فروش ویژه روبالشی طرح فرش

بدون شک یکی از جذاب ترین و محبوب ترین بخش های فروش روبالشی، مربوط به فروش ویژه این محصولات است. در واقع در طی یک سال ممکن است چندین بار فستیوال ها و جشنواره های فروش ویژه روبالشی طرح فرش در زمان های مختلف برگزار شود و که این موضوع باعث میشود مشتریان زیادی در این مدت زمان محدود، نسبت به خرید این محصولات اقدام کنند و از تخفیفات استثنایی و باور نکردنی این محصولات بهره مند شوند. در این جشنواره و فستیوال ها گاهی قیمت روبالشی طرح فرش حتی به نصف قیمت اصلی آن در روزهای فروش عادی نیز کاهش مییابد و این یعنی یک فرصت خرید طلایی و استثنایی پیش روی طرفداران و مشتریان این نوع روبالشی است؛ از این رو در روزهای فروش ویژه روبالشی طرح فرش در مراکز فروش این محصولات جای سوزن انداختن نیست.

اطلاعاتی درباره روبالشی طرح فرش

اطلاعاتی درباره روبالشی طرح فرش

روبالشی ها نیز مانند سایر منسوجات خواب دارای تنوع بسیار زیادی در طرح، رنگ و جنس هستند که هرکدام از این مدل ها طرفداران خاص خود را دارند؛ برای مثال روبالشی ترمه و یا روبالشی ساتن ابریشمی مناسب برای اتاق هایی هستند که دکوراسیون کلاسیک دارند و روبالشی های فانتزی و مدرن مناسب برای اتاق هایی هستند که دکوراسیون مدرن و مطابق با مد روز دارند. دکوراسیونی شیک با روبالشی شیک!
در میان اینهمه تنوع و گوناگونی، روبالشی های طرح فرش دارای محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم هستند. مطالعه اطلاعاتی درباره روبالشی طرح فرش نشان میدهد که این نوع روبالشی ها از زیبایی فوق العاده چشم نوازی برخوردار هستند. اگر به دنبال ایجاد تنوع در دکوراسیون خود هستید، حتما روبالشی های طرح فرش را امتحان کنید. این روبالشی ها در طرح و رنگ های مختلف و چشم نوازی به عرصه تولید میرسند و شما به راحتی میتوانید این روبالشی ها را با فرش اتاق خواب خود ست کنید و از زیبایی و جذابیت چشم نوازی که پس از این تغییر دکوراسیون، در اتاق خواب شما به وجود می آید، نهایت لذت را ببرید.

آشنایی با انواع جنس روبالشی

آشنایی با انواع جنس روبالشی

روبالشی ها دارای مدل های مختلف و متفاوتی هستند. که هر یک از این مدل ها با یکدیگر از نظر جنس و الیاف تفاوت هایی دارند. در ادامه جهت آشنایی با انواع جنس روبالشی به بررسی معروف ترین انواع جنس پارچه روبالشی ها خواهیم پرداخت.
۱-روبالشی پنبه ای
مزایا:
– تهیه شده از الیافی طبیعی است.
– نرمی و لطافت فوق العاده ای دارد.
– هوا به راحتی در میان تار و پود آن عبور میکند.
– ایجاد حساسیت و واکنش های آلرژیک نمیکند.
معایب:
-چروک پذیری بسیار بالایی دارد، برای همین معمولا در تولید روبالشی پنبه از مقدار کمی الیاف پلی استر نیز استفاده میکنند تا از میزان چروک پذیری آن کم شود.

۲-روبالشی پلی استر
مزایا:
-قیمتی کم و مناسب دارد.
– مقاومت زیادی در برابر عوامل محیطی دارد.
– در برابر چروک شدن مقاوم است.
معایب:
– تهیه شده از الیافی مصنوعی است.
– به دلیل الیافی مصنوعی به هیچ وجه برای استفاده راحت نخواهد بود.
– به مرور زمان میتواند باعث ایجاد حساسیت های پوستی و تنفسی شود.
– با محیط زیست سازگار نیست.

آشنایی با انواع جنس روبالشی

۳-روبالشی تنسل
مزایا:
– سازگار با محیط زیست است.
– آنتی آلرژیک و ضدحساسیت است.
– از رشد باکتری و میکروب و همچنین بوی بد جلوگیری میکند.
– نرم و صاف است
– ایجاد خارش در پوست نمیکند.

۴-روبالشی بامبو:
مزایا:
– الیاف طبیعی دارد.
– ضد حساسیت است.
– نرمی و لطافت خاصی دارد.

۵-روبالشی تترون:
مزایا:
-مقاومت بالا در برابر شست و شو حتی با مواد شوینده قوی
– دارای لطافت، سبکی و خنکی است.
-ضد حساسیت و ضد واکنش های آلرژیک است.
– از تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی برخوردار است.
-قیمت مقرون به صرفه دارد.

آشنایی با انواع جنس روبالشی

۶-روبالشی ابریشم
مزایا:
– تهیه شده از الیاف طبیعی است.
– هوا درمیان تار و پود آن در گردش است.
-باعث حفظ طراوات و رطوبت پوست و مو میشود.

۷-روبالشتی نخ
مزایا:
– هوا در میان تار و پود آن جریان دارد.
– ضد حساسیت است.
– طرح و رنگ های بسیار متنوعی دارد.

۸-روبالشی مخمل
مزایا:
-نرمی و لطافت عالی دارند.
– دارای ویژگی آنتی آلرژیک هستند
-استحکام و مقاومت بالایی دارند.

یک روبالشی مرغوب چه ویژگی هایی دارد

یک روبالشی مرغوب چه ویژگی هایی دارد

بای اینکه بدانید یک روبالشی مرغوب چه ویژگی هایی دارد این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.
۱- مهم ترین عامل اثرگذار در میزان مرغوبیت و کیفیت یک روبالشی، جنس نخ مورد استفاده در روند تولید روبالشی است. روبالشی هایی که از نخ های طبیعی و گیاهی مانند ابریشم، پنبه، بامبو و تنسل به عرصه تولید رسیده اند، دارای ویژگی ها و خصوصیت ارزنده و برجسته ای هستند. از مهم ترین ویژگی این محصولات میتوان به: نرمی و لطافت فوق العاده بالا، ضدحساسیت بودن و خاصیت آنتی آلرژیک، گردش هوا در تار و پود آن، ایجاد ارامش و راحتی در خواب، حفظ طراوات و شادابی پوست، جلوگیری از وز شدن و شکنندگی موها و… اشاره کرد.
۲- دارا بودن خاصیت تنفس پذیری: روبالشی های مرغوب و باکیفیت دارای خاصیت تنفس پذیری هستند. این روبالشی ها با دارا بودن این خصوصیت باعث میشوند تا پوست صورت شما دچار آسیب و صدمه نشود و شادابی پوست و موی شما حفظ شود.
۳- روبالشی مرغوب و باکیفیت دارای ثبات رنگ است و در برابر عواملی مانند تابش مستقیم نور خورشید، شست و شو با آب، استفاده از مواد شوینده و… دچار مشکل رنگ دهی و یا کاهش کیفیت رنگ نمیشود.
۴- روبالشی مرغوب و باکیفیت دارای دوام و ماندگاری طولانی مدت است و با گذشت اندک زمانی دچار آسیب و صدمه نمیشود.
۵- حتما دقت داشته باشید که روبالشی که انتخاب کرده اید، دارای قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی باشد. در واقع قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی یک نوع مزیت مهم برای آن روبالشی محسوب میشود زیرا برای حفظ سلامت پوست و مو، باید هر چند وقت یکبار حتما این منسوجات شسته شوند.

بازار توزیع روبالشی طرح فرش

بازار توزیع روبالشی طرح فرش

روبالشی طرح فرش به دلیل جذابیتی که به دکوراسیون اتاق خواب میبخشد و همچنین کیفیت بی نظیری که دارد، از میزان محبوبیت زیادی در میان مردم برخوردار است و طرفداران بسیار زیادی دارد؛ از این رو بازار توزیع روبالشی طرح فرش از رونق بی نظیری برخوردار است؛ به گونه ای که جزو پرفروش ترین منسوجات به شمار می آیند. اما تولیدکنندگان برای اینکه بتوانند بر این بازار عرضه محصولات نظارت داشته باشند، اقدام به دایرکردن نمایندگی ها و دفاتر فروش در سراسر کشور کرده اند تا از این طریق بتوانند به طور مستقیم بر بازار عرضه و توزیع این محصولات کنترل داشته باشند و محصولات روبالشی طرح فرش فقط از طریق این مراکز به دست مشتریان عمده برسد و در نهایت در کل سطح بازار پخش شود. فروش ویژه روبالشی طرح فرش با تسهیلات خاصی توسط شرکت دیبافت کالا صورت میگیرد.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما