قیمت روز بالش الیاف ویسکوز آنتی باکتریال

یکی از وسایل بسیار ضروری برای اتاق خواب بالش می باشد که از پارچه ای که درون آن با الیاف از جنس های مختلف پر شده است ساخته می‌شود. الیاف ویسکوز یکی از انواع مختلف این محصول می باشد. قیمت روز بالش الیاف ویسکوز آنتی باکتریال با توجه به کیفیت و ابعاد آن متغیر است. آیا می دانید چگونه می توان از قیمت روز این محصول اطلاع حاصل کرد؟

قیمت روز بالش الیاف ویسکوز آنتی باکتریال

همه چیز درباره بالش الیاف ویسکوز

همه چیز درباره بالش الیاف ویسکوز

برخلاف تصور عمومی که الیاف ویسکوز را نوعی الیاف مصنوعی می‌دانند این الیاف در واقع از بازیافت الیاف طبیعی به دست می ‌آیند و به عبارتی دارای منشاء طبیعی می باشند.

این الیاف برخلاف الیاف پلی استر که منشاء نفتی دارند دارای منشاء  طبیعی بوده و خصوصیات ویژه این نوع الیاف را نیز با خود به همراه دارند و در تولید بالش الیاف ویسکوز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این بالش ها از نرمی و لطافت خاصی برخوردار بوده و باعث آرامش خواب شبانه خواهند بود همچنین این محصول به عنوان بالش آنتی باکتریال مشهور بوده و از بروز بیماری های پوستی جلوگیری می کند.

این بالش باعث ایجاد حساسیت پوستی در فرد نشده و از ایجاد آکنه و جوش پوسی ممانعت به عمل می آورد. بر خلاف بالش های ساخته شده از الیاف مصنوعی این بالش ها حالت پف کردگی نداشته و باعث ایجاد گردن درد نمی شوند.

همچنین این بالش ها دارای قابلیت شستشو بوده و پس از خشک شدن مجددا به حالت اولیه خود بر می گردند چیزی که در بالش های ساخته شده از الیاف پنبه کمتر دیده می شود.

با توجه به ارزان تر بودن انواع بالش استاندارد الیاف ویسکوز نسبت به الیافی همچون پنبه تولید بالش با استفاده از این محصول از نظر اقتصادی بسیار به صرفه بوده و در عین حال می توان از ویژگی های الیاف طبیعی نیز در این بالش ها بهره برد.

فروش ویژه بالش الیاف ویسکوز

فروش ویژه بالش الیاف ویسکوز فروش ویژه بالش الیاف ویسکوز فرصتی بسیار مناسب برای عرضه کنندگان کالای خواب و یا صادر کنندگان این محصول به کشورهای دیگر می باشد تا بتوانند این محصول را با قیمت مناسب تهیه و از تجارت آنها سود مناسبی به دست آورند.

برای خرید این بالش می توانید با کارشناس فروش ما ارتباط برقرار کرده و ضمن اطلاع از انواع مختلف این بالش و قیمت روز آنها سفارش خود را اعلام کنید تا در اسرع وقت به آدرس مورد نظر شما در هر جای ایران که باشد ارسال گردد.

همچنین توجه داشته باشید که خریداران عمده این بالش می توانند با قیمت ارزان تری آن را به دست آورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما