قیمت فروش روبالشی عمده

قیمت فروش روبالشی عمده، به دلیل اینکه این محصولات در حجم وسیع و مقیاس بالا فروخته میشوند، بسیار مقرون به صرفه و ارزان تر از خرید تکی و جزئی است. در واقع تولیدکنندگان برای مشتریان عمده و کلی خود تخفیفات استثنایی و جشنواره های فروش ویژه را در نظرگرفته اند تا مشتریان عمده و کلی بتوانند این محصولات را با قیمت فروش بسیار کمتری خریداری کنند. مشتریانی که قصد خرید عمده و کلی این محصولات را دارند، میتوانند به راحتی از طریق نمایندگی ها و یا دفاتر فروشی که در سطح بازارهای محلی همه نقاط کشور وجود دارند، از قیمت فروش روبالشی عمده مطلع شوند و نسبت به خریداری این محصولات از طریق همان نمایندگی ها و دفاتر فروش معتبر اقدام کنند.

چند ویژگی روبالشی با کیفیت

چند ویژگی روبالشی با کیفیت

جهت راهنمایی هرچه بیشتر شما، به معرفی چند ویژگی روبالشی های با کیفیت که باعث ایجاد مرغوبیت و کیفیت در یک روبالشی میشود، خواهیم پرداخت.
۱- نرمی و لطافت: نرمی و لطافت روبالشی، به این دلیل حائز اهمیت است که این نرمی باعث میشود، اصطکاک بین پوست صورت و روبالشتی بسیارکم شود، در نتیجه از ایجاد چین و چروک های ریز و متعدد در پوست صورت، به مرور زمان جلوگیری میشود.
۲- الیاف طبیعی و ارگانیک مرغوب: علت محبوبیت و برتری الیاف طبیعی نسبت به الیاف مصنوعی در ضد حساسیت بودن آن، قابلیت تنفس و گردش هوا در میان تار و پود آن، حفظ طراوت و شادابی پوست و مو، جلوگیری از شکنندگی و وز شدن موها، ممانعت از خشکی پوست صورت، کمک به حفظ سلامت مو و… است.
۳-ایجاد حس راحتی در هنگام خواب: اگر روبالشی که استفاده میکنید راحت نباشد و در واقع به شما حس آرامش را انتقال ندهد و سبب آزرده شدن خاطر شما شود، میتواند استراحت شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد؛ در نتیجه ممکن است فعالیت های عادی شما دچار اختلال شود و کل روز بعد را در کسل ترین حالت ممکن به سر ببرید.
۴-کمک به سلامت پوست و مو: اگر روبالشی که انتخاب کرده اید از کیفیت و مرغوبیت مطلوب و بالایی برخوردار نباشد، میتواند باعث آسیب های جدی همچون ریزش فراوان مو، خارش شدید پوست سر، جوش های متعدد و ریز بر روی پوست صورت و… شود.
۵-ثبات رنگ و داشتن ماندگاری طولانی مدت: داشتن ثبات در رنگ و همین طور دوام بالا از خصوصیات برتر یک روبالشی مرغوب و باکیفیت به شمار می آید. یک روبالشی مرغوب و باکیفیت باید در برابر عوامل مخربی که ثبات رنگ آن را به خطر میندازند، مقاوم باشد.
۶-تعداد شانه: روبالشی های مختلف هم مانند فرش، هر چه تعداد شانه های آن بیشتر باشد، از مرغوبیت بالاتری برخوردار هستند.

نحوه صحیح شست و شو روبالشی

نحوه صحیح شست و شو روبالشی عمده

شست و شوی انواع روبالشی کار ساده ای است و فقط لازم است هنگام شست و شو و خشک کردن این منسوجات با توجه به الیاف به کار رفته در تولید آنها به یک سری از نکات توجه و دقت داشته باشید؛ برای مثال روبالشی مخمل ساده و طرح دار و روبالشی هایی که از جنس الیاف طبیعی مانند ابریشم و یا تنسل و بامبو هستند، به علت حساسیت بالایی که دارند، باید با احتیاط بیشتری شست و شو شوند. دمای آب برای شست و شوی این منسوجات نباید بیشتر از ۳۰ درجه سانتی گراد باشد وگرنه به الیاف آنها آسیب جدی وارد میکند.
دقت کنید که در شست و شوی روبالشی های تهیه شده از الیاف طبیعی نباید هرگز از پودرهای شوینده آنزیم دار و یا حتی سفیدکننده استفاده کرد زیرا صدمه جدی به بافت آنها وارد میکند. در مرحله خشک کردن بعد از شست و شوی این روبالشی های الیاف طبیعی نیز سعی کنید آنها را به هیچ وجه در معرض مستقیم نور خورشید قرار ندهید. نحوه صحیح شست و شوی روبالشی با الیاف مصنوعی این گونه است که در شست و شوی الیافی مانند پلی استر هم بهتر است دمای آب بالا نباشد. برای خشک کردن روبالشی های الیاف مصنوعی، فقط کافیست آنها را در دمای اتاق پهن کنید. خواهید دید که این روبالشی ها به سرعت خشک میشوند و نیازی نیست آنها را در برابر نور مستقیم خورشید قرار دهید.

بررسی میزان دوام روبالشی

بررسی میزان دوام روبالشی عمده

دوام و طول عمر و ماندگاری یک پارچه، در نهایت بستگی به طریقه استفاده و نگهداری نهایی آن دارد، اما اگر روبالشی بدون توجه و در نظر گرفته شدن این عوامل خریداری شود، شاهد خواهید بود که مرغوبیت آن پس از گذشت مدت زمان کمی از بین خواهد رفت. مهم ترین عوامل در رابطه با ماندگاری و دوام طولانی مدت روبالشی شامل الیاف به کار رفته در روند تولیدی روبالشی و ساختمان بافت آن میشود؛ برای مثال الیافی که از مقاومت و استحکام بسیار بالایی در برابر سایش برخوردارند، میتوانند سبب دوام و ماندگاری طولانی مدت روبالشی شوند.
با بررسی میزان دوام روبالشی متوجه میشویم که روبالشی که با ضخامت بیشتری تولید شده باشد از دوام نسبتا بالاتری برخوردار خواهد بود. همین طور روبالشی هایی که به صورت فشرده بافته شده باشند، دوام بیشتری دارند و علت آن نیز قرار گرفتن نخ ها و الیاف به صورت فشرده در کنار یکدیگر و در نهایت جدا نشدن این الیاف و نخ از یکدیگر در برابر عواملی مانند سایش است؛ در نتیجه ظاهر و بافت پارچه هیچ گونه آسیبی در برابر عوامل تخریبی نخواهد دید و دوام و ماندگاری روبالشی نیز بسیار بالا خواهد رفت.

مرکز توزیع روبالشی عمده

مرکز توزیع روبالشی عمده

شرکت های تولیدی و کارخانجات تولیدکننده روبالشی به عنوان اصلی ترین و مهم ترین مرکز توزیع و عرضه روبالشی عمده به شمار می آیند. این شرکت ها و نمایندگی ها محصولات تولیدی خود را به صورت کلی و عمده در اختیار مراکز توزیع کوچک تری که در سطح بازار مشغول به فعالیت هستند، قرار میدهند تا از این طریق با نظارت و کنترل مستقیم خود آنها، این محصولات به نحوی احسن و به آسانی در دسترس مشتریان و مصرف کنندگان قرار بگیرد، اما نکته ای که جالب است بدانید این است که قیمت فروش روبالشی عمده در این مراکز توزیع بسیار به صرفه تر از جاهای دیگر است، به علت کوتاهی دست واسطه گران و دلال ها در خرید و فروش این محصولات و همچنین فروش این محصولات به صورت مستقیم به مشتریان، قیمت نهایی این منسوجات بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. البته ناگفته نماند به دلیل خریداری عمده این محصولات، تخفیفات ویژه ای از طرف تولیدکنندگان برای مشتریان عمده و کلی لحاظ میشود.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما