قیمت فروش تشک مسافرتی پزشکی

تشک های مسافرتی بسیار سبک و قابل حمل می باشند و شما می توانید از این تشک ها در مسافرت ها و در مکان های مختلف استفاده نمایید و خوابی آرام و آرامش بخش داشته باشید.
 برای استعلام قیمت فروش تشک مسافرتی پزشکی با کیفیت بسیار بالا و مرغوب می توانید به مراکز فروش و نمایندگی های ما مراجعه نمایید و از انواع بسیار متنوع تشک های طبی با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید.

قیمت فروش تشک مسافرتی پزشکی

تشک خوشخواب با اسکلت فنر منفصل

تشک خوشخواب با اسکلت فنر منفصل

تشک خوشخواب با اسکلت فنر منفصل تنوع رنگی و طرحی بسیار زیاد و جذابی دارد و همچنین بسیار سبک و قابل حمل می باشند و فضای بسیار کمی را اشغال می کند بنابراین برای مسافرت بسیار مناسب هستند.
 این تشک ها ضد حساسیت هستند و رطوبت را به خود جذب نمی کنند و برای هر سنی مناسب هستند و هیچ گونه محدودیت سنی ندارند.
 ساختار لایه های تشکیل دهنده این تشک از پارچه ژاکارد، الیاف پلی استر با ترموباند، اسفنج رول ویژه، ترموباند، ترموفلت، اسکلت فنر پاکتی می باشد که از بالاترین کیفیت برخوردارند و از بهترین مواد اولیه تولید شده اند.
 در واقع تشک های اسکلت فنر منفصل درجه سفتی بسیار بالایی دارند و اسکلت آنها از پاکت اسپرینگ ساخته شده است، این تشک ها دو رو هستند و دو طرف آنها قابل استفاده می باشد و معمولاً دارای ارتفاع ۲۰ سانتی متر می باشند.
 از مهم ترین ویژگی ها و محاسن تشک هایی با اسکلت فنر منفصل بدون لرزش بودن آن ها می باشد و همچنین آن ها سر و صدا های ناخوشایند تشک های فنری را ندارند و با گذشت زمان افت نمی کنند و بنابراین طول عمر بسیار بالایی دارند.
طراحی و ساخت این تشک ها بر اساس ارگونومی بدن است و در انواع تک نفره، دو نفره و تشک های هوشمند تولید می شوند که بسته به نیاز افراد مختلف کاربرد های خاص خود را دارند.

عرضه مستقیم تشک مسافرتی پزشکی

عرضه مستقیم تشک مسافرتی پزشکی

عرضه مستقیم تشک سفری طبی به صورت عمده و جزئی در سراسر کشور صورت می گیرد و خریداران برای خرید آن می توانند به مراکز فروش و یا نمایندگی های ما مراجعه نمایند و انواع تشک مسافرتی پزشکی با کیفیت بسیار بالا و مرغوب را با قیمتی استثنایی و مقرون به صرفه خریداری کنید.
همچنین اگر از علاقه مندان به خرید اینترنتی هستید می توانید از سراسر کشور به وب سایت اینترنتی ما مراجعه نمایید و انواع تشک سفری را با یکدیگر مقایسه کنید و با کمک و مشاوره های کارشناسان فروش ما و سلیقه و نیاز خود هر یک از آن ها سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما