مرکز توزیع روبالشتی ترمه سالار فیروزه ای

 

آیا شما خصوصیات روبالشتی های ترمه سالار فیروزه ای را میدانید؟
در مورد پارچه های ترمه و فواید آن ها چه میدانید؟
آیا شما در خصوص روبالشتی های پته چیزی میدانید؟
آیا شما روبالشتی های خز دار را میشناسید؟
آیا شما در مورد روبالشتی های عروس اطلاعاتی دارید؟
در مورد روبالشتی های مستطیلی چه میدانید؟

روبالشتی ترمه
همینطور که از سؤالات بالا مشخص است، موضوع مطلب ما در خصوص انواع روبالشتی است. روبالشتی ها امروزه دارای مدل های مختلفی هستند. دسته ای از آن ها جهت استفاده در زمان استراحت و خواب شبانه تهیه میشوند، دسته ای دیگر جنبه تزیینی دارند و دسته ای دیگر هم هستند که برای مجلس ها و محافل جهت راحتی مهمانان تولید میشوند.
در هر صورت شما برای خرید یک روبالشتی مناسب باید ویژگی هایی که آن را مناسب میسازد به طور کامل بدانید. مخصوصاً اگر قصد خرید روبالشتی برای بالشتی که زمان خواب از آن استفاده میکنید را دارید، خرید روبالشتی با کیفیت و مناسب اهمیت خیلی زیادی دارد. روبالشتی هایی که برای تزیین هستند یا برای استفاده مهمان، شاید فقط ظاهر آن ها برای خریدشان کفایت کند، اما روبالشتی های اتاق خواب باید دارای ویژگی هایی از قبیل لطافت، طراحی و رنگ زیبا، ابعاد مناسب و… باشند که در مورد اهمیت هر کدام توضیحات کامل خواهیم داد.
در ادامه این مطلب چند نمونه از روبالشتی های خیلی خوب که برای اتاق خواب و موارد تزیینی میتوایند استفاده کنید را به شما معرفی خواهیم کرد و ویژگی های هر کدام را شرح خواهیم داد.

معرفی خصوصیات روبالشتی های ترمه سالار فیروزه ای

معرفی خصوصیات روبالشتی های ترمه سالار فیروزه ای

روبالشتی های ترمه انواع مختلف زیادی دارند که روبالشتی ترمه سالار فیروزه ای نیز یکی از آن ها است.
ابتدا در خصوص پارچه های ترمه و ویژگی های آن ها قدری برایتان توضیح خواهیم داد تا با جنس روبالشتی های ترمه بیشتر آشنا شوید، سپس در مورد ابعاد و مشخصات روبالشتی ترمه سالار خواهیم گفت.
ترمه یکی از پارچه های سنتی است. این پارچه در همه جای دنیا با نام ایران شناخته میشود و در ایران به نام استان های یزد، کرمان و اصفهان.
این نوع پارچه بیشتر در این استان ها تولید میشود، آن ها سابقه خیلی طولانی و درخشانی در خصوص تولید پارچه های ترمه دارند. ترمه ها با رنگ ها و طرح های خیلی زیبا و متفاوتی که دارند، محبوبیت بسیاری در بین ایرانی ها و سپس در بین هنر دوستان تمام دنیا پیدا کرده اند.
اگر بخواهیم در خصوص رنگ و طرح پارچه های ترمه حرف بزنیم، حرف برای گفتن خیلی زیاد است اما چون روی صحبت ما با روبالشتی های ترمه سالار است، در همین حد برای شما توضیح میدهیم که طرح سالار یکی از زیبا ترین و پر طرفدار ترین طرح های پارچه های ترمه است. طرح سالار که روی پارچه های ترمه نقش میبندد با زیبایی چشم گیری که داشته توانسته برای تولید خیلی از وسایل مثل روبالشتی، پشتی، روکوسنی، رومیزی و… استفاده شود.

پارچه ترمه
پارچه های ترمه از الیاف طبیعی صد در صد خالص تولید میشوند. برای تولید این پارچه ها بیشتر از الیاف پشم و ابریشم بهره برده میشود. با دوام ترین الیاف در تمام جهان ابتدا الیاف پشم، سپس پنبه و بعد از آن الیاف ابریشمی هستند. به دلیل اینکه پارچه های ترمه از با دوام ترین الیاف طبیعی تولید میشوند، ماندگاری و طول عمر زیادی هم دارند. به این ترتیب هر کالایی که از پارچه های ترمه تولید شود، دوام خیلی بالایی خواهد داشت.
همان طور که گفتیم الیاف استفاده شده در پارچه های ترمه صد در صد طبیعی و خالص هستند و همین موضوع باعث میشود تا این پارچه ها از کیفیت خیلی خوبی برخوردار شوند.
حتماً میدانید که تمام منسوجات ابریشمی و پشمی لطافت خیره کننده ای دارند، به طوری که نظیر آن را در هیچ منسوج دیگری نخواهید یافت. پارچه های ترمه نیز که پایه و اساس تولید آن ها الیاف ابریشمی و پشمی است، از نرمی و لطافت خیلی بالایی برخوردار هستند.
رنگ بندی پارچه های ترمه هم متنوع و هم خاص است و در عین تنوعی که در رنگ های پارچه های ترمه وجود دارد، به گونه ای است که شما این رنگ بندی را هر جایی و در هر پارچه ای نمیبینید یا اگر ببینید هرگز زیبایی و جلوه ای که این رنگ ها در پارچه ترمه ایفا میکنند را در سایر منسوجات نخواهند داشت.
رنگ بندی این پارچه بیشتر شامل رنگ های اصیل نقش و نگار های ایرانی است که خیلی هم خاص هستند. مثلاً همین روبالشتی ترمه سالار را به جز رنگ فیروزه ای با چند رنگ دیگر مثل زرشکی، مشکی، آبی و قرمز میتوانید تهیه کنید که هر کدام زیبایی های خاص خود را دارند.

روبالشتی هایی ترمه سالار فیروزه ای

روبالشتی هایی ترمه سالار فیروزه ای

همانطور که از اسم روبالشتی های ترمه سالار فیروزه ای مشخص است، این روبالشتی ها با استفاده از پارچه های ترمه تولید میشوند، طرح روی آن ها طرح سالار ترمه است و رنگ آن ها نیز فیروزه ای است.
البته اینکه میگوییم طرح آن ها طرح سالار ترمه است، منظورمان فقط یک طرح نیست، همین طرح سالار خود انواع متفاوتی دارد که همگی در مجموعه طرح سالار ترمه دوزی قرار میگیرند، اما به هر حال یک شاخصه اصلی در تمام آن ها وجود دارد که بین همه آن ها مشترک است، اما تزیینات هر کدام با دیگری متفاوت است.
در خصوص روبالشتی های ترمه سالار فیروزه ای اول اینکه بسیار خوش رنگ هستند و شما میتوانید فضا و دکوراسیون منزل خودتان را به راحتی هم با طرح روبالشتی های ترمه سالار و هم با رنگ آن ها ست کنید. مورد دوم راجع به روبالشتی های ترمه سالار این است که به نوعی چند کاره هستند. شما از این روبالشتی ها به عنوان روبالشتی زمان استراحت و خواب میتوانید استفاده کنید، چرا که تمام نکات مربوط به یک روبالشتی مناسب را که در ادامه خواهیم گفت، دارند. به علاوه میتوانند به خاطر زیبایی خیلی زیادی که دارند برای تزیینات و دکوراسیون خانه نیز استفاده شوند. همینطور برای استفاده به عنوان روبالشتی مهمان و استفاده در مجالس خیلی مناسب هستند.

ویژگی های یک روبالشتی ایده آل

ویژگی های یک روبالشتی ایده آل

نرمی و لطافت
قابل شست و شو بودن
مقاومت در برابر شست و شوی زیاد
طرح و رنگ زیبا
ابعاد مناسب
همانطور که گفتیم روبالشتی های ترمه سالار فیروزه ای تمام ویژگی های لازم برای یک روبالشتی مناسب را دارند.
روبالشتی های ترمه سالار بسیار نرم و لطیف هستند که حس آرامش و راحتی را در زمان استراحت به شما القا میکند. به علاوه لطافت روبالشتی برای حفظ سلامت پوست یکی از مهم ترین موارد است که روبالشتی های ترمه سالار فیروزه ای آن را دارند.
روبالشتی های ترمه سالار فیروزه ای همانطور که گفتیم رنگ فیروزه ای و طرح سالار دارند که طرحی بسیار زیبا و دوست داشتنی است. این طرح میتواند باعث شود که فضای اتاق خواب شما زیبا تر و دیدنی تر شود.
ابعاد روبالشتی های ترمه سالار به صورت سه اندازه مختلف تولید میشوند. ۴۰ در ۴۰ سانتی متر که بیشتر مخصوص رو کوسنی و بالشت های کوچک اتاق پذیرایی هستند. ۴۵ در ۶۵ سانتی متر مربع و ۵۰ در ۷۰ سانتی متر مربع که برای بالشت های اتاق خواب و بالشت مهمان کاملاً مناسب هستند.
روبالشتی های ترمه سالار فیروزه ای قابل شست و شو هستند و مقاومت بالایی نیز در برابر شست و شوی مکرر دارند. این روبالشتی ها در اثر شست و شو نه رنگ خود را میبازند و نه دچار آبرفت میشوند.
از ویژگی های دیگر روبالشتی های ترمه سالار میتوان به نخ کش و پرز پرز نشدن آن ها اشاره کرد.

روبالشتی پته

روبالشتی پته

پته دوزی یک هنر سنتی ایرانی است که طرح های زیبا و قدمت آن باعث افتخار ما ایرانی ها است. روبالشتی های پته را میشود به دو دسته تقسیم بندی کرد؛ آن هایی که روی روبالشتی کاملاً پته دوزی شده باشند که اغلب برای تزیینات و غرفه های صنایع دستی یا به صورت نمادین در مکان های سنتی استفاده میشوند. دسته دوم که وسط روبالشتی ساده است و هیچ نقش یا دوختی ندارد و فقط اطراف، چهار گوشه یا دو طرف روبالشتی با پته دوزی تزیین شده اند؛ از این مدل هم برای تزیینات میتوان استفاده کرد و هم چون مرکز آن ها که سر روی آن قرار میگیرد ساده است، میتوان برای خواب نیز استفاده کرد. به دلیل اینکه ممکن است نخ های پته دوزی شده کمی صورت را اذیت کنند، به همین خاطر نمونه اول روبالشتی های پته زیاد برای استراحت کردن مناسب نیستند، در عوض برای تزیین خانه به خصوص اگر شما در منزل رو پشتی پته، کناره پته دوزی شده، قاب پته یا هر چیز دیگری که با پته تزیین شده باشد، داشته باشید، این مدل روبالشتی ها برای تکمیل دکوراسیون خانه شما بسیار مناسب هستند.
روبالشتی های پته هم به جهت معنوی و هم به جهت مادی با ارزش هستند. چرا که این رو بالشتی ها حکایت از فرهنگ و سنت کشور ما دارند و همانطور که میدانید پارچه های پته دوزی شده قیمت خیلی کمی ندارند.
البته روبالشتی های پته آن قدرها هم گران نیستند، شما با هر توان مالی که دارید میتوانید این روبالشتی را با قیمت مناسب از سایت ما خریداری کنید.
قیمت گذاری این نوع روبالشتی با توجه به میزان پته دوزی که روی آن ها انجام شده باشد، متفاوت است؛ به مراتب آن روبالشتی هایی که پته دوزی آن ها زیادتر باشد، قیمت بیشتری خواهند داشت.
این روبالشتی ها کیفیت خیلی خوبی دارند؛ ماندگاری آن ها نیز از بسیاری از روبالشتی های دیگر بیشتر است.
شما میتوایند روبالشتی های پته را بشویید؛ این روبالشتی ها با شست و شو خراب نمیشوند.
روبالشتی های پته هم برای بالشت های مستطیلی و هم برای بالشت های لوله ای تولید میشوند. هر دو نمونه آن ها را در بازار یا در سایت ما میتوانید خریداری کنید.

روبالشتی عروس

روبالشتی عروس

روبالشتی های عروس نمونه ای دیگر از روبالشتی هستند که اغلب به صورت چند تکه و برای جهیزیه عروس خانم های خوش سلیقه تهیه شده اند. روبالشتی های عروس را میتوانید به صورت دو تکه که شامل دو عدد روبالشتی است، سه تکه که دو عدد روبالشتی و رو کوسنی است و… تهیه نمایید یا میتوانید ست کامل آن را که با روتختی و ملحفه تشک به فروش میرسد، خریداری کنید.
روبالشتی های عروس اکثراً به صورت مستطیلی تولید میشوند و از کیفیت خیلی خوبی برخوردار هستند.
روبالشتی های عروس در اثر شست و شو رنگ پس نمیدهند و چون ثبات رنگ خیلی خوبی دارند، دچار آبرفت هم نمیشوند.
این روبالشتی ها برای استفاده در تخت خواب و استراحت شبانه کاملاً مناسب هستند، چرا که نرمی و لطافت خیلی خوبی دارند و پارچه آن ها پارچه ای مرغوب و با کیفیت است.
اما آن چیزی که روبالشتی های عروس را متمایز از سایر روبالشتی ها ساخته، طرح و رنگ هایی است که این روبالشتی دارد. رنگ ها و طرح های این روبالشتی همانطور که از نامش پیدا است برای جهیزیه عروس مناسب هستند. اکثراً دارای رنگ هایی شاد و طرح هایی جذاب و زنده است تا زوج جوان احساس بهتری از فضای اتاق خواب خود دریافت کنند.
این روبالشتی قیمت خیلی مناسبی نیز دارد که خرید روبالشتی عروس برای زوج های جوان ایرانی مقرون به صرفه باشد.

روبالشتی مستطیلی

روبالشتی مستطیلی

پر کاربرد ترین روبالشتی حال حاضر روبالشتی های مستطیلی هستند. اکثر بالشت هایی که شما خودتان در منزل تهیه میکنید یا بالشت هایی که در بازار به فروش میرسند، بالشت های مستطیلی هستند که همین امر ایجاب میکند روبالشتی های مستطیلی نیز بیشتر تولید شوند. روبالشتی های مستطیلی انواع مختلف ساده، زیپ دار، بند دار و… دارند که شما بتوانید با توجه به نیاز خود هر کدام از آن ها را خریداری کنید.
روبالشتی های مستطیلی به صورت تک رنگ یا طرح دار تولید میشوند که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند و بسیار هم پر فروش هستند.

مرکز خرید روبالشتی های ترمه سالار فیروزه ای

مرکز خرید روبالشتی های ترمه سالار فیروزه ای

امروزه راه هایی که برای خرید کردن وجود دارد، خیلی زیاد است، اما شما باید تمام خرید های خود را از معتبر ترین مرکز فروش و بهترین راه انجام دهید.
یکی از بهترین راه های خرید، خرید عمده است که تخفیفات و مزایای خیلی خوبی دارد و یکی از بهترین مراکز خرید، سایت ما است. این سایت تمام محصولات خود را به شکل مستقیم از تولیدی های معتبر و شناخته شده تهیه میکند تا بهترین محصول به دست شما مشتری گرامی برسد. برای خرید روبالشتی های ترمه سالار، عروس، روبالشتی پته و… تنها کافی است با شماره تلفن موجود در سایت در تماس باشید تا این روبالشتی ها را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت خریداری کنید.

123

  1. طراحی خیره کننده این روبالشتی ها هرفردی که به تم های سنتی علاقه مندباشه رو شیفته ی خودش میکنه

  2. من این محصولات رو ازسایت شماسفارش دادم و به دستم رسید هیچ مشکلی شبیه به پارگی یا زدگی در محصول وجود نداشت.

  3. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تولید کنندگان محترم
    مطالب سایتتون خیلی کامل و بی نقص بود و اطلاعات کامل رو در اختیارمون قرار داد.

  4. سلام رو بالشتی های طرح ترمه فروش خوبی داره و معمولا خریداری آن ها سفر خانه های سنتی بوم‌گردی ها و هتل های سنتی و گردشگری توریستی در اکثر نقاط کشور می باشند.

  5. روبالشی های ترمه یکی از روبالشی های قدیمی است وقتی من از شما خرید کردم یاد گذشته ها افتادم و کیفیت روبالشی های ترمه یکی از بهترین روبالشی بازار است که طرفداران خاص خودش را دارد.

  6. سلام وقت بخیر
    آیا شما به گیلان و رشت ارسال دارین؟ چه مدت زمان طول میکشه تا به دستمون برسه؟

  7. سلام وقتتون بخیر
    من چند سالی هست که فقط خرید مغازه مو از شما می کنم و واقعا کیفیت خوبی دارین و مشتری ها همه راضی هستند.

  8. سلام وقت بخیر این روبالشتی ها با استفاده از پارچه های ترمه تولید میشوند و در مرگ فیروزه ای بینظیرند

  9. سلام وقت بخیر روبالشتی های ترمه انواع مختلف زیادی دارند که روبالشتی ترمه سالار فیروزه ای نیز یکی از آن ها است.

  10. سلام وقتتون بخیر
    پارچه های ترمه از الیاف طبیعی صد در صد خالص تولید میشوند. برای تولید این پارچه ها بیشتر از الیاف پشم و ابریشم بهره برده میشود.

  11. سلام وقت بخیر
    طرح سالار یکی از زیبا ترین و پر طرفدار ترین طرح های پارچه های ترمه است

  12. سلام وقت بخیر
    روبالشتی ها امروزه دارای مدل های مختلفی هستند. دسته ای از آن ها جهت استفاده در زمان استراحت و خواب شبانه تهیه میشوند که یکی جذاب ترین آن نوع مدل عروس است

  13. سلام وقت بخیر
    روبالشتی با کیفیت و مناسب اهمیت خیلی زیادی دارد. روبالشتی هایی که برای تزیین هستند من روبالشتی ایده آل خودمو از سایت دیبا بافت نگار تهیه کردم

  14. سلام وقت بخیر
    روبالشتی برای بالشتی که زمان خواب از آن استفاده میکنید را دارید، خرید روبالشتی با کیفیت و مناسب اهمیت خیلی زیادی دارد. روبالشتی هایی که برای تزیین هستند

  15. سلام وقت بخیر
    روبالشتی مناسب باید ویژگی هایی که آن را مناسب میسازد به طور کامل بدانید. مخصوصاً اگر قصد خرید روبالشتی برای بالشتی دارد

  16. سلام وقت بخیر
    خرید روبالشتی با کیفیت و مناسب اهمیت خیلی زیادی دارد. روبالشتی هایی که برای تزیین هستند یا برای استفاده مهمان، شاید فقط ظاهر آن ها برای خریدشان کفایت کند

  17. سلام خسته نباشید روبالشتی های ترمه با طرح سنتی که دارد مناسب برای دکوراسیون سنتی قهوه خانه و سفره خانه است

  18. سلام من از شما روبالشتی های ترمه سالار فیروزه ای برای هتلم به صورت عمده خرید کردم خیلی خوب بود عالی بود هم قیمت و هم کیفیت

  19. سلام روبالشتی مستطیلی برای محیط رستوران سنتی های هتل کاربرد دارد؟ قواره اش چه جوری است و ترمه بنفش هم موجود شده ؟

  20. سلام من دوساله که از شما خرید میکنم اما این محصول شما واقعا فوق العاده و بی نظیر بودش خیلی خوش رنگ بود طراحی چشم نوازی داشت

  21. سلام وقتتون بخیر باشه روبالشتی عروس برای درست کردن کوسن مناسب است؟؟؟؟ چند متر پارچه میبره؟؟ مدل لوله ای می‌خوام درست کنم

  22. سلام روز بخیر
    ترمه یکی از پارچه های سنتی است که برای دوخت انواع روبالشتی مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار زیبا می باشند و کیفیت بسیار خوبی دارند.

  23. روبالشتی های ترمه یکی از قشنگ ترین روبالشتی ها هستند که از زمان قدیم طرفداران زیادی دارد و امروزه هم بسیاری از مردم استفاده می کنند.

  24. سلام وقت بخیر
    ترمه ها با رنگ ها و طرح های خیلی زیبا و متفاوتی که دارند، محبوبیت بسیاری در بین ایرانی ها و سپس در بین هنر دوستان تمام دنیا پیدا کرده اند

  25. سلام وقتتون بخیر
    روبالشتی های ترمه یکی از زیبا ترین روبالشتی هایی هستند که از قدیم بسیار طرفدار دارد.

  26. سلام وقت بخیر
    روبالشتی های ترمه سالار بسیار نرم و لطیف هستند که حس آرامش و راحتی را در زمان استراحت به وجود می اورند

  27. سلام وقت بخیر
    روبالشتی هایی که برای جهیزیم از شما خرید کردم بسیار باکیفیت هستند.

  28. سلام وقت بخیر
    دسته ای دیگر جنبه تزیینی دارند و دسته ای دیگر هم هستند که برای مجلس ها و محافل جهت راحتی مهمانان تولید میشوند.

  29. سلام عرض ادب ببخشید این روبالشی های ترمه رو ست رومیزیشو هم دارید برای جهیزیه عروس میخواستم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  30. سلام عرض ادب ببخشید این روبالشی های ترمه رو ست رومیزیشو هم دارید برای مغازه ام میخواستم

  31. یکی از زیبا ترین و پر طرفدار ترین طرح های پارچه های ترمه است. طرح سالار که روی پارچه های ترمه نقش میبندد با زیبایی چشم گیری که داشته توانسته برای تولید خیلی از وسایل مثل روبالشتی، پشتی، روکوسنی، رومیزی و… استفاده شود.

  32. امروزه راه هایی که برای خرید کردن وجود دارد، خیلی زیاد است، اما شما باید تمام خرید های خود را از معتبر ترین مرکز فروش و بهترین راه انجام دهید

  33. سلام وقتتون بخیر
    شما یکی از بهترین مجموعه های هستید که تا به حال خرید کردم ممنون از سایت خوبتون.

  34. سلام وقت بخیر
    لیست قیمت به همراه عکس تمام محصولات روبالشتی ترمه سالار رو برایم ارسال کنید

  35. سلام وقت بخیر
    طرح سالار یکی از زیبا ترین و پر طرفدار ترین طرح های پارچه های ترمه است. طرح سالار که روی پارچه های ترمه نقش میبندد با زیبایی چشم گیری که داشته توانسته برای تولید خیلی از وسایل مثل روبالشتی، پشتی، روکوسنی، رومیزی و… استفاده شود.

  36. سلام وقتتون بخیر من برای جهیزیه از روبالشتی های ترمه شما خرید کردم بسیار زیبا و با کیفیت بودن ممنون از سایت خیلی خوبتون.

  37. سلام خسته نباشید
    روبالشتی هاترمه خیلی زبیا هستند وتاریخ کشور را یاد اوری میکند و جلوی تازه ای به خانه می دهد

  38. سلام خسته نباشید لطفاً قیمت عمده و تک فروشی روبالشتی های ترمه سالار فیروزه ای و همچنین ابعاد آن را ذکر میکنید بی زحمت عکس های بیشتری هم بفرستید برام

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  39. سلام وقتتون بخیر
    من از روبالشتی های ترکه شما برای جهیزیم خرید کردم بسیار کیفیت خوبی داشتن ممنون از سایت خوبتون.

  40. سلام وقت بخیر
    می خواستم در مورد ارسال بار و نحوه ای بار گیری در زمینه صادرات به چه نحوی انجام می شود ؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ارسال به تاجیکستان هم دارید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  41. سلام وقت بخیر
    ارسال به عمان هم دارید ممنون میشم راهنمایی بفرمایید به چه نحوی انجام می شود؟

  42. قیمتش خیلی مناسب تر از جاهای دیگه بود جنس خوبیم داشت ارزش خرید دارهممنون از فروشنده عزیز

  43. سلام عرض ادب رنگ بندی این پارچه بیشتر شامل رنگ های اصیل نقش و نگار های ایرانی است که خیلی هم خاص هستند باتشکر

  44. سلام وقتتون بخیر
    شما یکی از تولید کنندگان هستید که من بارها از شما خرید کردم و پشیمون نشدم لطفا همیشه همینطور بمونید.
    راستی یه سوال داشتم اگر من بخوام به دبی صادر داشته باشم شما میتونید کمکم کنید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  45. سلام عرض ادب این روبالشتی ها در اثر شست و شو نه رنگش میره و نه دچار آبرفت میشوند ومقاومت بالایی دارند

  46. سلام وقتتون بخیر
    مایل هستم در زمینه انواع کالای خواب با شما همکاری داشته باشم شما نمایندگی به شهر سیستان بلوچستان هم میدین؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  47. سلام وقتتون بخیر
    مایل هستم در زمینه انواع کالای خواب با شما همکاری داشته باشم شما نمایندگی به شهر کرج هم میدین؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  48. سلام خدمت تیم حرفه ای دیبا بافت نگار
    من یک سال پیش از شما خرید کردم بازم خواستار خرید از شما هستم هنوز هم ارسال دارین ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  49. سلام وقتتون بخیر
    خواستم نحوه ارسال بارتونو ببینم به چه صورت خودمون باید با باربری هماهنگ کنیم یا خودتون این کارو میکنید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  50. سلام وقتتون بخیر
    من دوسال پیش از شما خرید داشتم و از خریدم خیلی راضی بودم و دوباره میخوام با شما همکاری داشته باشم دفترتون هنوز شهر قم قرار دار یا تغییر کرده؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  51. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    مشاوره شما با من تماس گرفت قرار شد خبر بده کی شما رو ببینم منتظر خبر هستم،کی بهم اطلاع میدین؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  52. سلام خدمت شما این روبالشتی ها در اثر شست و شو نه رنگ خود را میبازند و نه دچار آبرفت میشوند و پرزدهی نداره

  53. سلام وقتتون بخیر
    خواستم با شما در زمینه خرید انواع روبالشتی هایی که موجود دارین گفت و گو کنم لطفاً آدرس دفترتون برام ارسال کنید.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  54. سلام وقت بخیر
    از زیباترین پارچه هایی که معمولا برای روبالشتی استفاده می شود پارچه های ترمه است که بسیار جنس مقاومی دارد و دارای طرح های بسیار لوکس می باشد.

  55. پارچه های ترمه از الیاف طبیعی صد در صد خالص تولید میشوند. برای تولید این پارچه ها بیشتر از الیاف پشم و ابریشم بهره برده میشود

  56. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تولید کنندگان محترم
    مطالب سایتتون خیلی کامل و بی نقص بود و اطلاعات کامل رو در اختیارمون قرار داد.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  57. سلام رو بالشتی های طرح ترمه فروش خوبی داره و معمولا خریداری آن ها سفر خانه های سنتی بوم‌گردی ها و هتل های سنتی و گردشگری توریستی در اکثر نقاط کشور می باشند.

  58. ترمه یکی از پارچه های سنتی است. این پارچه در همه جای دنیا با نام ایران شناخته میشود و در ایران به نام استان های یزد، کرمان و اصفهان.
    این نوع پارچه بیشتر در این استان ها تولید میشود

  59. من این محصولات رو ازسایت شماسفارش دادم و به دستم رسید هیچ مشکلی شبیه به پارگی یا زدگی در محصول وجود نداشت

  60. سلام وقت بخیر روبالشتی های اتاق خواب باید دارای ویژگی هایی از قبیل لطافت، طراحی و رنگ زیبا، ابعاد مناسب و… باشند

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  61. یکی از قدیمی ترین روبالشتی ها در فرهنگ ایران باستان روبالشتی های مبلی است که طرفداران خاص خودش را دارد.

  62. سلام وقتتون بخیر
    شرایط فروش شما به چه صورت است؟ در تلگرام برام ارسال کنید نمونه کار هاتون رو.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  63. سلام عرض ادب رنگ بندی این پارچه بیشتر شامل رنگ های اصیل نقش و نگار های ایرانی است که خیلی هم خاص هستند

  64. سلام عرض ادب روبالشی های ترمه دارای مقاومت در برابر شست و شوی زیاد
    طرح و رنگ زیبا وابعاد مناسب است

  65. روبالشتی های ترمه انواع مختلف زیادی دارند که روبالشتی ترمه سالار فیروزه ای نیز یکی از آن ها است. که در عین حال قیمت مناسبط که دارد بسیار زیباست

  66. سلام وقتتون بخیر
    من از روبالشتی های شما سفارش دادم و دیروز به دستم رسید بسیار کیفیت خوبی داشتن ممنون از سایت خوبتون.

  67. سلام وقت بخیر برای استفاده به عنوان روبالشتی مهمان و استفاده در مجالس خیلی مناسب هستند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما