فروش فوق العاده روبالشتی نخی طرح دار

آیا با روبالشتی نخی طرح دار آشنا هستید؟ آیا شما فواید رو بالشتی های نخی طرح دار را می دانید؟ آیا شما خصوصیات یک رو بالشتی خوب را می دانید؟ آیا شما مراکز خرید روبالشتی طرح دار را می شناسید؟ آیا می دانید چه دفاتر کارخانه کالای خوابی اقدام به فروش فوق العاده روبالشتی نخی طرح دار می کنند؟

فواید استفاده از یک روبالشتی مناسب

فواید استفاده از یک روبالشتی مناسب

اولین تأثیری که یک روبالشتی مناسب بر زندگی ما دارد، زیبا تر کردن تخت خواب ما است. روبالشتی ها دارای طرح و رنگ های متنوع تولید می شوند که شما می توانید بنا بر سلیقه خود آن ها را تهیه کنید.
روبالشتی ها تأثیر خیلی زیادی روی پوست صورت، گردن و موهای ما دارند. به دلیل اینکه پوست صورت و گردن ما، همین طور موهای ما به صورت مستقیم با رو بالشتی تماس دارند، ما باید در انتخاب جنس پارچه روبالشتی خود دقت زیادی به خرج دهیم. هر چه روبالشتی نرم تر و لطیف تر باشد، قطعاً برای پوست و مو بهتر است. روبالشتی هایی که پارچه آن ها زبر و خشن باشد، باعث چروکیده شدن روی پوست ما می شوند. حتماً اتفاق افتاده است که وقتی از خواب بیدار می شوید، ببینید که جای زبری روبالشتی روی صورت یا گردن شما مانده است. استفاده از چنین روبالشتی های نامناسبی به تدریج آسیب های خیلی بدتری را به پوست ما وارد می کند.
روبالشتی که زبر باشد کم کم باعث آسیب رسیدن به تار مو های مو ما نیز می شود. تار موی ما بسیار حساس است و اگر شرایط آن نا مناسب باشد، آسیب های بدی متوجه آن خواهد شد. شاید اتفاق افتاده باشد که شما احساس کنید موهایتان به شدت خشک شده اند یا مو های شما زبر شده باشند یا اینکه دچار ریزش مو شده باشید؛ همه این موارد می توانند متأثر از روبالشتی شما باشند. قطعاً همه ما دوست داریم که پوست و مویی بی نقص داشته باشیم، گاهی برای اینکه مشکلات پیش آمده برای پوست و موی خود را درمان کنیم، هزینه های هنگفتی می پردازیم، غافل از اینکه به جای دکتر عوض کردن و دارو های مختلف را امتحان کردن، در وهله اول می توانیم با استفاده از یک روبالشتی مناسب تا حد زیادی جلوی بروز این گونه مشکلات را برای پوست و موی خود بگیریم و در وهله دوم اگر از قبل دچار چنین مشکلاتی شده ایم، با استفاده از یک روبالشتی نرم و لطیف به درمان پوست و موی خود کمک زیادی کنیم، چرا که استفاده از روبالشتی نرم با پارچه ای مناسب می تواند شرایط را برای پوست ما بسیار بهتر کند تا پوست بتواند خود را ترمیم نماید.

نکات خرید یک روبالشتی مناسب و با کیفیت

نکات خرید یک روبالشتی مناسب و با کیفیت

امروزه روبالشتی ها با انواع مختلف و متنوعی تولید می شوند و از انواع پارچه ها برای دوخت آن ها استفاده می شود که هر کدام ویژگی و خواصی دارند. ما در زمان انتخاب روبالشتی باید بهترین و مناسب ترین نوع آن را انتخاب کنیم و برای انجام این کار بهتر است اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببریم. در ادامه جهت افزایش آگاهی شما مشتریان عزیز چند مورد از ویژگی های یک روبالشتی مناسب را به شما معرفی خواهیم کرد.
اولین نکته در انتخاب روبالشتی جنس آن است. انواع روبالشتی های نخی، ابریشمی، ساتن، کتان در بازار موجود هستند که هرکدام از این پارچه ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. مثلاً رو بالشتی های نخی و ابریشمی لطیف تر از روبالشتی هایی که از جنس کتان تولید می شوند، هستند یا روبالشتی های کتان اصلاً در پارچه آن ها الکتریسیته ساکن ایجاد نمی شود.
نکته مهم این است که الیاف و مواد اولیه روبالشتی از نوع مرغوب و درجه یک باشند و مورد دیگر این است هر چه روبالشتی که شما می خرید نرم تر و لطیف تر باشد، به مراتب بهتر خواهد بود.
دومین موضوع برای انتخاب رو بالشتی ابعاد آن است. ابعاد گوناگونی از روبالشتی را در فروشگاه ها و آنلاین شاپ ها می توانید پیدا کنید، شما باید با توجه به ابعاد بالشت خود اقدام به خرید نمایید که با یک اندازه گیری ساده می توانید مناسب ترین ابعاد را خریداری کنید.
سومین نکته طرح و رنگ روبالشتی است. اگر برای خرید روبالشتی، ست های روبالشتی و روتختی را انتخاب کنید که مشکل زیادی برای هماهنگ کردن رنگ و ظاهر وسایل سرویس خوابتان ندارید؛ اما اگر هر کدام را جداگانه خریداری می کنید، سعی کنید انتخاب شما به گونه ای باشد که تمام موارد استفاده شده در سرویس خواب شما تقریباً طیف رنگی مشابهی داشته باشند تا دیزاین اتاق خواب شما زیباتر به نظر برسد.

انواع روبالشتی نخی

انواع روبالشتی نخی

روبالشتی های نخی انواع متفاوتی دارند. این روبالشتی ها با استفاده از پارچه های نخی درجه یک تولید می شوند و کیفیت خیلی زیادی دارند.
روبالشتی ها نخی در ابعاد و طرح های متنوع تولید می شوند تا نیاز همه مردم را پوشش دهند و همه با هر سلیقه ای بتوانند روبالشتی های نخی را خریداری کنند.
روتختی های نخی بسیار نرم و لطیف هستند، نرمی و لطافت یکی از مهم ترین فاکتور ها برای انتخاب روبالشتی مناسب است. لطافت و نرمی روبالشتی علاوه بر اینکه به حفظ سلامت پوست و موی ما کمک می کند؛ در زمان استراحت احساس آرامش بی نظیری به ما می دهد.
روبالشتی های نخی همگی قابل شستشو با دست و ماشین لباس شویی هستند. برای شستشوی روبالشتی ها بهتر است که از آب خیلی داغ یا خیلی سرد استفاده نکنید، چون اگر دمای آب خیلی بالا یا خیلی پایین باشد، به بافت پارچه آسیب می زند. استفاده از آب با دمای متوسط بهترین گزینه است. همچنین برای شستشو از مواد شوینده مناسب استفاده کنید و در انتهای کار به خوبی روبالشتی را آبکشی نمایید. چون روبالشتی به طور مستقیم با صورت ما در ارتباط است، اگر روبالشتی را درست آبکشی نکنید و مواد شوینده روی آن باقی بمانند، می توانند باعث آسیب رساندن به پوست شما شوند. از طرفی استفاده از مواد شوینده ای که بوی تند دارند یا حساسیت زا هستند نیز اصلاً برای شستشوی روبالشتی نخی مناسب نیستند. بلکه استفاده از مایع های شوینده که متعادل باشند، گزینه مناسبی است.

قیمت روبالشی نخی
روبالشتی های نخی قیمتی مناسب و مقرون به صرفه دارند. تمامی مدل های روبالشتی ‎های نخی را با بهترین قیمت ها می توانید در سایت ما خریداری نمایید.
روبالشتی های نخی دارای انواع یک نفره، دو نفره و بچه گانه هستند.
مدل های یک نفره روبالشتی های نخی دو تکه هستند که شامل دو عدد روبالشتی هستند. انواع سه تکه آن ها نیز وجود دارد که شامل دو روبالشتی و یک رویه کوسن می باشند.
انواع دو نفره روبالشتی های نخی نیز سه تکه، پنج تکه و… هستند که آن ها نیز شامل روبالشتی و رویه کوسن می باشند.
ابعاد رو بالشتی های نخی به صورت ۵۰ در ۷۰ سانتی متر مربع، ۴۶ در ۶۶ سانتی متر مربع و ابعاد روبالشتی های کودک نخی ۳۵ در ۴۵ سانتی متر مربع است.
وزن این روبالشتی ها نیز بین ۱۵۰ تا ۳۵۰ گرم است.

روبالشتی طرح دار نخی

روبالشتی طرح دار نخی

روبالشتی های نخی طرح دار با ابعاد و طرح های مختلفی تولید می شوند تا با سلیقه همه افراد و ابعاد مورد نظر آن ها جور باشند.
روبالشتی های نخی طرح دار با استفاده از پارچه هایی با کیفیت عالی تولید می شوند. این روبالشتی ها با طرح ها و رنگ های متنوع به بازار عرضه می شوند. طرح روی روبالشتی های طرح دار نخی به گونه ای طراحی شده اند که هم تنوع بسیار بالایی دارند و هم سلیقه و روحیات تمام رده های سنی جهت تولید در نظر گرفته شدهاست. برای تولید روبالشتی ها از انواع طرح های فانتزی، عروسکی گل دار که مناسب روحیه کودکان و نوجوانان باشد، استفاده شده است و جهت طراحی روبالشتی های بزرگسالان نیز از طرح هایی بسیار زیبا که مورد پسند اغلب افراد واقع می شوند، استفاده شده است.
برخی از روبالشتی ها که طرح خیلی خاصی ندارند از ترکیب رنگ بسیار زیبایی برای تزئین پارچه آن ها استفاده شده است؛ آن ها نیز یکی از زیباترین روبالشتی ها هستند و برای کسانی که از مدل های ساده تر بیشتر خوششان می آید، بسیار مناسب اند.
جهت چاپ طرح روی روبالشتی از بهترین متریال و رنگ ها استفاده می شود تا در اثر شستشو و استفاده کیفیت خود را حفظ کنند.
روبالشتی های نخی در کارخانجات نساجی مدرن و مجهز تولید می شوند. این روبالشتی ها با استفاده از بهترین دستگاه ها تهیه می شوند که باعث افزایش کیفیت آن ها خواهد شد.

روبالشی نخی طرح دار
روبالشتی های نخی طرح دار را افراد متخصص حوزه نساجی تولید می کنند و یک تیم متخصص دیگر به صورت جداگانه به بررسی کیفیت آن ها می پردازند تا در صورت بروز هر گونه اشکال در تولید و کیفیت روبالشتی ها، آن ها را به واحد رفع نقص بفرستند. به همین دلیل شما می توانید از کیفیت روبالشتی که می خرید اطمینان داشته باشید، چرا که تیم کنترل کیفی تا از کیفیت و سلامت روبالشتی های تولید شده اطمینان حاصل نکنند، اجازه ورود آن ها به واحد بسته بندی را نخواهند داد.
روبالشتی های نخی طرح دار با استفاده از بهترین پارچه تولید می شوند که سبب می شود این روبالشتی ها بسیار با دوام باشند، ماندگاری روبالشتی های نخی طرح دار زیاد است و شما می توانید تا مدت ها از آن ها استفاده نمایید.
در طول مدتی که از این مدل روبالشتی ها استفاده می کنید، دچار تغییر رنگ نمی شوند و رنگ آن ها مثل روز اول خود باقی می ماند.
روبالشتی های نخی طرح دار در اثر شستشو نیز رنگ خود را نمی بازند، آن ها ثبات رنگ خیلی بالایی دارند.

روبالشتی های نخی طرح دار لبه دار

روبالشتی های نخی طرح دار لبه دار

روبالشتی های طرح دار لبه دار ابعاد متفاوتی دارند که برای بالشت کودک و بزرگسالان مناسب است.
وزن روبالشتی های نخی طرح دار لبه دار ۱۵۰ گرم است. ابعادی که روبالشتی های نخی لبه دار با آن ها تولید می شوند برابر با ۴۶ در ۶۶ و ۵۰ در ۷۰ سانتی متر مربع هستند. روبالشتی های کودک نیز ابعاد ۳۵ در ۴۵ سانتی متر مربع دارند.
رو بالشتی های لبه دار نخی دارای طرح های متنوع و زیبا هستند. افزون بر طرح های بسیار زیبایی که دارند، لبه های روبالشتی نیز به زیبایی آن ها اضافه می کند.
هر کدام از طرح های روبالشتی های نخی طرح دار لبه دار با رنگ های متفاوتی نیز تولید می شوند تا اگر خریدار از مدلی خوشش آمد، اما رنگ آن را دوست نداشت از میان رنگ های دیگری که وجود دارد روبالشتی مورد علاقه خود را خریداری نماید.

روبالشتی نخی دو رو

روبالشتی نخی دو رو

رو بالشتی های نخی دو رو پنبه دوزی شده هستند و شما میتوانید از هر دو طرف روبالشتی استفاده کنید. طرح روی دو طرف رو بالشتی اغلب متفاوت هستند تا برای ایجاد تنوع مناسب باشند. وزن خالص این روبالشتی ها ۳۰۰ گرم است و ابعاد آن ها نیز مثل سایر رو بالشتی های نخی هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان تهیه می شود.

صادر کنندگان روبالشتی های نخی

صادر کنندگان روبالشتی های نخی

کارخانجات کشورمان با تولید بهترین و با کیفیت ترین روبالشتی ها توانسته اند مشتریان زیادی در خارج ایران هم داشته باشند. روبالشتی های نخی یکی از کالاهایی است که شاید هیچ کدام از شما فکرش را نکنید با صادر کردن آن به کشورهای دیگر به ارز آوری و اقتصاد کشورمان کمک شود. بیشتر ما تصورمان بر این است که ایران فقط نفت و پسته به کشورهای خارجی صادر می کند، اما در حوزه نساجی نیز با همت کارخانه داران و متخصصین این حوزه محصولات تولیدی کشورمان به دلیل کیفیت بالایی که دارند بسیار پرطرافدار و پر فروش هستند؛ روبالشتی یکی از این محصولات است که همه ساله از ایران به کشور های خارجی زیادی صادر می شود.
افزون بر کیفیت بالایی که روبالشتی های نخی دارند، قیمت مناسب و طرح های زیبای آن ها نیز باعث شده تا بسیاری از فروشگاه ها و تجار خارجی میل به خرید این مدل روبالشتی داشته باشند.
آن ها بعد از خرید و عرضه روبالشتی های نخی ایرانی در بازار کشورشان با استقبال زیاد مردم آنجا از طرح، قیمت و کیفیت این کالا مواجه شدند و همین موضوع باعث شده تا تعداد سفارش و خرید آن ها روز به روز بیشتر شود.

نحوه خرید انواع روبالشتی نخی

نحوه خرید انواع روبالشتی نخی

برای خرید روبالشتی های نخی کافی است که به سایت ما سر بزنید. در این سایت تمامی مدل های روبالشتی نخی به همراه ابعاد، قیمت و رنگ بندی آن ها ذکر شده است که شما می توانید برای خرید مدل های مورد نظر خود سفارش خود را در سایت به ثبت برسانید یا با شماره های مسئولین فروش این سایت تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما