فروش عمده روبالشتی نخی ارزان

فروش عمده روبالشتی نخی ارزان قیمت به صورت اینترنتی و از طریق سایت ما انجام می شود. همه خریداران از سراسر کشور می توانند این نوع روبالشتی ها را در طرح و رنگ های متنوع به روش آنلاین خریداری کنند. در این شیوه از فروش آخرین و به روزترین انواع روبالشتی های نخی تولید شده در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته و خریداران می توانند با مقایسه ویژگی های هر محصول بر اساس سلیقه و بودجه ای که در اختیار دارند، سفارش خود را ثبت نمایند.

فروش عمده روبالشتی نخی ارزان

اندازه استاندارد روبالشتی چقدر است؟

اندازه استاندارد روبالشتی چقدر است؟

روبالشتی هایی که امروزه تولید و به بازار عرضه می شوند از نظر اندازه با یکدیگر تفاوت دارند. به طور کلی روبالشتی ها در دو اندازه ۴۶*۶۶ و ۷۰*۵۰ به صورت استاندارد دوخته می شوند. بعضی از انواع آنها یک رویه و برخی دو رویه هستند. انتخاب این اندازه ها بر اساس نوع بالشت هایی است که در کشور تولید می شود. تولید کنندگان با در نظر گرفتن اندازه بالشت ها، سایز روکش ها را اندازه گیری می کنند.

معمولا اندازه انواع بالشت ها اعم از طبی، خوش خواب و راحتی با یکدیگر تفاوت دارد. به همین دلیل بسیاری روبالشتی ها در سایزهای متنوعی تولید می شوند تا بتوانند مدل های مختلف بالشت را پوشش دهند. نوع پارچه انتخابی برای دوخت هم در سایزبندی بسیار موثر است.

برخی از انواع پارچه ها حالت کشی دارند و در زمان اندازه گیری باید چند سانتی متر آنها را کمتر در نظر گرفت چرا که در زمان دوخت کاملا کش آمده و به اندازه مورد نیاز می رسند. در مقابل برخی از انواع پارچه ها را باید چند سانتی متر بیشتر در نظر گرفت. برای آنکه بتوان یک روبالشتی استاندارد را خریداری کرد باید با متخصصین این حوزه مشورت نمود. آنها می توانند به شما در یک انتخاب درست کمک کنند.

قیمت روبالشتی نخی در طرح های زیبا

قیمت روبالشتی نخی در طرح های زیبا

قیمت روبالشتی نخی جدید در طرح های زیبا به صورت روزانه در سایت اعلام می شود. قیمت ها بر اساس نوع طرح، جنس، برند تولید کننده، سایز و… متفاوت خواهد بود. می توانید در اندازه های استاندارد محصول مورد نظرتان را سفارش دهید. روبالشتی های نخی بسیار پرطرفدار هستند. تنوع طرح های آن سبب گردیده است انتخاب آنها آسانتر باشد. ضمن آنکه دوام بسیار خوبی دارند و نسبت به دیگر انواع روبالشتی مانند مخمل، قیمت کمتری دارند.

برای خرید با قیمت مناسب می توانید به روش غیرحضوری اقدام و آن را به صورت آنلاین سفارش دهید. چون فروش به صورت مستقیم انجام می شود قیمت تمام شده محصول برای خریداران بسیار مناسبتر از نرخ های عرضه شده در بازار آزاد است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما