تولید بالش قیمت عمده برای صادرات

بالش یکی از کالای خواب صادراتی می باشد، کارخانجات زیادی در سراسر کشور وجود دارد که انواع بالش را با   قیمت عمده به دست مشتریان می رساند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

همواره تولید بالش با قیمت عمده برای صادرات از چالش برانگیزترین مسائل مربوط به تولید است. بالش می تواند یکی از کالاهای صادراتی باشد با تواجه به شرایط کنونی بهترین کشورها برای صادرات کشور عراق و پاکستان و افغانستان است. صادرات بالش ها یکی از پر سود ترین فعالیت های اقتصادی باشد. شما می توانید برای صادرات بالش و سفارش بالش به صورت عمده با مجموعه بزرگ دیبافت نگار همکاری کنید.
خرید انواع بالش با کیفیت در کشور از طریق مراکز معتبر صورت می گیرد سفارش انواع این محصول با ارزان ترین قیمت در بازار های داخلی با شیوه های مختلف و از طریق نمایندگی ها صورت می گیرد. همچنین صادرات این محصول به کشورهای های مختلف مانند ترکیه و عراق صادر می شود.
استفاده از بالش استاندارد در کیفیت خواب نقش مهمی دارد و مانع از مشکلات تنفسی آسیب به سر و گردن می شود. توجه داشته باشید که بالشتان نباید خیلی بلند و یا خیلی کوتاه و یا خیلی نرم و یا سفت باشد.

بالشت
بالشت

تولید بالش

ایران یکی از مراکز بزرگ تولید انواع بالش هستند. در ایران برندهای گوناگونی از بالش وجود دارند که به راحتی می توان آنها را چه به صورت عمده و تکی از تولیدی ها تهیه کرد. بهتر است هر شخص به نوعی که می‌خوابد با کمی پرس و جو بالشت مورد نظر خودش را پیدا و خریداری کند، بالشت ها در انواع زیادی تولید می‌شوند. بهترین بالش ها عبارت اند از: بالش پر، بالش پلی استر یا بالش الیافی، بالش مموری فوم، بالش لاتکس، بالش میکروژل.
بالش پر: بالش های پر را معمولا از پر مرغ و غاز یا قو پر می شود. این نوع بالش دردهای عضلانی و گردن درد را نیز کاهش می دهد.
بالش پلی استر یا بالش الیافی: این بالش ها برای افرادی که مبتلا به آسم و آلرژی هستند مناسب زیر آسم و آلرژی آنها را به حداقل می رساند. بالش های که از جنس پلی استر هستند معمولا نازک هستند.
بالش مموری فوم: بالش های مموری فوم از جدیدترین بالش های بازار است که به دلیل کم کردن فشار رو عضلات گردن طرفداران زیادی دارد. این بالش ها جنبه ی طبیعی دارند و دکترهای ارتوپد آنها را تجویز می کند. همچنین شستن این بالش آسان بوده و در برابر گرد و غبار مقاوم است.
بالش لاتکس: این بالش ها از صمغ درخت لاتکس تهیه می شود و صددرصد طبیعی هستند. این بالش ها مثل بالش های مموری فوم طبی هستند. اگر عادت دارید روی شکم بخوابید بهتر است یک بالش نرم لاتکس استفاده کنید و اگر از آن دست افراد هستید که به پهلو می خوابید بهتر است نوع سفت تر بالش را انتخاب کنید. بالش های لاتکس که غیر قابل شست و شو هستند و در برابر گرد و غبار و کپک زدگی نسبت به بالش های دیگر مقاوم تر هستند و در صورت کثیف شدن از دستمال نمدار برای تمیز کردن استفاده کنید.
بالش میکروژل: از جدیدترین انواع بالش هستند، بالش های میکروژل از الیاف شبیه ابریشم و ضدحساسیت پر شده اند. این بالش ها از گران ترین بالش ها هستند همچنین بسیار نرم و انعطاف پذیر و راحت هستند. بالش های میکروژل را هم می توان با ماشین لباسشویی و هم با دست می توان شست.
سایز ارتفاع بالش برای نوزادان، نوجوانان و بزرگسالان متفاوت است وزن استاندارد بالش بسته به سن هر شخص دارد زیرا از بالش بزرگسالان نمی توان زیر سر نوزادان قرار داد برای کودک بسیار بزرگ است و سلامتی آنها را به خطر می اندازد.
سایز بالش ها: سایز کوچک با ارتفاع کمتر از ۷.۵ سانتی متر، سایز متوسط با ارتفاع ۷.۵ تا ۱۲.۵ سانتی متر و سایز بزرگ با ارتفاع بیشتر از ۱۲.۵ سانتی متر، سایزهای مختلف بالش است.

بالشت
بالشت

قیمت عمده بالش

مجموعه های فروش معتبر انواع بالش ها را به صورت عمده در اختیار خریداران قرار می دهد، برای خرید عمده به نمایندگی های معتبر هر جای کشور هستید مراجعه کنید و با قیمت عمده خریداری کنید. هرچه در تولید و ساخت این کالا از دستگاه های پیشرفته ای استفاده شود در کیفیت این کالا موثر است، تولیدات این محصول در ایران در حجم بالایی صورت می گیرد و قابل رقابت با محصولات خارجی است.
بالشت یکی از لوازم ضروری خواب است که در زندگی انسانها نقش مهمی دارند بالشت ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند امروزه بهترین بالشت ها که معمولا برای همه ی افراد مناسب است بالش های طبی هستند. بالش های طبی به شما کمک می کنند که در هنگام خواب به چگونگی قراگیری گردن و بدن خود توجه داشته باشید به طوری که هر دو در یک راستا درست قرار بگیرند که گردن و ستون فقرات به دلیل ثابت ماندن شب تا صبح دچار آسیب‌ دیدگی نشوند.

بالشت
بالشت

صادرات بالش

بالش های طبیعی در کشورهای خارجی از سطح فروش بالاتری برخوردار هستند از این رو تاجران می توانند برای خرید و صادرات عمده بالش اقدام نمایند. استفاده مناسب از بالش می تواند باعث کاهش درد، کمر، گردن، لگن، شانه و… درد های مفصلی کمک کند.
شرکت های بسیار زیادی محصول و کالای تولید شده خود را به کشورهای مختلف صادر می کنند یکی از محصولاتی که شرکت ما صادرات انجام می دهد صادرات بالشت است که در کشور های مختلف بالشت را صادر می کنند. در نحوه صادرات برخی از کالاها باید قوانین و استانداردهای کشور که قصد صادرات را دارند باید رعایت کنند. تا برای صادراتشان مشکلی پیش نیاید. بهترین محتوای یک بالشت خوب باید به گونه ‌ای باشد که کاملا نرم و قابل انعطاف پذیر باشد از همین رو بهترین بالشت، بالشت های پر است و افرادی که به پر حساسیت دارند می توانند از بالشت های ضدحساسیت استفاده کنند.
مجموعه دیبا بافت نگار با بهره گیری از دانش روز دنیا و دستگاه های پیشرفته در زمینه ی انواع کالای خواب از تشک، بالش، پتو، محافظ تشک و…. فعالیت می کنند. برای آشنایی بیشتر وارد سایت دیبا بافت نگار شده و از انواع محصولات مجموعه بازدید کنید. شما می توانید برای صادرات با مراجعه کردن به مجموعه دیبافت نگار اطلاعات مورد نیاز را از تیم فنی کسب کنید و همچنین درباره ی مشاوره به صورت تلفنی- حضوری به سایت ما مراجعه کنید.

 

99

  1. سلام وقت بخیر
    استفاده از بالش استاندارد در کیفیت خواب نقش مهمی دارد و مانع از مشکلات تنفسی آسیب به سر و گردن می شود که من بهترین نوع را از سایت دیبا خریدم

  2. سلام وقت بخیر
    قیمت بالش های شما چقدر است ؟ میشه انواع بالش های موجودتون برام ارسال کنید؟

  3. سلام وقت بخیر
    من از بالش هایی که از شما خرید کردم بسیار راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  4. سلام وقت بخیر
    بالش استاندارد در کیفیت خواب نقش مهمی دارد و مانع از مشکلات تنفسی آسیب به سر و گردن می شود و قیمت مناسبی هم دارد

  5. سلام وقت بخیر
    میخوام برای صادرات بالش با شما همکاری کنم میشه آدرس دفترتون لطف کنید؟

  6. سلام وقت بخیر ببخشید قیمت عمده این بالش ها رو لطف می کنید من تعداد بالا برای هتل میخواستم ممنون

  7. سلام وقت بخیر
    در خواست سفارش بالش به تعداد بالا را از سایت شما دارم ارسال برای نمونه هم دارید ممنون میشم ارسال به کرج هم دارید؟

  8. با عرض سلام و ادب
    همواره تولید بالش با قیمت عمده برای صادرات از چالش برانگیزترین مسائل مربوط به تولید است

  9. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما خرید کنم خرید از شما به چه صورت امکان پذیر است ؟

  10. سلام وقت بخیر
    لیست قیمت به همراه عکس تمام محصولات بالش با قیمت عمده رو برایم ارسال کنید

  11. سلام وقت بخیر
    درخواست خریدبالش مناسب با عرض مناسب در تناژ بالا را دارم
    ارسال به مازندران هم دارید ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  12. سلام وقتتون بخیر
    شما یکی از بهترین تولید کننده روبالشتی هستید من چند ساله دارم باشما همکاری می کنم و تا به حال پشیمون نشدم از این همکاری.

  13. سلام خسته نباشید
    ایا به جنوب کشور هم ارسال دارید؟؟
    هزینه ارسال چقدر است ؟؟
    ممنون میشم جواب بدید

  14. سلام خسته نباشید بی زحمت قیمت بالش با قیمت عمده برای صادرات رو میخواستم و همچنین شرایط همکاری جهت ارسال مرسولات به چین و روسیه ممنون از شما

  15. سلام وقتتون بخیر من از بالش های شما برای جهیزیه دخترم خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  16. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید خواستم بدونم برای همدان و ساری و اهواز هم ارسال دارید؟ برای تجهیز هتل آپارتمان هایم میخواستم متشکر از شما

  17. سلام،روبالشی من همین الان به دستم رسید،خیلی خوشگله،جنسشم عالیه ،من قبلا یدونه از دیجی کالا خریدم مرجوع کردم و همش دعا میکردم کاری که شما میفرستین کیفیتش خوب باشه،فقط کاش میگفتم حاشیه دار باشه اما اشکال نداره اینم قشنگه.ممنونم از تیم سکرت و از جمله ی زیبایی که روی روبالشی گذاشته بودین???

  18. سلام وقت بخیر
    می خواستم در مورد ارسال بار و نحوه ای بار گیری در زمینه صادرات به چه نحوی انجام می شود ؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ارسال به هند هم دارید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  19. سلام وقتتون بخیر خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  20. سلام وقت بخیر
    خواستم از شما بابت محصول خوبی که برام فرستادین تشکر کنم باز هم سفارش دارم فقط میخواستم ببینم ان دفع میتونید سه روزه برام بارو ارسال‌ کنید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  21. سلام وقتتون بخیر
    مایل هستم در زمینه انواع کالای خواب با شما همکاری داشته باشم شما نمایندگی به شهر اراک هم میدین؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  22. سلام وقت بخیر
    خواستم از بابت خوش قول بودنتون تشکرکنم خیلی زود بارم به دستم رسید. فقط اینبار میخوام اگر بشه باهم به صورت چکی کار کنیم آیا امکانش هست چک ۳۰ روزه بگیرید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  23. سلام وقتتون بخیر
    خواستم در زمینه فروش روبالشتی‌ با شما همکاری داشته باشم اگر ماهی یک وانت از شما خرید کنم قیمت هر پتو چقدر برام تمام میشه؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  24. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما خرید کنم خرید از شما به چه صورت امکان پذیر است حضوری هم میتونم بیام خرید کنم؟

  25. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی بنده و تیمم جهت تعمین و ارسال محموله به کشور های اروپایی خواستار همکار با شما هستم کجا میتونم شما را ملاقات کنم؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  26. سلام وقت بخیر
    من در زمینه صادرات چند بار باشما همکاری کردم خواستم اینبار هم از شما خرید کنم و کارای صادراتو انجام بدم فقط قبلش سوال داشتم قیمت ها چند درصد تغییر کرده ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  27. سلام وقتتون بخیر
    شرکت های بسیار زیادی محصول و کالای تولید شده خود را به کشورهای مختلف صادر می کنند یکی از محصولاتی که شرکت ما صادرات انجام می دهد صادرات بالشت است که در کشور های مختلف بالشت را صادر می کنند. یکی از این شرکت ها دیبا بافت نگار است.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  28. سلام وقتتون بخیر
    روبالشتی‌ های شما انگار بافتی بسیار نرم دارند من اگر از این محصول شما به تعداد زیاد میخوام برام ارسال می کنید؟

  29. سلام وقت بخیر
    من به کشور ژاپن مهاجرت کردم اگر از روبالشتی های شما بخوام ارسال دارین ؟

  30. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور پاکستان هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

  31. سلام وقتتون
    محصولی که از شما خرید کردم بسیار باکیفیت بودن و به همه دوستان و فامیل و همکاران شما رو معرفی کردم.

  32. سلام وقتتون بخیر
    من چطور میتونم در زمینه شما با شما کار کنم؟ هزینه محصولات شما به چه صورت است ؟

  33. سلام وقتت بخیر
    قیمت روبالشتی هاتون جفتی چقدره؟
    چطور میتونم سفارش بدم ؟
    فروش به صورت تکی هم دارین؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  34. سلام وقتتون بخیر
    لطفاً لیست قیمت تمامی روبالشتی و بالش هاتون برام در ایتا ارسال کنید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  35. سلام عرض ادب من در کشور قطر فروشگاه کالای خواب دارم قصد خرید از این بالش هارو دارم لطفا بامن تماس بگیرید

  36. سلام وقت بخیر
    بالش استاندارد در کیفیت خواب نقش مهمی دارد و مانع از مشکلات تنفسی آسیب به سر و گردن می شود و قیمت مناسبی هم دارد

  37. سلام وقت بخیر
    روبالشتی یکی از کالاهایی ضروری زندگی است که کاربرد فراوانی دارد و در مدل ها و طرح های مختلفی تولید می شوند، همچنین این محصول دارای

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  38. سلام خسته نباشید
    لطفاً تنوع محصولات خود را با قیمت در تلگرام برای بفرستید نمونه ببینم سفارش بدم.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  39. سلام وقت بخیر
    خواستم ببینم چند روز کاری طول میکشه تا بار منو ارسال کنید؟من دیروز ثبت سفارش کردم.

  40. یک بالش نرم لاتکس استفاده کنید و اگر از آن دست افراد هستید که به پهلو می خوابید بهتر است نوع سفت تر بالش را انتخاب کنید

  41. استفاده از بالش استاندارد در کیفیت خواب نقش مهمی دارد و مانع از مشکلات تنفسی آسیب به سر و گردن می شود.

  42. استفاده از بالش استاندارد در کیفیت خواب نقش مهمی دارد و مانع از مشکلات تنفسی آسیب به سر و گردن می شود.شما به صورت خورده هم فروش دارین؟

  43. سلام وقت بخیر بالش های طبی به بدن کمک میکنه تا گردن و ستون فقرات به دلیل ثابت ماندن شب تا صبح دچار آسیب‌ دیدگی نشوند

  44. خرید انواع بالش با کیفیت در کشور از طریق مراکز معتبر صورت می گیرد سفارش انواع این محصول با ارزان ترین قیمت در بازار های داخلی با شیوه های مختلف و از طریق نمایندگی ها صورت می گیرد.

  45. سلام وقت بخیر
    استفاده از بالش استاندارد در کیفیت خواب نقش مهمی دارد و مانع از مشکلات تنفسی آسیب به سر و گردن می شود که من بهترین نوع را از سایت دیبا خریدم

  46. سلام وقت بخیر بالش ها هستند همچنین بسیار نرم و انعطاف پذیر و راحت هستند. بالش های میکروژل را هم می توان با ماشین لباسشویی و هم با دست می توان شست

  47. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    من چند بار از شما خرید داشتم و راضی بودم فقط کمی دیر بار برام ارسال کردین اگر می تونید یک هفته ای بارو واسم ارسال کنید من سفارش بدم؟

  48. روبالشتی های عروس مانند روبالشتی های دیگر دارای انواع مختلف طرح و رنگ استدر سراسر ایران فروشگاه‌ های زیادی وجود دارد که در زمینه روبالشی عروس فعالیت می کنند

  49. صادرات بالش ها یکی از پر سود ترین فعالیت های اقتصادی باشد. شما می توانید برای صادرات بالش و سفارش بالش به صورت عمده با مجموعه بزرگ دیبافت نگار همکاری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما