فروش بالشت به صورت عمده | عرضه بالشت های پر و الیافی

فروش بالشت به صورت عمده را می توانید از مراکز عرضه بالشت های پر و الیاف خرداری نماید. بالشت های عرضه شده در این نمایندگی ها علاوه بر کیفیت بسیار بالا دارای قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشند. خرید بالشت مناسب یکی از اساسی ترین کالا های مورد نیااز برای تامین خواب راحت و آسوده می باشد که حتما باید در اتخاب این محصول دقت داشته باشید تا بتوانید یک محصول مناسب را انتخاب ناید و اگر شما در انتخاب محصول مورد نیاز خود دچار مشکل هستید حتما از کارشناسان فروش در این مراکز راهنمایی بگیرید. بالشت های عرضه شده در این مراکز تولیدات شرکت های داخلی و خارجی هست که به صورت عمده و تکی به فروش می رسد.فروش بالشت به صورت عمده | عرضه بالشت های پر و الیافی

تولید عمده بالشت با انواع پر و الیاف

تولید عمده بالشت با انواع پر و الیافامروزه در داخل کشور ایران شرکت های بسیاری در زمینه تولید انواع بالشت پر و الیاف فعالیت می کنند و توانسته اند با استفاده از تکنولوژی و دستگاه های بروز و دانش متخصصین خبره در این زمینه بهترین محصولات را تولید و برای فروش به مراکز و نمایندگی های محصولات خود در سرتاسر کشور عرضه نمایند.

شرکت لایکو از جمله شرکت های ایرانی پیشرو در زمینه تولید انواع کالای خواب و منسوج نبافته می باشد. محصولات تولید شده این شرکت به دلیل کیفیت بسیار بالای که دارد توانسته مشتریان بسیاری را جذب نماید. مشتریان می توانند برای خرید به نمایندگی ها، فروشگاه های زنجیره ای در سرتاسر کشور که به فروش بالش لایکو به صورت مستقیم می پردازند مراجعه نمایند. قیمت بالش لایکو عرضه شده در این مراکز به قیمت درب کارخانه می باشد.

یکی از مهم ترین اهداف مدیران و مسئولان این شرکت رضایت مشتریان می باشد و تمام تلاش خود را می نمایند تا بتوانند از طریق طراحی، تولید و ارئه محصولات با کیفیت ، بروز و متنوع رضایت مشتریان را جلب نمایند و آن ها را از مشتریان همیشگی خود قرار دهند.

عرضه انواع بالشت با پر مرغ

عرضه انواع بالشت با پر مرغمشتراین می توانند بالشتی که محتویات درون آن ها با پر مرغ پر شده باشد را از مراکز اصلی عرضه انواع کالای خواب خریداری نمایند. بالش های پر را معمولا از پرندگانی مانند مرغ پر می نمایند. بالشت های پر از ابتدای ترین پیشنهادی است که متخصصین به عنوان یک بالشت خوب پیشنهاد می دهند. دلیل اصلی این موضوع را می توان به حرکت دادن سریع سر و گردن اشاره کرد که باعث از بین رفتن درد های سر و گردن می شود. به طور کلی باید گفت بالشتی مناسب است که فشار روی عظلات را کاهش دهد و باعث بیماری های چون دیسک کردن و فشار به مهره و ستون فقرات نباشد. 

در این مراکز علاوه بر فروش بالش ایرانی، به فروش بالش خارجی نیز می پردازند و شما می توانید محصول مورد نیاز خود را در میان تنوع محصولات انتخاب و با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. سایر بالشت های عرضه شده در این مراکز می توان به مواد زیر اشاره نمود که عبارتند از:

  • بالشت طرحدار
  • بالش پشم شیشه
  • بالش فوم ایرانی
  • بالش الیاف فشرده

لیست قیمت بالشت های پنبه ای در بازار

لیست قیمت بالشت های پنبه ای در بازارلیست قیمت بالشت های پنبه ای را در بازار می توانید به صورت مستقیم با مراجعه کردن به نمایندگی ها و مراکز عرضه کننده کالای خواب مطلع شوید. قیمت بالشت های پنبه ای در این مراکز متفاوت می باشد، اما مشتریان هنگام خرید یک بالش مناسب بجای که به فکر قیمت باشند، خود بالش را مورد ارزیابی قرار می دهند و البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که هر چه قدر قیمت بالش گران قیمت تر باشد، در نهایت بالشت بهتری را خریداری نموده اید. 

در بعضی از مواقع برای این که بتوانید یک بالشت خوب را خریداری نماید بجای این که هرینه زیادی را صرف نماید فقط به کمی توجه و دقت نیاز می باشد. به همین منظور به شما پیشنهاد می کنیمم که هنگام خرید بالشت ابتدا برچسپ آن را خریداری نماید تا متوجه شوید جنس آن چیست و اگر به ماده خاصی آلرژی و حساسیت دارید نوع ضد حساسیت و بدون آلرژی آن ها را خریداری نمود. 

خواص استفاده از بالشت پر قو

خواص استفاده از بالشت پر قویکی از مزایای استفاده از بالش های راحت این است که به اندام های گردن و سر شما صدمه وارد نکند و باعث آزار و اذیت عضلات شما پس از بیدار شدن نگردد. بالش های پر به دلیل این که از دل طبیعت استخراج شده این احساس آرامش و راختی را برای استفاده کننده گان خود تضمین می نمایند. از جمله دیگر خواص منحصر به فرد این نوع بالشت ها می توان به موارد زیر اشاره نمود که عبارتند از:

  • این نوع بالشت ها بسیار نرم و راحت می باشند.
  • این نوع بالشت ها را می توان با دست و یا با ماشین لباسشویی با آب سرد ششتشو داد و سپس در هوای آزاد زیر نور خورشید برای خشک شدن قرار دهید.
  • متخصصین استفاده از این بالشت ها را بسیار توصیه می کنند به صورتی که پر زیر سر و گردن به راحتی حرکت می کند در نهایت باعث کاهش درد های عضلانی و گردن می گردد.
  • دوام و ماندگاری بسیار بالا
  • این نوع بالشت مناسب برای استفاده تمام گروه سنی می باشد. 
  • این نوع بالشت ها که دارای محتویات پر قو هستند کاملا ضد عفونی و پاک شده می باشند به طوری که به الیاف بدون آلرژی تبدیل شده اند.

بهترین الیاف برای داخل بالشت

بهترین الیاف برای داخل بالشت محققان روز به روز به دنبال اختراع بهترین الیاف بالش می باشند، تا بتوانند از این طریق سلامتی و آسودگی افراد را در هنگام خواب تضمین نمایند. بالش هوشمند بامبو از جمله بالش طبی کلاسیک می باشد. این نوع بالش ها دارای روکشی از الیاف طبیعی بامبو هستند. بکار بردن از الیاف طبیعی در روکش این بالشت ها، لطافت و نرمی را برای استفاده کننده گان خود فراهم می آورد.

همچنین می توان گفت که این نوع بالشت ها به دلیل خاصیت ضد حساسیت و آلرژیک خود مناسب برای افرادی است که واکنش های آلرژیک دارند. این پارچه به دلیل داشتن خصوصیت جذب رطوبت و تبخیر سریع آن باعث شده تا عرق کردن و خیس شدن در هنگام خواب اتفاق نیافتد. این نوع بالشت ها از فوم های هوشمند تولید شده اند، به صورتی که در هنگام خواب شکل سر و گردن را به خود می گیرد و نیروی وزن بدن را به طور مساوی در همه قسمت ها پخش نموده در نتیجه به سر و گردن هیچ گونه فشاری وارد نمی گیردد.

فروش عمده بالشت هوشمند بامبو در مزاکز عرضه کننده کالای خواب در سرتاسر کشور به فروش می رسد. قیمت بالش طبی هوشمند بامبو عرضه شده در این مراکز بسیار مقرون بصرفه می باشد.

وزن استاندارد برای تولید انواع بالشت

وزن استاندارد برای تولید انواع بالشتوزن استاندارد برای تولید انواع بالشت ۵۰*۷۰ نیم کیلو می باشد اما این میزان نیز باز بستگی به سفتی و نرمی بالشت دارد. اگر شما از جمله خریدارن بالشت می باشید، بالشتی را انتخاب نماید که سر و گردن شما را در بهترین حالت خود حفظ کند. همچنین ابعاد آن نیز استاندارد باشد. بهتر است روکش بالشت انتخابی شما روشن باشد، چرا که از همه لحاظ بهداشتی تر است. حتما بالشت خود را هز چند وقت یکبار در معرض نور آفتاب و در هوای آزاد قرار دهید تا میکروب ها از بین بروند. همانطور که می دانید بالشت ها ار الیاف متنوعی پر می گردد که عبارتند از:

  1. پر
  2. الیاف
  3. پنبه 
  4. فوم

شرکت ها و کارگاه ها در تولید بالش طبی خود باید تمام استاندارد ها را رعایت نمایند تا در انتها بتوانند محول مناسبی را برای فروش عرضه نمایند.  شرکت های تولید کننده با تولید محصول با کیفیت نه تنها محصول با کیفیتی را به مشتریان خود عرضه می نمایند و رضایت آن ها را جلب می نمایند بلکه آن ها خریدارن را به مشتریان همیشگی خود تبدیل می نمایند.

فروشنده بهترین بالشت های پشم شیشه

فروشنده بهترین بالشت های پشم شیشهفروشنده ها از جمله افراد خبره و کارشناسان در زمینه فروش بهترین نووع بالشت بشمار می روند و می توانند به درستی مشتریان را در انتخاب بالشت مورد نیاز خود راهنمایی رسانند. آن ها به مشتریان خود این توصیه را می نمایند برای این که انتخاب درستی داشته باشند باید به نکاتی که در ادامه به چند مورد آن اشاره خواهیم نمود توجه کنند که عبارتند از:

  • مقدار پز شدن بالشت را بررسی نمده و هر چه محتویات بیشتر در نتیجه بالشت سفتر
  • اگر شما به مواد خاصی حساسیت دارید توصیه می شود که حتما بر چسپ آن را مطالعه نماید
  • کاور و پوششی را برای بالشت بگیرد تا بر روی آن گرد و غبار ننشیند و سرانجام وارد دهان شما نشود.
  • برای روبالش خودتان از پارچه های استفاده نماید که دارای منافذ باشد.
  • توجه داشته باشید که درز های بالشت کاملا دوخته شده باشد.

خریدار انواع بالشت های ساده و ارزان قیمت

خریدار انواع بالشت های ساده و ارزان قیمتاستفاده از یک بالشت مناسب نتنها راحتی و آسودگی شما را هنگام خواب فراهم می آورد بلکه می تواند به عنوان یک تکیه گاه خوب برای سر و گردن شما نیز بشمار آید. هنگامی که برای خرید به مراکز و نمایندگی های فروش بالش ارزان کالای خواب مراجعه می کنیم با تنوع بسیار بالای محصولات روبرو می شویم شاید انتخاب نمودن یک بالشت مناسب از میان این همه تنوع متناسب به شما کار زمان بری باشد، اما اگر شما قصد خرید یک بالشت را دارید قبل از آن که اقدام به خرید نماید باید تصمیم بگیرید که چه نوع بالشتی متناسب شما است بالشت های نرم، معمولی یا سفت آن موقع می توان گفت که انتخاب شما کمی راحت شده است. 

در هنگام انتخاب بالشت مناسب باید به موارد زیر توجه داشته داشته باشید تا در نهایت بتوانید بالشت مناسب خود را انتخاب نماید و به خود یک خواب راحت و آسوده را هدیه دهید. 

  1. انواع مواد پر کننده بالش (کرک، پلی استر، پر، مموری فوم، لاتکس، پنبه و …)
  2. سایز و ضخامت بالشت
  3. سفتی بالشت

مرکز خرید بالشت های بادی و مسافرتی

مرکز خرید بالشت های بادی و مسافرتییکی از بالشت های که امروزه در مراکز خرید کالای خواب وجود دارد بالشت های بادی و مسافرتی می باشند. بالش های بادی به منظور این که پس از تخلیه نمودن باد آن ها سایزشان بسیار کوچک می شود به راحتی می توانید آن ها را در ساک مسافرتی خود قرار دهید. همانطور که می دانید هنگام مسافرت رفتن به وسایلی نیاز دارید که فضای کمی را اشغال می نمایند و به همین منظور بسیاری از افراد به دنبال وسایلی که فضای کمی را اشغال می کنند و بسیار با کیفیت هستند می گردند. 

رویه این نوع بالشت های بادی مسافرتی پارچه ای می باشد و طراحی این بالشت ها بسیار زیبا است. این نوع بالشت ها دارای ماندگاری بسیار زیاد است به طوری که می توانید سالیان سال از آن در مشافرت های خود از آن ها استفاده نماید. در ادامه به چند مورد از ویژگی های دیگر این نوع بالشت ها نیز اشاره خواهیم نمود که عبارتند از:

  • دارای رویه نرم و لطیف
  • دارا بودن شیار های در این بالشت ها برای قرارگیری بهتر سر
  • دارا بودن این بالشت ها برای جلوگیری از نشت هوا از سوراخ ورودی و خروجی
  • مناسب برای سفر
  • احساس آرامش و راحتی سر و گردن

اهمیت استفاده از انواع بالشت های طبی

اهمیت استفاده از انواع بالشت های طبیاهمیت استفاده از انواع بالشت طبی یکی از عوامل مهم و تعیین کننده در میزان آرامش و راحتی خواب شما می باشد. بنابراین در هنگام انتخاب بالشت یکسری نکات و مواردی است که ختما باید آن ها را مد نظر خود قرار دهید. بالشت های طبی در واقع مانند بالشت های معمولی می باشند با این تفاوت که محتویات این بالشت ها بجای پر، پنبه، الیاف مصنوعی و … از فوم یا هوا پر شده اند. بیشتر متخصصین بالشت های طبی را به دلیل انعطاف پذیری بالای که دارند برای بیماران خود تجویز می نمایند.

به این صورت اگر شما بالش دور گردن طبی را تهیه نماید، متوجه می شوید وقتی بالشت را زیر سر خود قرار می دهید قسمتی که دور گردن شما است برجسته می باشد و قسمت های دیگر که وزن اصلی سر شما بر روی آن قرار می گیرد پایین می رود و همین امر باعث می شود که شما هنگام استفاده از این نوع بالشت ها احساس آرامش نماید. همچنین می توان به این نکته اشاره کرد که وقتی سرتان را از روی بالشت بر  می دارید به حالت اولیه خود باز می گردد.

خرید اینترنتی انواع بالشت های لوله ای

خرید اینترنتی انواع بالشت های لوله ایامروزه بسیاری از شرکت های تولید کننده انواع بالشت لوله ای برای دسترسی آسان مشتریان خود در سرتاسر کشور، اقدام به راه اندازی فروشگاه های آنلاین نموده اند تا مشتریان علاوه بر این که به آسانی به محصول مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند، بتوانند محصول با کیفیت و با قیمت مناسب خریداری نمایند. 

این فروشگاه های اینترنتی محصولات استاندارد و با کیفیت خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست مشتریان خود می رسانند. محصولات عرضه شده در این فروشگاه ها دارای بسته بندی بسیار زیبا است به طوری که می توانید محصول خریداری شده را به عنوان هدیه به عزیزان خود بدهید. 

شما می توانید با مراجعه نمودن به این فروشگاه های اینترنتی و تنها با چند کلیک ساده در هر ساعت از شبانه روز قیمت روز بالشت را مطلع شوید و سپس با انتخاب محصول مورد نیاز خود اقدام به خرید بالش ارزان نماید.

مرکز پخش انواع بالشت های ایرانی

مرکز پخش انواع بالشت های ایرانییکی از جمله بالش طبی ایرانی عرضه شده در مراکز فروش کالای خواب، بالش بارداری امسیگ می باشد. همانطور که می دانید خوابیدن بر روی شکم در هنگام بارداری برای نوزاد بسیار خطرناک می باشد. بنابراین شما می توانید با انتخاب نمودن یک بالشت مناسب این مشکل را برطرف نماید. این نوع بالشت ها متناسب به بدن زنان باردار درست شده و باعث می گردد که بتوانید خواب راحت و آسوده ای داشته باشید. 

این نوع بالشت ها دارای طول بیشتری نسبت به بالشت های معمولی می باشند تا به وسیله آن بتوانید از قسمت های مختلف بدن خود حفاظت نماید. 

از جمله مزایای دیگر استفاده از این نوع بالشت ها عبارتند از:

  1. بهبود گردش خون
  2. جلوگیری از درد بدن
  3. خواب طولانی

نمایندگی های عرضه کننده کالای خواب به فروش بالشت ارزان و مقرون بصرفه می پردازند و مشتریان در هر کجای کشور باشند می توانند محصولات عرضه شده در این مراکز را خریداری کنید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما