فروش عمده تشک تخت لایکو در بازار

از مهمترین عوامل تاثیرگذار در داشتن یک خواب راحت و آرام، انتخاب مناسب تشک تخت است. برای این منظور در بازار انواع مدل های این محصول با ویژگی های کیفی و فنی متنوع عرضه می شوند. یکی از برندهای معتبر و پرطرفدار، تشک تخت لایکو است که ما قصد داریم به معرفی آنها بپردازیم. همچنین چگونگی خرید و فروش عمده این محصولات به صورت مستقیم از تولید کننده را بررسی می کنیم.

فروش عمده تشک تخت لایکو در بازار

کیفیت انواع تشک تخت لایکو

کیفیت انواع تشک تخت لایکو یکی از معیارهای مهم در سلامت جسم و روان افراد، داشتن خواب راحت و لذت بردن از آن در طول شب است. همانطور که می دانید میزان خواب استاندارد برای افراد بالغ ۷ ساعت در طول شبانه روز است. برای این منظور مهمترین عامل و فاکتور داشتن یک ست سرویس خواب استاندارد و باکیفیت است. در این بین یکی از الزمات ست، علاوه بر تخت مناسب، تهیه تشک کاملاً بهداشتی و استاندارد می باشد.
برای این منظور شرکت های مختلفی در زمینه تولید و عرضه انواع تشک فعالیت دارند. برند لایکو با سابقه ای طولانی در صنعت کالای خواب توانسته اولین و بزرگترین تولید کننده انواع تشک تخت با استاندارهای روز دنیا باشد. کیفیت انواع این محصولات تحت تاثیر مواد اولیه بکار رفته در تولید آنها تعیین می شود. به عنوان مثال مموری فوم، فنرهای طبی، اسفنج و پارچه های نخی و کتانی و پلی استر بخشی از لایه های تشک ها را تشکیل می دهند که هر چقدر باکیفیت تر باشند، به همان میزان عمر مفید تشک و کارآیی آن نیز افزایش می یابد. انواع تشک تولید شده در شرکت لایکو دارای تنوع بسیار زیادی است که می توان در گروه های زیر دسته بندی نمود:

  • تشک های فنری
  • تشک های اسفنجی
  • تشک های طبی
  • تشک های طبی فنری
  • تشک های دو فصل
  • تشک های آبی و بادی

قابل ذکر است که این شرکت در زمینه تولید انواع تشک بیمارستانی، مسافرتی، تشک های مخصوص هتل، کودک و تشک میهمان نیز فعالیت دارد که برای تولید هر کدام از مواد اولیه ای متفاوتی استفاده می کنند.

قیمت تشک تخت لایکو دو نفره

قیمت تشک تخت لایکو دو نفره تشک دو نفره لایکو شامل مدل های طبی فنری، طبی و اسفنجی هستند که در ابعاد ۱۸۰*۲۰۰ و ۲۰۰*۱۴۰ طراحی و تولید می شوند. این محصولات دارای استاندارهای خاصی هستند که افراد با ناراحتی هایی مانند دیسک کمر باید با توجه به کاتالوگ تولیدی نمونه مناسب را انتخاب و خریداری کنند. امروزه فروش تشک تخت لایکو دو نفره و یک نفره در نمایندگی های پخش این مرکز صورت می گیرد.
با این وجود بسیاری از فعالین بازار به دنبال تامین کننده مستقیم و فراهم آوردن زمینه های خرید این محصولات با قیمت حراج و کارخانه تولیدی هستند. برای این منظور نمایندگان فروش این مرکز در برخی فصول سال اقدام به حراج تشک تخت لایکو با قیمت ارزان و رقابتی می کنند. برای اطلاع از قیمت روز، تهیه کاتالوگ و سفارش خرید عمده زیر قیمت بازار می توانید با مشاوران این مرکز در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما