار می باشند. صادرات این محصول توسط تولید کنندگان جاجیم، کارگاه های جاجیم بافی سنتی و مراکز معتبر پخش، صورت می گیرد. رونق فروش این محصول به کشورهای مختلف جهان، نشان دهنده کیفیت و زیبایی زیرانداز جاجیم ترکمن است.

راهنمای انتخاب زیراندازهای ورزشی مناسب

راهنمای انتخاب زیراندازهای ورزشی مناسبزیراندازهای ورزشی از مهم ترین زیراندازهایی می باشند؛ که تا به حال مورد استفاده قرار گرفته اند. در واقه این وسیله ای است؛ که هر ورزشکاری به آن نیاز دارد. اهمیت داشتن زیرانداز مناسب در مورد ورزش هایی مثل یوگا و پیلاتس بیش از سایر موارد است. زیرا تعداد قابل توجهی از تمرینات این ورزش ها باید بر روی زیرانداز انجام شود. البته به همراه داشتن این وسیله در مورد ورزش هایی مثل کوهنوردی نیز جایگاه ویژه ای دارد.

انتخاب زیرانداز ورزشی مناسب به موارد زیر بستگی دارد:

  • شرایط فیزیکی و بدنی فرد
  • نوع ورزش
  • زمان ورزش
  • مکان ورزش (باشگاه، فضای باز و …)

در حال حاضر برای ورزش هایی مثل یوگا، زیراندازهای مخصوصی تولید شده؛ که با عنوان مت یوگا در بازار عرضه شده اند. در مورد ورزشی مثل کوهنوردی نیز شاهد طرای زیراندازهای مخصوص می باشیم.
اما یک سری راهنمایی کلی در مورد انتخاب زیراندازهای ورزشی مناسب، وجود دارد. مهم ترین نکته این است؛ که یک زیرانداز ورزشی خوب، نسبت به زیراندازهای سفری نرم و راحت است. به عنوان نمونه می توان از زیراندازهای فومی چند لایه نام برد؛ که قادر به محافظت از بدن ورزشکاران در هنگام تمرین می باشند.

عمده فروشی انواع زیراندازهای پیلاتس

عمده فروشی انواع زیراندازهای پیلاتسهمچون سایر زیراندازهای موجود در بازار، قیمت زیرانداز پیلاتس نیز وابسته به عوامل گوناگونی است.
همان طور که قبلا نیز گفتیم؛ سوای از نوع و کیفیت زیرانداز، نحوه ارائه آن نیز بسیار مهم می باشد. بنابراین نرخ این محصول در عمده فروشی زیراندازهای پیلاتس به مراتب، ارزان تر از بازار است. زیرا در این مراکز انواع مختلف زیرانداز پیلاتس به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رسند. 
کلیه فروشندگان خرده زیرانداز و لوازم ورزشی می توانند؛ ارقام مختلف زیرانداز پیلاتس را از طریق مراکز عمده فروشی آن تهیه کنند. ناگفته نماند؛ که برخی از این مراکز، فعالیت های خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری انجام می دهند.

پیلاتس از جمله مهم ترین ورزش هایی است؛ که بسیاری از تمرینات حرکتی آن بر روی زیرانداز انجام می گیرد. در نتیجه می توان گفت؛ که زیرانداز مخصوص پیلاتس از ضروری ترین لوازم آن به شمار می رود.

تولید کننده زیرانداز های نانو درجه یک

تولید کننده زیرانداز های نانو درجه یکزیراندازهای نانو درجه یک را می توان به عنوان عالی ترین زیراندازهای حال حاضر بازار ایران و جهان معرفی نمود. همان طور که از نام این محصولات، پیداست؛ با کمک گرفتن از فناوری نانو ساخته شده اند.

بسیاری از تولید کننده های زیرانداز به طراحی و ساخت زیرانداز نانو روی آورده اند. این زیراندازها، دارای قابلیت های فوق العاده و منحصر به فردی می باشند. به عنوان مثال می توان به مقاومت قابل توجه آنها در برابر نفوذ آب اشاره کرد. همچنین این وسایل، در برابر عوانل محیطی مثل دمای بالا و حتی اشتعال، مقاوم هستند.

تولید کننده زیراندازهای نانو درجه یک، این لوازم بسیار مهم را با کیفیت و دوام بالا می سازد. یکی دیگر از ویژگی های قابل ذکر زیراتداز نانو، سبک بودن وزن نسبت به مقاومت و دوام آن می باشد.

برخی از تولید کنندگان زیرانداز نانو، محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می کنند. به نظر می رسد؛ که سایت های اینترنتی مجاز، بهترین مرجع خرید این اقلام به قیمت تولیدی باشند.

مرکز فروش بهترین زیراندازهای حصیری

مرکز فروش بهترین زیراندازهای حصیریمرکز فروش زیرانداز حصیری، بهترین تولیدات این عرصه را با قیمت مناسب عرضه می کند.
می دانیم؛ که زیراندازهای حصیری از بهترین و رایج ترین زیراندازهای سفری محسوب می شوند. از نام کالا مشخص است؛ که با استفاده از حصیرهای طبیعی، بافته شده است. البته ناگفته نماند؛ که امروزه به علت افزایش تقاضای بازار، انواع و اقسام زیراندازهای حصیری پلاستیکی نیز تولید شده اند. این گونه زیراندازها کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی دارند.
از جمله مزایای این زیراندازها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سبک و کم حجم بودن
  • راحتی حمل و نقل
  • تنوع طرح و رنگ
  • ضد آب بودن
  • داشتن قیمت مناسب

در واقع این محصول را می توان به عنوان یک زیرانداز سفری ارزان قیمت، معرفی نمود.

روش های زیادی برای خرید بهترین زیراندازهای حصیری وجود دارد. در واقع این کالا در فروشگاه های مختلفی به فروش می رسد. اما برخی افراد بنا بر دلایل مختلف، تمایل به خرید زیرانداز حصیری به میزان بالا و قیمت مناسب را دارند.
این افراد می توانند؛ مستقیماً به مراکز فروش محصولات حصیری مراجعه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما