فروش  روتختی عمده سه بعدی و طرح ساده در بازار تهران

فروش روتختی عمده سه بعدی و طرح ساده ایرانی و تُرک در بازار تهران، در انواع مدل ها و ست های مختلف رونق بسیار خوبی دارد. روتختی یکی از لوازم اساسی در اتاق خواب می باشد، که سالانه بسیاری از افراد مخصوصا زوج های جوان برای جهیزیه آن را خریداری می کنند. برای خرید بهترین و با کیفیت ترین انواع روتختی با مناسب ترین نرخ های موجود در بازار، باید به مراکز و شعب بزرگ و برتر در این زمینه مراجعه کرد.

فروش  روتختی عمده سه بعدی و طرح ساده در بازار تهران

فروش تضمینی روتختی های طرح جدید در بازار

فروش تضمینی روتختی های طرح جدید در بازار

فروش تضمینی روتختی های طرح جدید با بهترین الیاف در بازار سراسر کشور آغاز شد. فروشندگان در بازار به دو صورت حضوری و یا اینترنتی فعالیت دارند، و توانسته اند انواع طرح های مدرن و شیک را به مشتریان عرضه کنند.

روتختی طرح جدید در بازار شامل مدل های زیر می باشد:

  • روتختی اسپرت
  • روتختی ساده 
  • روتختی سه بعدی
  • روتختی فانتزی
  • روتختی گلدار
  • روتختی عروس
  • و …

در بین انواع روتختی های موجود در فروشگاه ها، روتختی دونفره طرح دار بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است. سرویس روتختی طرحدار برای جهیزیه و یا زوج هایی که می خواهند، دکوراسیون و دیزاین اتاق خود را تغییر بدهند، بسیار مناسب است.

داشتن یک روتختی شیک و هماهنگ با اتاق خواب می تواند، نمای تخت و اتاق را به خوبی تغییر دهد. بنابراین خریدار روتختی باید در هنگام تهیه این کالا، علاوه بر جنس روتختی به طرح آن هم دقت ویژه ای داشته باشد.

بازار عمده فروشی روتختی و کالای خواب

بازار عمده فروشی روتختی و کالای خواب

بازار عمده فروشی روتختی و کالای خواب، انواع کالاهای مورد نیاز را در بهترین مدل ها به مشتریان ارائه می کنند. بازار روتختی، در تمامی شهرهای ایران نظیر مشهد، اصفهان، تهران، یزد و … فعالیت گسترده و مثمر ثمری دارد.

در بازار عمده فروشان، تمام کالاهای خواب و انواع روتختی، تولیدات ایران و یا وارداتی از کشورهایی همچون ترکیه و یا ایتالیا می باشد. رقابت بین فروشندگان برای عرضه و فروش روتختی بسیار زیاد است، و از آنجایی که انواع روتختی و کالای خواب بسیار مورد مصرف است، عمده فروشان از رونق خوب این بازار خبر می دهند.

از انواع کالاهای فروخته شده در بازار و فروشگاه های کالای خواب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روتختی ایرانی، ترک و … به صورت ست و یا تکی
  • انواع پتو یک نفره، دونفره، نوزاد
  • انواع ملحفه
  • انواع بالشت 
  • انواع حوله
  • انواع تشک های طبی، مسافرتی و تشک مهمان
  • و …

لازم به ذکر است که همه کالاهای نام برده در بالا، در جنس های مختلف در فروشگاه ها و بازار موجود می باشد.

خرید عمده روتختی با ارزان ترین قیمت

خرید عمده روتختی با ارزان ترین قیمت

خرید عمده روتختی با ارزان ترین قیمت از تمام مراکز و نمایندگی های تولید کنندگان و یا واردکنندگان در حال انجام می باشد. قیمت عمده روتختی نسبت به خریدهای جزئی برای مشتری بسیار به صرفه تمام می شود.

برای تمام خریداران و مصرف کنندگان عمده، خرید روتختی ارزان قیمت به دلیل صرفه جویی در هزینه های جانبی اهمیت ویژه ای دارد. مشتریان بهتر است برای خریدی ارزان و مناسب به عرضه کننده مستقیم روتختی و انواع کالای خواب مراجعه کنند.

روتختی یکی از منسوجات مهم در سراسر جهان می باشد، که سالانه تولید کننده روتختی در ایران و یا سایر کشورها، این کالا را در تناژهای بالا و جنس های مختلف روانه بازارها می کند.

شرکت های پخش روتختی سه بعدی در بازار

شرکت های پخش روتختی سه بعدی در بازار

روتختی های سه بعدی، یکی از شیک ترین و جذاب ترین کالای خواب در فروشگاه ها به شمار می آید. شرکت های پخش روتختی سه بعدی در بازار، انواع روتختی ترک و ایرانی این مدل را در حجم و ست های مختلف به دست مصرف کنندگان می رسانند.

روتختی های سه بعدی در انواع یک نفره و با دو نفره توسط شرکت ها و گروه های بازرگانی در بازار پخش می شود. این روتختی ها برای همه گروه های سنی در طرح های مختلف تولید می شود. همچنین اگر شما به فروشگاه ها مراجعه کرده باشید و یا در سایت های مختلف دیده باشید، روتختی های سه بعدی در انواع برندهای مختلف به فروش می رسند.

از طرح های مختلف روتختی سه بعدی می توان به موارد و انواع زیر اشاره کرد:

  • طرح گل
  • طرح پاپیون و قلب
  • طرح عروسکی و یا کارتونی
  • طرح میوه
  • حیوانات
  • چهره و …

پرفروش ترین روتختی های ساده و اسپرت

پرفروش ترین روتختی های ساده و اسپرت

پرفروش ترین روتختی های ساده و اسپرت، دارای جنس های عالی و با کیفیت هستند. روتختی های اسپرت در طرح ها و رنگ بندی های شیک و جذاب و متناسب با هر سلیقه برای تمام رده های سنی به تولید می رسد. پرفروش ترین روتختی اسپرت و ساده توسط نمایندگی های برتر در سراسر شهرهای ایران به مشتریان عرضه می گردد.

اگر شما دوست دارید دکوراسیون و طرح اتاق خوابتان همواره زیبا به نظر آید و به شما آرامش را القاء کند، روتختی در طرح های ساده و یا اسپرت می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

امروزه روتختی اسپرت و ساده نسب به انواع مدل های دیگر روتختی، خریداران زیادی دارد. این روتختی برای جهیزیه نیز بسیار مناسب می باشد. بیشترین خریداران روتختی های ساده و یا اسپرت، نوجوانان و جوانان می باشند. لازم به ذکر است که جنس اغلب روتختی های اسپرت موجود در بازار کتانی و پنبه ای می باشد، و همین جنس به کار رفته باعث شده است که این کالا خواب از محبوبیت بالایی برخودار باشد.

عرضه کننده روتختی های ۴۰ تکه در سراسر کشور

عرضه کننده روتختی های 40 تکه در سراسر کشور

یکی از زیباترین مدل هایی که از قدیم تا کنون برای روتختی و یا ملحفه استفاده می شود، ۴۰ تکه است. این مدل توسط کارخانجات نساجی در حجم های مختلف به تولید می رسند. 

عرضه کننده روتختی های ۴۰ تکه در سراسر کشور، این روتختی را در انواع مدل، طرح و جنس زیر به دست مشتریان به صورت عمده و یا جزئی می رساند:

  • روتختی چهل تکه بافتنی
  • روتختی چهل تکه نوزاد
  • روتختی چهل تکه عروس
  • روتختی چهل تیکه کتان
  • روتختی ۴۰ تیکه پنبه ای
  • روتختی ۴۰ تکه مخمل
  • روتختی ۴۰ تکه دوزی خارجی و ایرانی
  • روتختی ۴۰ تکه مدرن و یا سنتی مانند ترمه

همان طور که می دانید، روتختی در چیدمان و زیبایی اتاق خواب نقش بسیار مهمی دارد. اگر شما تخت زیبایی نخریده باشید، می توانید با خرید یک روتختی شیک، به تخت و اتاقتان جلوه ای بی نظیر بدهید.

روتختی های ۴۰ تکه به دلیل تنوع در رنگ و طرح هایی که دارد، می تواند به شما برای داشتن یک اتاق خواب منحصر به فرد کمک شایانی بکند. روتختی های ۴۰ تکه در انواع ست های متنوع یک و یا دو نفره در بازار و فروشگاه های عرضه لوازم خواب موجود می باشد.

مرکز پخش عمده روتختی های دونفره

مرکز پخش عمده روتختی های دونفره

مرکز پخش عمده روتختی های دونفره، این کالای خواب بسیار پر استفاده را از طریق راه های زیر به دست مشتریان می رساند:

  • حضوری: از طریق دفاتر فروش مستقیم تولید کنندگان و یا وارد کنندگان
  • اینترنتی و یا آنلاین: از طریق سایت و یا کانال های معتبری که نمایندگی تأمین کنندگان در بازار می باشند.

روتختی های دونفره یکی از پرفروش ترین لوازم خواب می باشد. عروس ها و یا خانواده های آنها، بیشترین خریداران روتختی های دو نفره می باشند. مراکز پخش و عرضه انواع روتختی های دو نفره، این کالا را همراه با گارانتی و ضمانت نامه های معتبر به مشتریان و مصرف کنندگان ارائه می دارند.

همچنین در شعب و مراکز عمده فروشی، انواع روتختی مرغوب ایرانی و خارجی موجود هستند. فروش عمده روتختی، در بازار پررقابت این کالای خواب بسیار پر رونق می باشد، و از جایگاه خوبی برخوردار است. 

قیمت روز روتختی های سه بعدی ساتن

قیمت روز روتختی های سه بعدی ساتن

قیمت روز روتختی های سه بعدی ساتن، را می توان از سایت های معتبر و یا فروشندگان عمده و یا خرده که فعالیت خوبی در این زمینه دارند، استعلام کرد. قیمت روتختی ساتن در بازار با نرخ های متفاوتی صورت می گیرد. از علل و پارامترهای مختلفی که بر روی نرخ انواع روتختی ساتن موثر می باشد، می توان به موارد زیر را نام برد:

  • برند تولید کننده: روتختی اگر وارداتی باشد، قیمت روز ارز بر روی آن موثر است.
  • سایز و ابعاد روتختی: یک نفره و یا دو نفره
  • تعداد ست روتختی (۵ تکه، ۷ تکه و …)
  • کیفیت دوخت روتختی
  • نوع بسته بندی
  • شیوه خرید
  • میزان سفارش

 روتختی ساتن به دلیل جنس لطیف و ابریشم مانندی که دارد، برای جهیزیه عروس و تخت های کلاسیک بسیار مناسب است. روتختی های ساتن اغلب طرح های سنتی و کلاسیکی دارند، و به تخت زیبایی بی نظیری را می دهند. روتختی های ساتن را می توان با دست و یا ماشین لباسشویی شست، فقط در هنگام شستشو نباید از پودرهای آنزیم دار استفاده کرد.

بازار فروش روتختی های درجه یک و ارزان قیمت

بازار فروش روتختی های درجه یک و ارزان قیمت

روتختی ساده و ارزان قیمت با جنسی درجه یک و عالی، بازار خرید و فروش داغ و پررونقی دارد. فروشندگان انواع روتختی های ارزان قیمت در مراکز استان ها و یا شهرهای پرجمعیت فعالیت گسترده و ویژه ای دارند.

حراج روتختی های شیک و با جنسی منحصر به فرد، یکی از راهکارهای فروشندگان مجرب در بازار عرضه انواع روتختی می باشد. در نظر داشته باشید، قیمت روتختی ارزان در این بازار نیز با نرخ های گوناگونی در حال انجام می باشد، که بسته به جنس و خارجی و ایرانی بودن آن متفاوت است.

خبر خوب اینکه، امروزه حراجی های اینترنتی و بازار فروش انواع روتختی های اینترتنی ارزان قیمت نیز راه اندازی شده اند. شما با جستجو در فضای مجازی می توانید از این سایت های حراجی معتبر مطلع شوید، و روتختی و کالای خواب مورد نظر خود را در طرح و رنگ دلخواه خریداری کنید.

ارائه کننده جدید ترین روتختی های مدل جدید در بازار ایران

ارائه کننده جدید ترین روتختی های مدل جدید در بازار ایران

جدید ترین روتختی های مدل جدید در بازار ایران، توسط تأمین کنندگان برتر به خریداران کلی و یا جزئی ارائه می شود. بازار ایران را می توان یکی از بزرگترین بازارهای منطقه در زمینه بورس انواع کالا و لوازم خواب اعم از روتختی دانست.

روتختی های عرضه شده با طرح و مدل های جدید اعم از سه بعدی، اسپرت و … در این بازار به خوبی خرید و فروش می شود. کارخانجات نساجی همواره با فروشندگان و پخش کنندگان روتختی در تبادل هستند، و با استفاده از نظر آنها و مشتریان و استفاده از طراحان محرب، طرح های جدیدی را برای انواع روتختی ایجاد می کنند.

همواره هدف تولید کنندگان و ارائه دهندگان، جلب رضایت مشتری، تولید و فروش طرح های مورد پسند خریدار می باشد. همچنین تولید کنندگان علاوه بر دقت به طرح روتختی، جنس آن را نیز مورد توجه قرار می دهند. ارائه کنندگان از بهترین جنس، که دوام و مقاومت بالایی دارد، در تولید روتختی استفاده می کنند.

امکان سفارش عمده و آنلاین روتختی

امکان سفارش عمده و آنلاین روتختی

خوشبختانه امروزه با توجه به گسترش فضای مجازی و رونق کسب و کارهای اینترنتی، امکان سفارش عمده و آنلاین روتختی برای تمام خریداران از هر نقطه ای که باشند، فراهم شده است.

در سایت ما، امکان سفارش عمده و آنلاین انواع روتختی های مدل جدید و سنتی، برای تمام مشتریان وجود دارد. شما خریدار گرامی می توانید از طریق تماس با کارشناس فروش ما، روتختی را در حجم های کلی و یا جزئی به راحتی خریداری کنید.

خرید اینترنتی روتختی، کار را برای مشتری و فروشنده بسیار راحت کرده است. این شیوه خرید مزایای زیادی را به همراه دارد. مشتری بدون صرف زمان زیاد، به راحتی می تواند روتختی دلخواه خود را انتخاب کند و به فروشنده سفارش دهد. همچنین بعد از سفارش و پرداخت هزینه به صورت آنلاین، کالای مورد نظر در محل درخواست داده شده به دست وی می رسد.

تحویل فوری سفارشات روتختی ساده و شیک

تحویل فوری سفارشات روتختی ساده و شیک

تحویل فوری سفارشات روتختی ساده و شیک، از طریق سایت های معتبر اینترنتی در حال انجام می باشد. روتختی های ساده و شیک یکی از بهترین و پرطرفدارترین روتختی های موجود در بازار هستند، که به دلیل سادگی خریداران زیادی دارند.

سایت ها و یا کانال های معتبر، امکان خرید اینترنتی و تحویل فوری انواع روتختی در طرح های ساده و غیر ساده را برای مشتریان فراهم کرده اند. بسیاری از مشتریان به دلیل مشغله ای که دارند، نمی توانند به بازارهای حضوری مراجعه کنند، بنابراین با مراجعه به سایت های معتبر، خرید آنلاین را انجام می دهند.

در سایت ما، با خرید انواع روتختی و لوازم و کالای خواب، سفارشات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

خریدار روتختی های سه بعدی در بازار

خریدار روتختی های سه بعدی در بازار

خریدار روتختی های سه بعدی در بازار، این کالا را به صورت عمده و یا جزئی در طرح های مختلف از نمایندگی های معتبر تهیه می کند. به دلیل طرح های جذاب و شگفت انگیز، خرید روتختی عمده سه بعدی جایگاه خوبی در بین انواع روتختی های دیگر دارد.

روتختی های سه بعدی بین نوجوانان طرفداران زیادی دارد. این روتختی ها در طرح های دخترانه و پسرانه مانند ورزشی، پرنسسی و … در بازار موجود می باشد. روتختی های سه بعدی در بازار دارای نرخ های متفاوتی است، و مشتری بسته به سایز و مدل باید هزینه را پرداخت کند.

روتختی سه بعدی ارزان را می توان از نمایندگی های اینترنتی تولید کنندگان به راحتی تهیه کرد. روتختی های سه بعدی ارائه شده در فروشگاه های آنلاین، دارای کیفیتی بی نظیر هستند. همچنین فروشندگان اینترنتی بهترین طرح های روتختی سه بعدی را در ویترین محصولات خود دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما