فروش مستقیم بالشت پر قو هتل

بالشت ها در انواع مختلفی تهیه و به فروش میرسند که بالشت پر قو هتل یکی از نمونه بالشت های موجود در بازار است. شما میتوانید این بالشت بسیار با کیفیت را به راحتی تهیه کنید. فروش مستقیم بالشت پر قو هتل یکی از روش های تهیه این بالشت است که بدون واسطه صورت گرفته و برای خریداران مزیت هایی دارد‌، مانند: خرید بالشت به قیمت مناسب و مقرون به صرفه. البته باید این نکته را گفت که ما در کنار فروش مستقیم فروش غیر مستقیم محصولات خود را نیز داریم، اما قطعا فروش مستقیم بالشت پر قو هتل برای خریداران محترم مناسب تر خواهد بود.

بررسی انواع مدل های بالشت هتل

بررسی انواع مدل های بالشت هتل

بدون شک بالشت ها یکی از لوازمی هستند که سبب راحتی انسان ها در زندگی شده اند، شما در هر جایی، هر مکانی برای استراحت به بالشت نیاز خواهید داشت، هنگامی که شما به مسافرت میروید و هتلی را برای اقامت خود انتخاب میکنید، قطعا میخواهید، مانند خانه ملزومات آرامش و راحتی شما فراهم شود، یکی از این ملزومات بالشت است، هتل ها معمولا از باکیفیت ترین و بروز ترین بالشت ها برای خدمات به مردم استفاده میکنند، در بعضی از هتل ها همچنین شاهد آن هستیم که لیستی از بالشت های موجود خود را به مسافران میدهند تا خود بالشت مورد نظر خود را انتخاب کنند. این خود نشان از اهمیت نوع بالشت ها در هتل دارد.
در ادامه این مطلب برخی از مدل بالشت های هتلی را خواهیم گفت و به اختصار به ویژگی های آنها خواهیم پرداخت.
یکی از انواع بالشت های هتلی، بالشت گلد است؛ بالشت های گلد هتلی از پارچه ای معروف به نام پارچه هتلی تهیه شده اند. همچنین الیافی که این بالشت ها از آن تهیه شده اند، به صورت حلاجی شده است. بالشت گلد از نمونه های پرطرفدار بالشت های هتلی است که خریداران بسیار زیادی دارد، بالشت های گلد بسیار راحت هستند و قابلیت شست و شوی بسیار بالایی دارند و بعد از شسته شدن تغییر حالت نمیدهند.
از نمونه های دیگر بالشت های هتلی، بالشت پلاتینیوم پیلولند است، این بالشت نیز یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین بالشت های هتلی موجود در بازار است، این بالشت بسیار راحت و نرم بوده و در تهیه آن از الیاف میکروژل استفاده شده است، از دیگر ویژگی های بالشت های باکیفیت پلاتینیوم پیلولند میتوان به انعطاف پذیری بالای این مدل بالشت هتلی اشاره کرد، ویژگی دیگر این بالشت ضد حساسیت بودن آن است و مناسب برای افرادی است که پوست حساسی دارند و با استفاده از این بالشت حساسیت آنها تشدید نمیشود و آسیبی به آنها نمیرسد.

بالشت پر قو هتلی
یکی دیگر از انواع بالشت های هتلی بالشت آنتی استرس است، این بالشت نیز بسیار نرم و راحت است. در تهیه این بالشت از تکنودان استفاده شده است، بالشت های هتلی آنتی استرس نیز در میان بالشت های هتلی بسیار محبوب هستند. از دیگر بالشت های هتلی موجود بالشت های گرین رست هستند، گرین رست در واقع یک برند است که اقدام به تولید انواع بالشت های باکیفیت هتلی کرده است، بسیار پرطرفدار و محبوب هستند، مانند: بالشت هتلی پلاس، بالشت هتلی رابیت، بالشت هتلی تترون و بالشت هتلی میکرو وکیوم
نمونه دیگر بالشت های هتلی که بسیار محبوب است و پرطرفدار، بالشت هتلی پر قو اصل است، در تهیه بالشت های هتلی پر قو اصل از باکیفیت ترین پرها استفاده شده است، این بالشت ها ارگانیک بوده و به همین علت است که محبوب هستند؛ اما همین ویژگی این بالشت ها که از مواد طبیعی و ارگانیک تهیه شده اند، سبب شده است که قیمت آنها از دیگر نمونه های موجود گران تر شود. بالشت های پر قو اصل برای افرادی که حساسیت دارند مناسب نیست.
از ویژگی های بالشت های پر قو هتلی این است که بسیار نرم هستند، به گونه ای که بالشتی به نرمی بالشت های پر قو اصل نخواهید یافت. بالشت های پر قو اصل سبک هستند و این ویژگی در این بالشت ها سبب شده است که به راحتی جا به جا شوند و در نتیجه همین ویژگی شست و شوی بالشت های پر قو اصل نیز آسان است. این بالشت های باکیفیت همچنین بسیار راحت هستند و از این جهت برای استراحت گزینه مناسبی هستند.
بالشت های هتلی نام برده شده در این مطلب تنها نمونه ای از بالشت های هتلی موجود است، بالشت های هتلی تنوع بسیار بالایی داشته و در ساخت آنها از مواد مختلفی استفاده میشود، نمونه هایی که در اینجا نام برده شد، از پرطرفدار ترین نمونه های بالشت های هتلی هستند.

بهترین مدل بالشت برای سفر

بهترین مدل بالشت برای سفر

یکی از ملزومات به هنگام مسافرت، بالشت است. بالشت های مورد استفاده در سفر با نام بالشت های مسافرتی به فروش میرسند، این بالشت ها نیز انواع مختلفی دارند که در ادامه انواع بالشت های مسافرتی پرطرفدار را به شما معرفی خواهیم کرد.
اولین نمونه از این بالشت ها، بالشت های مدل بادی مسافرتی هستند، بالش های بادی مسافرتی سه مدل مختلف دارند، که عبارتند از: زیر پایی، زیر سری و بدنی، که شما میتوانید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. بالشت های بادی مسافرتی جای بسیار کمی را احاطه میکنند، از این جهت برای بسیاری از افراد محبوب هستند؛ چراکه میتوانند به راحتی باد این بالشت ها را تخلیه کنند، همچین بالشت های بادی معمولا با رویه ضد عرق تولید میشوند.
نمونه ای دیگر از بالشت های مسافرتی موجود، بالشت های شنی مسافرتی هستند. بالشت های شنی مسافرتی بسیار محبوب و پرطرفدار بوده و در سایزهای بزرگ و کوچک تولید میشوند، که سایز کوچک آنها برای مسافرت مناسب تر است. این بالشت ها از گردن شما در طول مسافرت محافظت خواهند کرد.
یکی دیگر از مدل بالشت های مسافرتی، بالشت های U شکل مسافرتی است، این بالشت های باکیفیت از قدیمی ترین بالشت های مسافرتی موجود در بازار هستند و همچنان در بین مردم بسیار محبوب. از ویژگی های این بالشت های باکیفیت میتوان به نرمی و سبک بودن آن اشاره کرد، از بالشت های مسافرتی U شکل میتوان برای انواع زاویه های خوابیدن در مسافرت استفاده کرد، این بالشت ها قابلیت شست و شوی بالایی داشته و به راحتی شسته و تمیز میشوند، همچنین میشود داخل این بالشت ها را با فوم پر کرد.

بالشت پر قو مسافرتی
بالشت های J شکل مسافرتی نیز یکی دیگر از نمونه بالشت های مسافرتی موجود در بازارها هستند، این بالشت ها هم بازار فروش پررونقی داشته و از محبوبیت خوبی برخوردار هستند، بالش های J شکل مسافرتی، وزن کمی دارند و قابلیت شست و شوی بالایی دارند، این بالشت ها حجیم بوده و برای کسانی که صندلی آنها در کنار پنجره قطار یا هواپیما است، گزینه بسیار مناسبی هستند.
بالشت های گردنی مسافرتی یکی دیگر از نمونه بالشت های مسافرتی است که بسیار پرطرفدار هستند، بالشت های گردنی برای دور گردن مورد استفاده قرار گرفته، بسیار راحت هستند و در انواع مختلفی تهیه و به فروش میرسند، بالشت های گردنی نیز در بین مردم بسیار مرسوم و پرطرفدار هستند. و نمونه بالشت پر قو هتل نیز در این مدل تولید می شود.
چگونه بالشت خوب را بشناسیم؟
– بالشت خوب چه بالشتی است؟
– ویژگی های یک بالشت خوب را نام ببرید؟
قطعا در رابطه با انتخاب یک بالشت مناسب برای خواب، اولین و مهمترین ویژگی که به ذهن انسان خطور میکند، جنس آن بالش است، اینکه بدانیم بالشت از چه مواد اولیه ای تشکیل شده است، امروزه بالشت ها در انواع مختلف و با مواد اولیه متنوعی تهیه میشوند. مانند: پنبه، پر، الیاف مصنوعی، فوم، ترکیب الیاف مصنوعی و پنبه و مواد دیگر …

مواد اولیه تولید بالشت پر قو
اگر بالشت از مواد اولیه طبیعی و ارگانیکی تهیه شود، کیفیت آن بیشتر خواهد بود و همچنین قیمت زیادتری خواهد داشت. برای مثال در میان بالشت های موجود در بازارهای فروش، بالشت هایی که از پنبه ۱۰۰% طبیعی تهیه شده اند و همچنین بالشت هایی که از پر تولید شده اند، بسیار مناسب تر هستند و در عین حال گرانتر از دیگر نمونه بالشت ها هستند، لازم است در انتخاب بالشت، هر فرد متناسب با ویژگی های بدنی خود بالشت را انتخاب کند. برای مثال اگر کسی حساسیت دارد، بالشت پر قو هتل برای او مناسب نیست و بهتر است از نمونه های غیر ارگانیک استفاده کند مانند: بالشت هایی با الیاف مصنوعی.
مورد دوم در رابطه با یک بالشت خوب سایز آن است. بالشتی مناسب است که با سایز استاندارد تهیه شده است و باید گفت که مناسب ترین سایز برای تولید بالشت ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر است. برای مثال برای نوزادان، کودکان و رده های سنی مختلف بالشت با سایزهای متناسب با سن آنها در بازار موجود است که سایز استاندارد آنها است. مثلا اگر برای یک کودک از سایز بالشت بزرگسال استفاده شود، بدون شک به هنگام خواب اذیت میشود و در بیداری دچار گردن درد میشود، پس سایز یک بالشت اهمیت زیادی دارد.

ویژگی بالشت پر قو هتل
مورد سوم در رابطه با ویژگی های یک بالشت پر قو هتل خوب قابلیت جریان دادن هوا است که این ویژگی سبب میشود که باکتری ها و میکروب ها در آن بالشت جمع نشده و تکثیر پیدا نکنند و در نتیجه سبب بیماری نشود. چهارمین مورد در رابطه با یک بالشت خوب قابلیت شست و شوی بالای آن بالشت است، بالشت ها باید به گونه ای تهیه شوند که به راحتی بشود آنها را تمیز کرد و بعد از شست و شو هم تغییر شکل و حالت ندهند و مانند روز اول خود باقی بمانند.
پنجمین مورد، سبک وزن بودن یک بالشت است، بالشت خوب بالشتی است که وزن مناسبی دارد و به راحتی قابل حمل و جا به جایی است که این ویژگی یعنی سبک وزن بودن یک بالشت سبب میشود که شستن بالشت هم آسان شود. همانطور که گفته شد، بالشت ها انواع مختلفی دارند. به هنگام خرید یک بالشت، شما باید به نیاز خود نیز توجه کنید. برای مثال: اگر شما دچار گردن درد هستید، بهتر است از بالشت های طبی گردنی استفاده کنید تا دردهای شما کاهش یابد و بهبود یابید. در اینجا اگر شما از یک بالشت معمولی استفاده میکردید، برای شما این بالشت مضر بود و سبب تشدید گردن درد در شما میشد، پس مشکلات جسمی فرد در انتخاب بالشت خوب نیز اثر گذار است.

تولید کنندگان بالشت پر قو هتل

تولید کنندگان بالشت پر قو هتل

بالشت پر قو هتل از باکیفیت ترین بالشت های موجود در بازار است که در میان هتل دارانی که بسیار به کیفیت لوازم خود اهمیت میدهند و رضایت مسافران برای آنها مهم است مرسوم است.
تولیدکنندگان بالشت پر قو هتل، برای ساخت این بالشت از ابزار آلات بروز استفاده میکنند و این بالشت ها را با استانداردهای روز جهان تولید میکنند، پرسنل ما به صورت شبانه روزی تلاش میکنند تا کالایی با کیفیت را به شما ارائه دهند، کالایی در خور شأن شما … مواد اولیه به کار رفته شده در بالشت پر قو هتل، پر قو است که از بهترین پرهای قو در تهیه این بالشت ها استفاده میشود، این بالشت ها ارگانیک بوده و به علت داشتن این ویژگی بسیار پرطرفدار هستند.
تولید کنندگان بالشت پر قو هتل در کشورمان بسیار تلاشگر هستند و شاهد این هستیم که این بالشت های روز به روز با کیفیت تر از قبل میشوند، بالشت های پر قو با توجه به اینکه از پر مرغوب تهیه شده اند، طرفداران بسیاری را در کشور ما و دیگر کشورها دارند، و تولیدات ما در بازارهای خارج از کشور نیز به فروش میرسند. تولید کنندگان بالشت پر قو هتل، همچنین این بالشت ها را در طرح های بسیار زیبایی تولید میکنند و از این جهت مناسب برای اتاق های هتل با انواع دیزاین های مختلف هستند و به راحتی با آنها ست شده و زیبایی اتاق ها را چند برابر میکنند.
تولیدکنندگان بالشت پر قو هتل در اقصی نقاط کشور مراکز فروش دارند، پس شما میتوانید به راحتی به این بالشت های زیبا دسترسی پیدا کنید، بدون شک شما بالشتی را با کیفیت تر و زیباتر از بالشت های پر قو هتل نخواهید یافت. شعار تولید کنندگان بالشت پر قو هتل این است که کیفیت اتفاقی نیست و ما در راستای رسیدن به این شعار و این هدف همواره تلاش کرده ایم تا محصولی با کیفیت را تولید کنیم، پس اگر شما به دنبال کالایی شیک برای هتل خود میگردید قطعا بالشت پر قو هتل گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

1

  1. سلام وقت بخیر
    تشک های پر قوی مدل هتلی یک بار مصرف میباشد یا قابلیت شستشو دارد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما