فروش تشک به صورت عمده | کارخانه تولیدی انواع تشک در ایران

فروش تشک به صورت عمده تنها در بین فعالین صنعت کالای خواب رواج دارد. از این رو برای این افراد به ویژه خریداران عمده شناخت برندهای تولیدی ایرانی و خارجی موضوع مهمی است. کارخانه های تولیدی انواع تشک در ایران نمونه های مختلفی از این محصول را تولید و عرضه می کنند. به عنوان فروشنده آیا می دانید مردم اغلب به دنبال خرید چه نوع تشک هایی هستند؟ محبوبیت کدام مدل ها بیشتر بوده و از کجا می توان بهترین و جدیدترین مدل ها را با قیمت و نرخ مناسب تهیه نمود؟

فروش تشک به صورت عمده | کارخانه تولیدی انواع تشک در ایران

کارخانه تولیدی انواع تشک در ایران

کارخانه تولیدی انواع تشک در ایرانتولید کنندگان تشک، کارخانه های تولیدی کوچک و بزرگی را شامل می شوند که به صورت خرد و کلان در این زمینه فعالیت داردند. شهرهای صنعتی در برخی از استان های کشور مانند مشهد، تهران، اصفهان و تبریز را می توان مرکز فعالیت این تولید کنندگان نامید.

انواع محصولات تولید در کارخانه های داخلی را می توان در چهار گروه کلی طبقه بندی نمود که عبارتند از:

  • تشک الیاف
  • تشک طبی
  • تشک فنری
  • تشک طبی فنری

گفتنی است که برخی مراکز، تشک های بادی و آبی را نیز به صورت محدود برای خریدارانی خاص مانند بیماران و افراد با مشکلات حاد آناتومی بدن طراحی و تولید می کنند.

مرکز فروش انواع تشک به صورت عمده

مرکز فروش انواع تشک به صورت عمدهدو نمونه از تشک های پرطرفدار در بین خریداران تشک های طبی و مدل های فنری هستند که در مدل های مختلف از نظر ضخامت و مواد اولیه تولیدی عرضه می شوند. لازم است قبل از مراجعه به مراکز فروش و اقدام به خرید، اطلاعاتی دقیق در مورد این دو مدل تشک داشته باشید:

  1. تشک های طبی: مدل هایی هستند که با نام های تشک مموری فوم و فومی نیز شناخته می شوند. در تولید این محصول از اسفنج هایی صاف و فشرده استفاده می شود که اغلب برای افرادی با بیماری های مزمن ستون فقرات مناسب هستند. از ویژگی های تشک بدون فنر طبی می توان به وزن سبک، قابلیت شستشو و قیمت مناسب اشاره نمود.
  2. تشک های فنری: به علت به کارگیری فنرهای در وسط آن قابلیت انعطاف پذیری بالاتری نسبت به مدل های طبی دارند. دو نوع متصل و منفصل فنرها در تولید آنها به کار برده می شوند که نمونه منفصل برای تشک ها دونفره به علت طول و عرض بیشتر نسبت به مدل های یکنفره مناسب تر است.

فروشگاه هایی به صورت عمده در زمینه انواع تشک خوشخواب فعالیت دارند که مرجع مناسبی برای استعلام قیمت و همچنین سفارشات عمده برندهای مختلف خواهند بود.

خرید عمده تشک با بهترین قیمت

خرید عمده تشک با بهترین قیمتقیمت از جمله فاکتورهای مهم برای خریداران عمده انواع کالای خواب به ویژه تشک است. هرچقدر که قیمت نهایی محصولات با تخفیفات ویژه همراه باشد، میزان حاشیه سود آنها نیز افزایش می یابد.

به همین منظور لازمه دسترسی به بهترین قیمت ها و بهرمندی از تخفیفات، ارتباط مستقیم با شرکت های تولیدی و تامین کنندگان معتبر است. در بازار می توانید انواع بهترین تشک طبی، فنری و مدل های پرفروش دیگر را از نمایندگی ها تهیه نمایید.

البته باید خاطر نشان کرد که خرید تشک طبی با قیمت عمده نه از طریق نمایندگی ها که با ارتباط مستقیم از طریق دفاتر مرکزی کارخانجات تولیدی امکان پذیر خواهد بود. توصیه می شود همواره جهت 

خریدار تشک تخت باکیفیت و ارزان

خریدار تشک تخت باکیفیت و ارزاندر گذشته اکثر افراد برای خواب شبانه از انواع تشک دست دوز معمولی از جنس پنبه استفاده می کردند اما امروزه به واسطه استفاده از انواع تخت یک و دو نفره، تشک های مختلفی از نظر سایز، اندازه و ضخامت نیز به بازار عرضه می شوند.

کیفیت تشک تحت تاثیر برخی عوامل فنی و مواد اولیه بکار رفته در تولید آنها بستگی دارد. البته باکیفیت بودن تشک های تولیدی تحت تاثیر متغیرهای زیادی هستند که برای تمامی خریداران یکسان نخواهد بود.

اگر خریدار جزئی این محصولات هستید و تنها فاکتور قیمت برای شما مهم است، اولین انتخاب شما می تواند تشک های طبی و سپس مدل های فنری ساده باشد. در غیر اینصور انواع تشک های ترکیبی طبی و فنری با ضخامت متوسط گزینه های مناسبی برای خرید خواهند بود.

به عنوان خریدار عمده انتخاب های زیادی پیش روی شما قرار خواهد داشت اما باید بدانید که نیاز بازار مورد نظر شما چیست. به همین منظور بازاریابی مناسب قبل از شروع به فعالین و در حین کار اهمیت زیادی دارد.

به طور کلی امروزه برای اغلب خریداران ابتدا فاکتورهای کیفی و سپس قیمت فروش اهمیت دارند که باید بتوانید با توجه به بودجه هر فرد، تشک هایی باکیفیت و مناسب به آنها معرفی نمایید.

شرکت پخش انواع تشک های مسافرتی

شرکت پخش انواع تشک های مسافرتیامروزه یکی از مدل های پرطرفدار انواع تشک های آماده در بازار مدل های مسافرتی هستند که اغلب به عنوان تشک مهمان نیز از آنها استفاده می کنند. این مدل تشک ها وزن سبکی دارند و اغلب به صورت یک نفره با ابعاد ۲۰۰*۹۰ سانتی متر تولید می شوند.

وزن استاندار تشک مسافرتی حدود ۲ کیلوگرم است که به علت بکارگیری الیفا سبک قابلیت حمل و جابجایی آسان را دارا می باشد. تهیه و خرید مدل های سفری بسیار آسان است چرا که شرکت های پخش و توزیع در تمام طول سال این محصولات را در اختیار فروشندگان قرار می دهند.

اگر به دنبال برند خاصی از این محصول هستید می توانید به مراکز نمایندگی تشک طبی و کالای خواب مراجعه کنید. هر چند طی سالهای اخبر سیستم پخش و فروش اینترنتی، محدودیت های عدم دسترسی به کالایی خواص را از بین برده است.

فروش مستقیم انواع تشک به قیمت کارخانه

فروش مستقیم انواع تشک به قیمت کارخانهبرخی از کارخانه های تولیدی در فصول مختلف اقدام به فروش مستقیم محصولات خود به قیمت تولیدی می نمایند. برای اطلاع از زمان تخفیفات و جشنواره های فصلی انواع تشک می توانید از طریق نمایندگی های و تامین کنندگان استانی اقدام به سفارش نمایید.

در بین انواع تشک تولیدی در کارخانجات ایران معمولاً مدلهای طبی فنری طرفداران زیادی دارد اما برخی نمونه ها از قیمت و نرخ بالایی نیز برخوردار هستند. به ویژه اگر آن تشک با برندی خاص و شناخته شده تولید شده باشد.

برای خرید عمده و ارزان انواع این محصولات به صورت مستقیم از تولیدکنندگان تشک می توانید از روش های زیر اقدام به سفارش نمایید:

  • خرید مستقیم از دفاتر مرکزی کارخانجات تولیدی
  • سفارش اینترنتی از نمایندگان آنلاین
  • خرید از شرکت های پخش عمده و تامین کنندگان اولیه
  • مراجعه حضوری به کارخانه تولیدی

روش آخر یعنی مراجعه حضوری به مراکز تولیدی تشک تقریباً منسوخ شده است چرا که هزینه های جانبی زیادی می طلبد و این امر در افزایش قیمت فروش نهایی محصول تاثیر مستقیم دارد.

قیمت انواع تشک به صورت عمده و جزئی

قیمت انواع تشک به صورت عمده و جزئیبین قیمت عمده و جزئی تشک های موجود در بازار تفاوت های چشمگیری وجود دارد. این تفاوت گاهاً بین ۲۰ تا ۳۰ درصد می تواند متغیر باشد که همین امر باعث عرضه این محصول با نرخ های مختلف شده است.

از این رو استعلام قیمت تشک ارزان و مدل های پرفروش از سوی خریداران عمده قبل از خرید امری لازم و ضروری است. البته باید خاطر نشان کرد که نوسانات بازار طی سالهای اخیر بسیار زیاده بوده که این امر افزایش قیمت ها را در پی داشته است.

عوامل دیگری مانند افزایش قیمت مواد اولیه تولیدی نیز از جمله دلایل مهم و تاثیرگذار در تغییرات قیمت ها بوده است. به هیمن منوال قیمت تشک کودک به ویژه نمونه های آنتی باکتریال طی چند ماه اخیر تغییرات زیادی داشته که توصیه می شود از طریق نمایندگی ها و دفاتر فروش اقدام به تهیه لیست قیمت روز محصولات تولیدی نمایید.

ارائه کننده بهترین تشک های خوشخواب در کشور

ارائه کننده بهترین تشک های خوشخواب در کشوربهترین انواع تشک های خوشبخواب در کشور با برندهای مختلفی عرضه و به فروش می رسند. تشک طبی لایکو یکی از نمونه های پرفروش در سراسر کشور است که به علت کیفیت بالا و قیمت مناسب، طرفداران زیادی دارد.

در زمینه تشک های خوشخواب این شرکت دو نوع طبی و فنری را تولید می کند. مدل های طبی مموری فوم با ابعاد ۱۶۰*۲۰۰ می باشد. این نوع تشک ها در کنار مدل های فنری که تنوع بالاتری دارند از طریق نمایندگان مجاز و فروشگاه های تخصصی عرضه کالای خواب به مشتریان ارائه می شوند.

علاوه بر خرید حضوری، فروشگاه و سایت فروش تشک های پرطرفدار نیز روشی مدرن و در عین حال مقرون به صرفه برای خرید عمده و جزئی است که در آنها جدیدترین محصولات داخلی و خارجی با بهترین قیمت ها ارائه می شوند.

فروشنده انواع تشک های بچه گانه

فروشنده انواع تشک های بچه گانهدر تولید انواع تشک های بچه گانه به ویژه مدل های نوزادی از الیاف طبیعی و ضد حساسیت استفاده می کنند. ابعاد تشک، ویژگی های کیفی و هم چنین کارآیی آنها از مواردی هستند که قبل از خرید باید از آنها اطمینان حاصل نمایید.

این روزها در بازار انواع تشک نوزادی شیب دار با هدف جلوگیری از رفلکس معده نوزاد جزء مدل های پرطرفدار است. از مزیت های این تشک می توان به داشتن دو بالشتک کوچک اشاره کرد که مانع از غلط خوردن نوزاد و کودکان چهار تا پنج ساله می شوند.

انواع تشک خوشخواب نوجوان مناسب برای سنین ۱۰ تا ۱۵ سال نیز با درجات کیفی مختلف تولید یا از طریق واردات تامین می شوند. مدل های نوجوان طراحی های منحصر به فردی برگرفته از شخصیت های کارتونی دارند که قابلیت ست شدن با دکوراسیون اتاق فرزند شما را دارند.

در بازار مدل های تولید داخل، انواع تشک های وارداتی از ترکیه و چین با طرح های بچه گانه پسرانه و دخترانه فانتزی بسیار متنوع هستند. به عنوان فروشنده باید بتوانید علاوه بر اطلاع از قیمت تشک ترکیه ای، چینی و ایرانی، مدل های پرطرفدار را با قیمت و نرخ رقابتی به مشتریان عرضه نمایید.

برای دستیابی به این هدف خرید عمده به صورت مستقیم از تامین کننده های اولیه و حذف واسطه ها بهترین راهکار خواهد بود.

خریدار تشک های تشک های دونفره خوشخواب

خریدار تشک های تشک های دونفره خوشخوابتشک های دونفره خوشخواب مدل های مختلفی از نظر طرح و مدل را شامل می شوند. تشک کامفورت، طبی پاکتی، طبی فنری، سوپر کلاس سافت و سوپر کلاس هارد نمونه هایی از تشک های خوشخواب هستند که در اندازهای مختلف تولید می شوند.

تشک های دونفره خوشبخواب در ۴ سایز و مدل های نوجوان دارای ۲ سایز متفاوت هستند. همچنین امکان خرید مستقیم و ارزان مدل های مناسب برای کودک و نوزاد نیز با این برند امکان پذیر است.

فروش تشک خوشخواب در نمایندگی های این برند صورت می گیرد که در اکثر مراکز استان های کشور فعالیتی مستمر دارند. یکی از نمونه های دونفره پرفروش، تشک سوپر کلاس هارد است که ویژگی های زیر را دارا می باشد:

  • بکارگیری الیاف پلی استر و پنبه ارگانیک
  • تعبیه فنرهای دوگانه در وسط تشک
  • استفاده در فنرهای منصل در اطراف تشک با هدف عدم لغزش روی سطح آن
  • تنوع سایز و اندازه

خریداران با مراجعه به سایت های فروش و نمایندگان مجاز می توانند جدیدترین انواع تشک دونفره ارزان و مدل های یکنفره تهیه نمایند.

عمده فروشی تشک های مسافرتی آکاردئونی

عمده فروشی تشک های مسافرتی آکاردئونیمنظور از تشک های مسافرتی آکاردئونی مدل های یکنفره سبک و قابل حملی هستند که جایگزین انواع تشک های پنبه ای قدیمی شده اند. در تولید این محصولات از انواع الیاف استفاده می شود که بهترین و باکیفیت ترین آنها، نمونه های تولید شده با فوم های آکاردئونی می باشند.

پارچه این تشک ها نیز از جنس فلمنت هستند که ضدحساسیت بوده و به راحتی قابلو شستشو می باشند. امروزه انواع تشک های آکاردئونی به علت قیمت ارزان و هم چنین حمل و جابجایی آسان گزینه مناسبی برای استفاده به عنوان تشک مهمان هستند.

قیمت و نرخ خرید این محصول با توجه به الیاف بکار رفته در تولید آن متفاوت است. فروش اینترنتی تشک آکاردئونی در بین خریداران بسیار رایج است چرا که مدل های چینی آنها با قیمت ارزان از طریق فروشگاه های آنلاین به فروش می رسند.

برای خرید عمده انواع بهترین و جدیدترین تشک مسافرتی آکاردئونی با طرح های فانتزی و مدرن می توانید از طریق شرکت های وارد کننده اقدام به سفارش نمایید.

عرضه عمده انواع تشک های صادراتی

عرضه عمده انواع تشک های صادراتیعلاوه بر اطلاع از راهنمای خرید تشک و آشنایی با انواع بهترین آنها از نظر کارآیی و قیمت، کسب اطلاعات لازم در مورد بازارهای صادراتی و شرکت های فعال در این زمینه برای فعالین عمده و به ویژه کسانی که قصد شروع صادرات را دارند، اهمیت فراوانی دارد.

صادرات تشک دونفره به مراتب بیشتر از مدل های تک نفره است. دلیل این امر افزایش تقاضا و هم چنین بالا بودن میزان تولیدات مدل های دونفره نسبت به انواع دیگر نمونه های تولیدی است.

توجه کنید که برای صادرات موفق، کیفیت تشک های مورد نظر اولویت بیشتری نسبت به قیمت و نرخ فروش آنها دارد. بنابراین بهتر است همواره بهترین انواع برندها را برای این منظور انتخاب نمایید.

دقت داشته باشد که خرید تشک دونفره با نرخ ارزان و رقابتی با روش های محدودی مانند سفارشات اینترنتی و آنلاین یا مراجعه به نمایندگی های فروش معتبر امکان پذیر است. بنابراین از سفارش عمده بدون شناخت تامین کننده یا نوع و مدل تشک خودداری نمایید.

در پایان باید اشاره کرد که تنوع تشک های خوشخواب در بازار بسیار زیاد است به گونه ای که نمی توان مدل یا برندی را به عنوان بهترین های بازار معرفی کرد. برخی افراد به دنبال خرید نمونه های ارزان و برخی دیگر خواستان خرید انواع تشک باکیفیت بدون در نظر گرفتن قیمت هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما