مرجع عرضه بالشت پر قو اصل

آیا شما نحوه تشخیص بالشت پر قو اصل را میدانید؟
آیا شما مشخصات بالشت پر قو اصل را میدانید؟
آیا مراجع عرضه بالشت پر قو اصل را میشناسید؟

بالشت پر قو اصل
بالشت پر قو اصل برای راحتی بیشتر از ادوار گذشته مورد استفاده قرار میگرفتند. برای تهیه بالشت همواره از مواد متفاوتی استفاده شده است. برای پر کردن بالشت از پشم، پنبه، پر، پارچه های ریز شده و به تدریج با پیشرفت بشر و تولید مواد جدید تر در کنار مواد قبلی از پشم شیشه، فوم، الیاف گوناگون و… برای تهیه بالشت ها استفاده میشود. برای تهیه رویه بالشت نیز از انواع و اقسام پارچه ها استفاده میشود که روز به روز با پیشرفت صنایع نساجی این پارچه ها هم از لحاظ جنس و کیفیت و هم از لحاظ طرح و رنگ متنوع تر میشوند.
شاید تجربه درست کردن بالشت در خانه را داشته باشید یا شاهد انجام این کار توسط مادر و مادر بزرگ خود بوده اید. در گذشته تقریباً همه خانم های خانه دار بالشت های منزلشان را خودشان تهیه میکردند؛ اما با پیشرفت علم و کشف یک سری رمز و راز ها در مورد بالشت، فواید و مضرات آن، انسان ها فهمیدند که برای تهیه بالشت نیز رعایت نکات و استاندارد هایی لازم است.
بالشت به طور کلی وسیله ای مفید است و ضرری ندارد که خواب ما را نیز راحت تر میکند، اما اگر در تهیه یا نگهداری از بالشت استاندارد های لازم رعایت نشوند، ممکن است مضراتی نیز داشته باشد.
شایع ترین ضرری که از بالشت نامناسب میتوان مثال زد، آسیب آن به گردن یا ستون مهره ها است. هر کس بنا بر عادتی که بدن او در زمان خواب دارد، باید بالشت مناسب خود را تهیه کند. مثلاً برخی از افراد هستند که عادت دارند فقط به پهلو بخوابند یا برخی اگر به شکم نخوابند، اصلاً خوابشان نمیبرد. بعضی ها هم هستند که هیچ عادت خاصی ندارند و به کمر راحت و بی جنب و جوش میبخوابند. معمولاً دسته اول و دوم اگر بالشت مناسبی نداشته باشند که نحوه قرار گیری سر نسبت به بدن آن ها را تنظیم کند تا موفق شوند بخوابند، خیلی اذیت میشوند. چنین افرادی مدام تکان میخورند تا جای سر آن ها درست شود ولی هر بار بدتر از دفعه قبل میشود، چون بالشت آن ها با نحوه خوابیدنشان اصلاً متناسب نیست. حتماً قبل از خرید بنا بر عادتی که زمان خواب دارید، انواع بالشت را از نظر میزان سفتی و نرمی بشناسید و نمونه مناسب خود را تهیه کنید. برای کسب اطلاعات دقیق تر راجع به این موضوع میتوانید از کارشناسان فروش مجموعه ما مشاوره های لازم را بگیرید. آن ها با حوصله و دقت سؤالات شما را پاسخ خواهند داد.

ضد باکتری بودن بالشت پر قو
مورد دومی که میتوانیم برای شما مثال بزنیم، این است که رشد باکتری ها به نحوه نگهداری از بالشت بر میگردد. شست و شوی بالشت یا رویه بالشت یکی از مواردی است که اگر به موقع انجام نشود، بالشت شما را مأمنی برای رشد و تکثیر باکتری ها و قارچ ها میسازد. توصیه ای که به شما داریم این است که برای بالشت خود از روبالشتی استفاده کنید یا اگر تمایلی به استفاده از روبالشتی ندارید؛ نمونه های جدید بالشت هایی که زیپ دارند را برای خود تهیه کنید تا بتوانید به راحتی محتویات داخل آن را در آورده و رویه را شست و شو دهید. استفاده از روبالشتی باعث میشود که هر بار که به شست و شوی بالشت نیاز هست، شما کار راحت تری داشته باشید. البته بعضی بالشت ها مثل بالشت پر شست و شوی راحتی دارند که حتی نیاز به در آوردن محتویات داخل بالشت هم نیست. توصیه کارشناسان این است که هر دو هفته نهایتاً هر یک ماه بالشت خود را بشویید. البته این مورد بسته به نوع پارچه بالشت هم دارد؛ بعضی پارچه ها ضد میکروب هستند که تجمع میکروب ها و تعداد دفعات شست و شو برای آن ها کمتر خواهد بود. اگر بالشت خود را به موقع نشویید، میکروب هایی که روی آن جمع شده اند، میتوانند باعث بیمار شدن شما شوند، به خصوص اینکه بالشت با نقاط حساسی در بدن ارتباط دارد.
در مورد فواید بالشت نیز همه شما میدانید که باعث داشتن خوابی آسوده و آرام است. همچنین میتوان هنگام انجام خیلی از کارهای روزمره برای راحتی بیشتر از بالشت استفاده کرد و… .
در ادامه این مطلب بالشت پر قو را به طور کامل خدمت شما معرفی خواهیم کرد که یکی از بهترین نمونه های بالشت است.

مشخصات بالشت پر قو اصل

مشخصات بالشت پر قو اصل

نرمی و لطافت

بالشت پر قو همانطور که از اسمش مشخص است، با استفاده از پر های قو تهیه میشود. شاید برای شما سؤال باشد که چه مقدار پر و از پر های کدام قسمت بدن این حیوان زیبا برای تهیه بالشت های پر قو استفاده میشود. در مورد میزان پر ها باید بگوییم که مقدار استفاده از پر برای تولید بالشت پر قو به میزان نرمی بالشت بر میگردد. بالشت های پر قو بسیار نرم تر از بقیه انواع بالشت هستند که همین نرمی آن ها به سه نوع متفاوت تقسیم بندی میشود: بالشت هایی با نرمی زیاد، متوسط و کم؛ حتی آن دسته از بالشت های پر قو که دارای نرمی کمی هستند نیز از بقیه بالشت هایی که دیده اید، نرمی و لطافت بیشتری دارند. این دسته بندی میزان نرمی به دلیل خواصی است که هر دسته از این بالشت ها به مصرف کننده خود میدهند که در ابتدای متن توضیحات کوتاهی در این مورد داده شد. در مورد اینکه پر ها از کدام قسمت بدن قو هستند نیز باید بگوییم که اغلب از پر های قسمت سر و سینه این حیوان زیبا برای تهیه بالشت های پر قو استفاده میشود.

گرمی

پر یکی از گرم ترین مواد روی زمین است. شاید شما هم تا الان به این موضوع فکر کرده باشید که در فصل های پاییز و زمستان انسان ها داخل چهار دیواری و کنار بخاری باز هم سردشان میشود، اما پرندگان در محیطی باز زیر برف و باران چطور طاقت می آورند. به دلیل خواص بی نظیری که خداوند متعال در پر قرار داده است؛ این حیوانات کوچک در سرمایی به آن شدت میتوانند زنده بمانند. پر گرمای خیلی خوبی ایجاد میکند که بالشت های پر قو را برای استفاده در مناطق سرد سیری و فصل پاییز و زمستان بسیار مناسب کرده است.

شست و شوی بالش پر قو
• قابل شست و شو بودن، بالشت پر قو را با استفاده از ماشین لباس شویی میتوانید بشویید. اگر بیش از یک بالشت پر قو در منزل دارید، بهتر است که بالشت ها را دوتا، دوتا با هم در ماشین لباس شویی بشویید، چون به این صورت توازن و تعادل بیشتری در دستگاه لباس شویی شما برقرار میشود که باعث میشود بالشت ها بهتر شسته شوند. برای شست و شو هم میتوانید از انواع مختلف شوینده استفاده کنید ولی بهتر است که نرم کننده ها را انتخاب کنید تا نرمی و لطافت بالشت حفظ شود. بعد از اتمام شست و شو و آبکشی نیز با قرار دادن بالشت در آفتاب به راحتی خشک خواهند شد. اگر شما شرایط این را ندارید که بالشت را بشویید و فقط قصد شستن پارچه رویه بالشت را دارید، میتوانید با باز کردن دهانه بالشت، پر ها را به راحتی در آورده و شست و شوی پارچه را انجام دهید. پر ها قبل از قرار گرفتن در پارچه رویی، درون یک آستر که آن هم خیلی نرم و لطیف است ریخته شده و کاملاً دوخته میشوند. بدین ترتیب شما با باز کردن بالشت، با پخش شدن پرها مواجه نمیشوید.
• قیمت؛ اگر بخواهیم در مورد قیمت این نوع بالشت صحبت کنیم، نمیتوانیم بگوییم که بالشت های پر قو ارزان هستند. همانطور که میدانید قو حیوانی زیبا و قیمتی است. قطعاً هر کسی به این حیوان دسترسی ندارد و اگر داشته باشد، حتماً تمهیدات لازم برای محافظت از آن ها توسط مسئولین کشور ها در نظر گرفته شده است. پس نمیتوان این حیوان را به راحتی کشت و پرهای آن را برای تهیه بالشت استفاده کرد که البته کار درستی هم نیست؛ اگر انسان ها چنین کاری کنند، در کمتر از یک سال نسل قوها منقرض میشود. پرهای قو که در تهیه بالشت پر قو استفاده میشوند، از راه هایی درست و قانونی به دست کارخانه ها میرسند که البته خیلی قیمت کمی هم ندارند. به این ترتیب بالشت های پر قو با هزینه نسبتاً زیادی تهیه میشوند. البته نمیتوان گفت که خیلی هم گران هستند، چرا که کارایی و کیفیت آن ها به اندازه چندین بالشت معمولی خواهد بود که صرف هزینه برای آن ها را به صرفه میکند.

بالشت پر قو
دوام و کیفیت

یکی از بادوام ترین بالشت هایی که شما میتوانید تهیه کنید و مدت ها از آن استفاده کنید، بالشت های پر قو هستند. همانطور که میدانید بالشت ها هر کدام تاریخ انقضا و طول عمر مشخص دارند. برای هریک از انواع بالشت با توجه به مواد استفاده شده در تولید آن ها، این طول عمر متفاوت است که در این میان بالشت های پر قو از بیشترین طول عمر برخوردار هستند.
در مورد کیفیت آن ها نیز باید بگوییم هم پارچه و هم پری که برای تهیه این نوع بالشت استفاده میشود، بهترین و درجه یک هستند. قطعاً متریال درجه یک و مرغوب کالای نهایی را با کیفیت بالا میکنند.

انعطاف پذیری مناسب

بالشت های پر قو دارای انعطاف پذیری خیلی خوبی هستند. بالشت ها چون چندین ساعت زیر سر انسان هستند، اگر انعطاف پذیر نباشند، وزن سر باعث ایجاد گودی در بالشت میشود که اصلاً خوشایند نیست. یک بالشت مناسب به قدری انعطاف پذیر است که بعد از استفاده به حالت اولیه خود بر گردد، از طرفی آنقدر هم انعطاف پذیری بالایی ندارد که زمان استفاده کاملاً فرو رود. اگر چنین باشد، شما اصلاً وجود بالشت زیر سر خود را حس نخواهید کرد؛ بالشت آنقدر فرو میرود که سر خیلی پایین تر از بقیه قسمت های بدن قرار میگیرد و شما دچار گردن درد خواهید شد. بالشت پر قو با انعطافت پذیری مناسبی که دارد، بهترین گزینه برای استفاده است.

نحوه تشخیص بالشت پر قوی اصل

نحوه تشخیص بالشت پر قوی اصل

بالشت پر قو یکی از بهترین بالشت ها است که هم کیفیت زیادی دارد و هم میتواند به راحتی سر و بدن شما را در زمان خواب به بهترین حالت نسبت به هم قرار دهد. در این بین افرادی هستند که از پر پرندگان دیگری مثل مرغ برای تهیه بالشت استفاده میکنند و آن را به جای بالشت پر قو میفروشند.

چند نکته برای خرید بالشت پر قوی اصل

چند نکته برای خرید بالشت پر قوی اصل

قیمت، معمولاً این افراد بالشت های ناخالصی که تهیه کرده اند را با قیمتی پایین تر از بالشت اصل پر قو به فروش میرسانند تا مردم را فریب دهند و مشتری بیشتری را جذب کنند. معمولاً هم با شعارهایی مثل سود کمتر، فروش بیشتر یا رضایت مشتری در برابر سود کمتر و… خودشان را طرفدار حق مشتری جلوه میدهند، غافل از اینکه برای فروش کالایی تقلبی خود این شعار ها را سر داده اند. اگر چنین موارد مشکوکی با قیمت خیلی کم دیدید، اقدام به خرید نکنید.
سبکی، پر قو سبک ترین نوع پر در بین پر پرندگان است؛ در نتیجه بالشت های پر قو سبک هستند. اگر سبکی را زمان خرید حس نکردید، بدانید که آن بالشت تقلبی است و خرید نکنید.
بو، پر هریک از پرندگان دارای بوی خاصی است و بعد از جدا شدن از بدن پرنده تا مدت ها این بو را به همراه خود دارد؛ اما پر های قو بعد از اینکه از بدن قو جدا شوند، بوی خود را از دست میدهند. در نتیجه بالشت های پر قو هیچ بویی نخواهند داشت. اگر حین خرید متوجه شدید که بالشت دارای بوی خاصی است، شک کنید که تقلبی باشد و برای خرید آن بیشتر توجه کنید.
خرید از فروشنده معتبر، یکی از مطمئن ترین راه های تشخیص همین مورد است. شاید شما در تشخیص سبک بودن یا بوی بالشت دچار اشتباه شوید، اما در مورد تشخیص فروشنده ای که در تمام کشور معتبر است، کمتر کسی به اشتباه می افتد.

شرکت بازرگانی فروش بالشت پر قوی اصل

شرکت بازرگانی فروش بالشت پر قوی اصل

همانطور که گفتیم یکی از راه های تشخیص بالشت اصل پر قو خرید کردن از منابع معتبر است. مجموعه ما یک مجموعه شناخته شده و بزرگ است که با تولید کنندگانی خوش نام و معتبر کار میکند؛ در نتیجه بهترین محصولات را برای فروش به مشتریان محترم خود مهیا نموده است. برای تهیه بالشت های پر قوی اصل با ما در تماس باشید.

74

  1. ایاامکانش هست ماابتداازشمانمونه دریافت کنیم و پس ازبررسی ثبت سفارش قطعی رو انجام بدیم؟

  2. توضیحات شمادرباره ی این محصول بسیارکامل جامع بود و بنده متقاعد شدم تا برای اولین باردرسایت شما ثبت سفارش انجام بدم.

  3. سلام ، مطالب بسیار جالب و ارزنده ای در این سایت خواندم و در ضمن با انجام خرید از این سایت محصولی با کیفیت و ارزان قیمت دریافت کردم.ممنونم.

  4. من چند بار بالش در قو خرید حضوری ولی همه بی کیفیت بود و بعد چن بار بو گرفت تا وقتی از سایت شما خرید کردم واقعا بینظیره نه تنها لو نگرفته بلکه هنوز شما خودشو حفظ کرده.

  5. بالش های پر قو از درجه یک ترین بالش ها است که از این بهتر بالش وجود ندارد و قیمت این بالش نسبت به بالش های دیگر گران تر است.

  6. بالش های پرقو یکی از بهترین بالش هایی هست که به دلیل استاندارد بودن آن ها طرفداران زیادی دارد. و برای کسانی که مشکل عضلانی گردن دارن مناسب است.

  7. بالشت های پر قو به طور کلی وسیله ای مفید است و ضرری ندارد که خواب ما را نیز راحت تر میکند

  8. سلام وقتتون بخیر
    برای تهیه بالشت از مواد متفاوتی استفاده شده است. برای پر کردن بالشت از پشم، پنبه، پر، پارچه های ریز شده استفاده می شود.

  9. سلام وقت بخیر
    بالشت های پر قو که دارای نرمی کمی هستند نیز از بقیه بالشت هایی که دیده اید، نرمی و لطافت بیشتری دارند

  10. سلام وقت بخیر
    بالشت پر قو اصل برای راحتی بیشتر از ادوار گذشته مورد استفاده قرار میگرفتند

  11. سلام وقت بخیر
    در تولید مواد جدید تر در کنار مواد قبلی از پشم شیشه، فوم برای تهیه بالشت ها استفاده میشود

  12. سلام وقت بخیر
    بالشت مناسب خود را تهیه کند. مثلاً برخی از افراد هستند که عادت دارند فقط به پهلو بخوابند یا برخی اگر به شکم نخوابند، اصلاً خوابشان نمیبرد

  13. سلام وقت غ
    بالشت به طور کلی وسیله ای مفید است و ضرری ندارد که خواب ما را نیز راحت تر میکند، اما اگر در تهیه یا نگهداری از بالشت استاندارد های لازم رعایت نشوند، ممکن است مضراتی نیز داشته باشد.

  14. سلام وقت بخیر
    برای پر کردن بالشت از پشم، پنبه، پر، پارچه های ریز شده و به تدریج با پیشرفت بشر و تولید مواد جدید تر در کنار مواد قبلی از پشم شیشه، فوم، الیاف گوناگون و… برای تهیه بالشت ها استفاده میشود

  15. سلام وقتتون بخیر من خیلی راضی ام از خرید بالش ها خیلی سبک و راحته وخوابیدن لذت بخشی به ارمغان میاره

  16. بالش های پر غو بسیار با کیفیت وبا دوام است وعمر طولانی دارد و مناسب برای همه افراد است

  17. سلام وقت بخیر
    بالشت پر قو همانطور که از اسمش مشخص است، با استفاده از پر های قو تهیه میشود و بسیار باکیفیت هستند.

  18. سلام صبح بخیر
    من 6 ماه پیش برای جهزیه از بالش های شما خرید کردم بسیار راضی هستم ممنون از سایت خوبتون.

  19. سلام خسته نباشید من همیشه با بوی پر بالشهام مشکل داشتم ولی از وقتی از بالشتای پر قوی شما استفاده میکنم شبا راحت سرم و رو بالش میزارم بدون هیچ بوی آزار دهنده ای واقعا ممنونم

  20. سلام وقت بخیر
    برای تهیه رویه بالشت نیز از انواع و اقسام پارچه ها استفاده میشود که روز به روز با پیشرفت صنایع نساجی این پارچه ها هم از لحاظ جنس و کیفیت و هم از لحاظ طرح و رنگ متنوع تر میشوند.

  21. سلام خسته نباشید
    بالشت پر قو همانطور که از اسمش مشخص است، با استفاده از پر های قو تهیه میشود که بسیار با کیفیت هستند.

  22. سلام وقتتون بخیر
    روبالشتی های پر قو یکی از باکیفیت روبالشتی ها هستند و بسیار برای افرادی که مشکل گردن درد دارند مناسب می باشد.

  23. سلام وقت بخیر
    انواع بالشت را از نظر میزان سفتی و نرمی بشناسید و نمونه مناسب خود را تهیه کنید که قیمت مناسبی هم دارد

  24. سلام وقتتون بخیر
    بالشت های پر قو یکی از بهترین بالشت ها می باشد که بسیار کیفیت خوبی دارند.

  25. سلام وقت بخیر
    من برای جهیزیم از روبالشتی های شما خرید کردم که بسیار باکیفیت بودن ‌‌.

  26. سلام وقتتون بخیر
    بالشت های پر قویی که از شما خرید کردم بسیار نرم و با کیفیت بودن.

  27. سلام وقت بخیر
    بالشت به طور کلی وسیله ای مفید است و ضرری ندارد که خواب ما را نیز راحت تر میکند، اما اگر در تهیه یا نگهداری از بالشت استاندارد های لازم رعایت نشوند، ممکن است مضراتی نیز داشته باشد.

  28. سلام عرض ادب پر گرمای خیلی خوبی ایجاد میکند که بالشت های پر قو را برای استفاده در مناطق سرد سیری و فصل پاییز و زمستان بسیار مناسب کرده است.

  29. سلام وقت بخیر
    لیست قیمت به همراه عکس تمام محصولات بالشت تهیه شده از پر قو رو برایم ارسال کنید

  30. سلام وقت بخیر
    بالشت پر قو همانطور که از اسمش مشخص است، با استفاده از پر های قو تهیه میشود

  31. سلام وقت شما بخیر من بارها از شما خرید کردم و بسیار راضی بودم ممنون از سایت خوبتون موفق باشین.

  32. سلام خسته نباشید
    بالشت پرقو واقا خیلی خوب است
    باعث خواب راحت می شود
    وجلوگیری از گردن افتادگی میکند

  33. سلام خوبید خسته نباشید خدمت شما و سایت خوبتون من ازتون بالشت پر قو اصل خرید کردم تمام خریدارانم از جنس های شما راضی هستند موفق و موید و پیروز باشید

  34. سلام وقتتون بخیر
    محصول من همانطور که قول داده بودین خیلی زود و با کیفیت به دستم رسید بسیار کیفیت خوبی داشتن ممنون از سایت خوبتون.

  35. خیلی عالی هست. تمیز دوخته شده و من راضی هستم. ممنون از غرفه دار محترم، پاسخگویی شون، همینطور بسته بندی باسلیقه شون

  36. سلام عرض ادب خسته نباشید
    خواستم اگر امکانش هست با شما حضوری صحبت کن برای صادرات روبالشتی و بالش به کشور استرالیا.

  37. سلام وقت بخیر
    من یکی از طرفداران پر پا قرص شما هستم که همیشه از شما خرید می کنم خواستم ببینم شما ارسال به شهر یزد هم دارین ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  38. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    مطالب و محتوایی بسیار خوبی داخل سایت توضیح دادید بسیار مچکرم چطور میشه از قیمت های محصولات شما آگاه شوم؟ برای خرید عمده چند درصد تخفیف در نظر میگیرید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  39. سلام وقت بخیر باتشکر از مجموعه شما که مطالب های مفید و جامعی درسایتتون قراردادید

  40. سلام وقت بخیر
    می خواستم بپرسم که قبل از ثبت سفارش می تونم یک نمونه از کار هاتونو ببینم؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  41. سلام وقت بخیر
    بالشت های پر قو
    در چه تعداد هستن بسته ای
    و چه سایز هایی موجود دارن
    برای مصرف شخصی استفاده میشه بیشتر
    یا مکان های عمومی مثل
    بیمارستان ،هتل

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  42. اگر بالشت خود را به موقع نشویید، میکروب هایی که روی آن جمع شده اند، میتوانند باعث بیمار شدن شما شوند، به خصوص اینکه بالشت با نقاط حساسی در بدن ارتباط دارد.

  43. سلام خسته نباشین
    بالشت ها پرقو از چه جنس هستن ?
    و مواد پر شده داخل آنها چه موادی هستن ?
    آیا پرزدهی دارن ?

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  44. سلام وقت بخیر
    خواستم در زمینه فروش بالش با شما همکاری داشته باشم اگر ماهانه از شما یک نیسان خرید داشته باشم قیمت عمده چقد برام تموم میشه؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  45. سلام خسته نباشید ببخشید بالش پر مرغ هم دارید؟؟ ارسال به همدان به چه صورت انجام میشه؟؟؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  46. شایع ترین ضرری که از بالشت نامناسب میتوان مثال زد، آسیب آن به گردن یا ستون مهره ها است

  47. بالشت به طور کلی وسیله ای مفید است و ضرری ندارد که خواب ما را نیز راحت تر میکند، اما اگر در تهیه یا نگهداری از بالشت استاندارد های لازم رعایت نشوند، ممکن است مضراتی نیز داشته باشد

  48. بالشت به طور کلی وسیله ای مفید است و ضرری ندارد که خواب ما را نیز راحت تر میکند، اما اگر در تهیه یا نگهداری از بالشت استاندارد های لازم رعایت نشوند، ممکن است مضراتی نیز داشته باشد.

  49. ازویژگیهای بالش پرقونرمی ولطافت،دوام وکیفیت،گرمی وانعطاف پذیری بالامیباشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما