فروش فوق العاده روبالشتی تترون نخی

آیا شما مشخصات روبالشتی های تترون نخی را میدانید؟
آیا شما با انواع طرح ها ی روبالشتی های تترون نخی آشنایی دارید؟
آیا شما دسته بندی روبالشتی ها از لحاظ مدل را میشناسید؟
آیا شما مشخصات انواع روبالشتی های طرح دار را میدانید؟
آیا شما عرضه کنندگان بی واسطه انواع روبالشتی تترون نخی را میشناسید؟

روبالشتی تترون نخی
بشر در تمان دوران ها همواره به دنبال بهتر و زیبا تر کردن محیط زندگی خود بوده است؛ همچنین به دنبال خلق وسایل یا کشف راه حل هایی که کار خود را آسان تر کند نیز بوده است. مشاغل و کالا های زیادی تا به امروزه توسط انسان به همین منظور ایجاد یا تولید شده اند که روبالشتی نیز یکی از آن ها است.
در گذشته از هر پارچه ای که در خانه ها پیدا میشد، خانم های خانه برای دوختن روبالشتی استفاده میکردند. حتماً دیده اید که هر کدام از بالشت ها نیز روبالشتی متفاوتی داشتند که از نظر جنس پارچه، طرح و رنگ با هم فرق یا حتی تضاد داشتند. بسیاری از همین پارچه ها که در گذشته برای دوختن روبالشتی مورد استفاده قرار میگرفتند برای این امر مناسب نبودند، چرا که آن پارچه به دلایلی مثل زبز و خشن بودن، آنتی باکتریال نبودن و… اصلاً برای برخورد با پوست صورت استاندارد نیستند؛ اما امروزه ما شاهد هستیم که کارخانه های کالای خواب از انواع مختلف پارچه هایی که مناسب و استاندارد هستند، مدل های مختلفی از روبالشتی را تولید و به بازار عرضه کرده اند.
روبالشتی‌ها بیشتر از تمامی کالا های خوابی که ما استفاده میکنیم با پوست و موی ما در تماس هستند و همین موضوع باعث شده تا سطح کیفیت آن ها به طور مستقیم روی پوست و مو اثر گذار باشد. روبالشتی ها در حال حاضر هم برای زیباتر کردن اتاق خواب استفاده میشوند، چرا که طرح و رنگ های خیلی متنوع و زیبایی از آن ها اکنون در بازار موجود است و هم عاملی برای حفاظت از پوست و موی ما در برابر پارچه های زمخت برخی از بالشت ها و میکروب های جمع شده روی آن ها هستند. خیلی ها میگویند که روبالشتی حداکثر دو هفته یک بار یا ده روز یک بار باید مورد شست و شو قرار گیرد تا میکروب های روی پارچه به پوست آسیب نزنند، همان طور که میدانید بالشت ها از پر، پنبه، پشم شیشه، پارچه های خورد شده و… تشکیل میشوند، اگر ما از روبالشتی استفاده نکنیم با کثیف شدن پارچه بالشت باید آن را باز کنیم و پنبه، پر یا هر چیزی که بالشت با آن پر شده بوده است را بیرون بیاوریم تا بتوانیم پارچه آن را شست و شو دهیم یا تعویض کنیم؛ اما زمانی که از روبالشتی استفاده میکنیم، هر چند مدت یک بار که نیاز باشد میتوانیم به راحتی بالشت را از آن خارج کرده و روبالشتی را بشوییم.

قابلیت شست و شوی تترون نخی
به طور کلی روبالشتی ها کالا های مفیدی برای ما انسان ها هستند، چون میتوانیم از طرح های زیبایی که روی آن ها نقش بست است، برای زیبا تر کردن محیط منزل خود استفاده کنیم و از نمونه های جدید آن ها مثل روبالشتی های بند دار و زیپ دار در جهت راحت تر کردن کار خود استفاده کنیم.
یکی از هزاران نمونه روبالشتی که این روز ها تولید میشود، روبالشتی تترون نخی است. پارچه های تترون به دلیل خواصی که دارند یکی از مناسب ترین گزینه ها برای تولید روبالشتی هستند. پارچه های تترون علاوه بر اینکه با خواص خود باعث افزایش کیفیت روبالشتی میشوند، با خواصشان به تولید کننده ها نیز کمک های بسیاری در جهت تولید یک محصول تمام عیار کرده اند.
پارچه های تترون پارچه هایی با کیفیت اعلا هستند. آن ها در برابر شست و شو دچار آبرفت یا تغییر رنگ نمیشوند. از آنجایی که روبالشتی ها نسبت به بقیه کالا های خواب بیشتر مورد شست و شو قرار میگیرند، مقاومت پارچه آن ها در برابر شست و شو بسیار مهم است که پارچه های تترون این ویژگی را به خوبی در خود دارند. وقتی که روبالشتی شما دارای چنین ویژگی باشد، ماندگاری آن نیز بالا تر خواهد بود.

لطافت پارچه تترون نخی
پارچه های تترون بسیار نرم و لطیف هستند که یکی از عوامل مهم برای یک روبالشتی با کیفیت است. همان طور که قبلاً هم گفتیم، روبالشتی ها به طور مستقیم با پوست و موی ما در ارتباط هستند، پس لطافت روبالشتی میتواند بر حفظ سلامت پوست و موی ما اثرات زیادی بگذارد.
خواص دیگر پارچه های تترون ضد حساسیت بودن آن ها است.
افزون بر تمام موارد ذکر شده، پارچه های تترون دارای رنگ بندی بی شمار و قیمت مناسبی نیز هستند که این دو ویژگی آن ها نیز در کنار سایر ویژگی هایشان به کمک تولید کننده ها آمده است. تولید کنندگان همیشه سعی بر این دارند برای تولید روبالشتی از پارچه هایی استفاده کنند که تنوع رنگ بالایی داشته باشند تا آن ها نیز بتوانند روبالشتی را با رنگ های گوناگون تولید و در اختیار مشتریان قرار دهند. از طرفی قیمت مناسب این پارچه نیز هم به تولید کنندگان و هم به خریداران محترم در مسائل اقتصادی کمک های شایانی کرده است.

مشخصات روبالشتی های تترون نخی

مشخصات روبالشتی های تترون نخی

روبالشتی های تترون نخی دارای مدل های کودک و بزرگ سال هستند که انواع کودک آن ها دارای ابعاد ۳۵ در ۴۵ سانتی متر مربع و ابعاد بزرگ سال آن ها ۵۰ در ۷۰ سانتی متر مربع است. این روبالشتی دارای رنگ بندی بیشتر از صد رنگ متفاوت است که دست شما را در انتخاب باز میگذارد. علاوه بر رنگ های متنوع طرح های زیبایی نیز دارد، این طرح ها نیز افزون بر زیبایی زیاد تنوع بالایی دارند. زیبایی مدل های مختلف روبالشتی تترون نخی در بین سایر روبالشتی ها زبانزد است.
روبالشتی های تترون نخی با نمونه های بند دار و زیپ دار و ساده تولید میشوند که باعث میشود شما برای انتخاب روبالشتی بسته به نیاز و سلیقه خود راحت تر عمل کنید. روبالشتی های تترون نخی دارای خاصیت آنتی باکتریالی نیز هستند که باعث میشود سلامت شما به خطر نیفتد و با خیال آسوده از آن ها استفاده نمایید.
روبالشتی های تترون نخی بسیار نرم و لطیف هستند. نرمی و لطافت آن ها علاوه بر حفظ لطافت پوست ما در اینکه با احساس بهتری بخوابید، تأثیر گذار است.
روبالشتی های تترون نخی دارای کیفیت و طول عمر بسیار بالایی هستند. این روبالشتی به دلیل کیفیت خیلی خوبی که دارد، نشان استاندارد کالا را نیز دریافت کرده است. همچنین روبالشتی های تترون نخی آبرفت و تغییر رنگ بعد از شست و شو ندارند.

بررسی مدل های متفاوت روبالشتی

بررسی مدل های متفاوت روبالشتی

روبالشتی ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها با توجه به نوع پارچه، طرح، رنگ، ابعاد و موارد دیگر برای کاربرد های گوناگون مورد استفاده قرار میگیرند که بیشترین مورد استفاده از روبالشتی زمان استراحت و خواب شبانه است. تمام روبالشتی ها به جز آن دسته ای که با پارچه های زمخت و زبر تولید میشوند و بیشتر جنبه دکوری یا تزیینی دارند، برای استفاده در زمان خواب مناسب هستند، چرا که اکثر روبالشتی ها با پارچه های نرم و لطیف که مناسب پوست هستند، تولید میشوند.
روبالشتی ها را از چند نظر میتوان تقسیم بندی کرد:
از لحاظ جنس رو بالشتی ها با پارچه های مختلفی مثل پارچه های نخی، تترون، ابریشم، ساتن و… تولید میشوند که هر کدام از این پارچه ها نیز ویژگی های خاص خود را دارند.
روبالشتی های ابریشمی یکی از گران ترین روبالشتی هایی هستند که میتوانید تهیه کنید؛ اما اگر به سلامت پوست خود اهمیت میدهید، اگر پوست شما چروک و جوش دارد یا مستعد حساسیت است، بهترین گزینه برای شما استفاده از روبالشتی های ابریشمی است. این روبالشتی ها بسیار لطیف هستند و پوست شما روی آن ها میتواند سر بخورد.
روبالشتی های ساتن: روبالشتی های ساتن یکی از زیبا ترین روبالشتی ها هستند. پارچه های ساتن خود انواع متفاوت زیادی دارند و از الیاف گوناگون نیز تولید میشوند. قیمت گذاری روبالشتی های ساتن نیز بر اساس همین الیاف به کار رفته در آن ها است. مثلاً پارچه های ساتن دارای الیاف ابریشم از همه گران تر هستند و مدل هایی از پارچه های ساتن که با الیاف نایلون یا پلی استری تولید میشوند، قیمت کمتری نسبت به نمونه ابریشمی آن ها دارند. ولی پارچه های ساتن با نرمی و لطافت بالا و درخشندگی که در خود دارند، روبالشتی های خیلی نرم، لطیف و زیبایی از آن ها تولید میشود.
روبالشتی های نخی: روبالشتی های نخی قابلیت خوب هستند که در روبالشتی های دیگر به ندرت دیده میشود. امکان گردش هوا در الیاف این روبالشتی وجود دارد که باعث میشود روبالشتی های نخی برای پوست هیچ گونه مشکلی به وجود نیاورند. این روبالشتی نیز به دلیل اینکه تمام الیاف پارچه آن از نخ خالص تولید میشود، قیمت نسبتاً بالایی نسبت به بقیه روبالشتی ها دارد، اما نمونه هایی از روبالشتی های نخی که پارچه آن ها از نخ خالص تهیه نشده اند، قیمت کمتری دارند.
در خصوص روبالشتی های تترون نیز در ابتدای متن توضیحات کافی داده شده است.

دسته بندی روبالشتی ها بر اساس کاربرد

دسته بندی روبالشتی ها بر اساس کاربرد

روبالشتی های سنتی: دسته ای از روبالشتی ها هستند که تقریباً در همه مکان ها و موارد قابل استفاده میباشند. این روبالشتی با پارچه هایی با کیفیت بالا تولید میشود. طرح ها و تزیینات این روبالشتی به گونه ای است که آن را برای استفاده به حالت نمادین در نمایشگاه های هنر های دستی، مکان های سنتی، قهوه خانه ها و رستوارن های سنتی و خیلی مکان های دیگر سازگار کرده است. البته به دلیل پارچه با کیفیت و لطیفی که در تهیه آن ها به کار برده شده است، برای استفاده در سرویس خواب نیز مناسب میباشد.
روبالشتی های مجلسی: روبالشتی های مجلسی را شاید با نمونه های پارچه مختلف بتوان پیدا کرد. این روبالشتی ها به گونه ای هستند که دسته ای از آن ها جهت استفاده در سرویس خواب مناسب هستند، چون پارچه آن ها دارای نرمی و لطافت کافی هست، از طرفی برخی از آن ها به صورت ست با روتختی تولید میشوند و با تخت های چوبی و کلاسیک به راحتی جور میشوند.

روبالشتی مجلسی
دسته ای دیگر از روبالشتی های مجلسی که شاید کمی پارچه آن ها مناسب برای صورت نباشد، بیشتر برای استفاده در پذیرایی منزل برای تزیین یا جهت استفاده در مجالس مناسب تر هستند. همین طور از آن ها به دلیل طرح های خاصی که دارند مثل روبالشتی های سنتی در رستوران و کافه هایی که دیزاین سنتی دارند و سایر مکان های سنتی میتوان استفاده کرد.
انواع دیگری از روبالشتی ها نیز هستند که بیشترین کاربرد آن ها جهت استفاده در سرویس خواب و زمان استراحت است که دارای مدل ها و نام های گوناگونی هستند.
روبالشتی ها از لحاظ طرح و رنگ نیز دسته بندی میشوند. رنگ بندی دسته ای از روبالشتی ها که برای سرویس خواب طراحی شده اند، به گونه ای است که از تمام رنگ ها میتوان برای تولید آن ها استفاده کرد؛ اما در نمونه هایی از روبالشتی ها مثل روبالشتی های مجلسی استفاده از هر رنگی در تولید آن ها جایز نیست، بلکه استفاده از رنگ های سنگین تر و مجلسی تر برای آن ها بهتر است.
در خصوص طرح روبالشتی ها نیز به همین ترتیب است. طرح روبالشتی ها با توجه به کاربرد و موارد استفاده آن ها تعیین میشود، مثلاً روبالشتی های بچه گانه طرح هایی عروسکی دارند، اما روبالشتی های مجلسی دارای طرح های مجلس پسند هستند.

روبالشتی های نازک

روبالشتی های نازک

روبالشتی های نازک نیز با استفاده از پارچه هایی خنک و تابستانی که ضخامت زیادی هم ندارند تولید میشوند. این دسته از روبالشتی ها بسیار زیبا هستند و امکان گردش هوا در آن ها نیز وجود دارد.

پخش عمده روبالشتی های تترون نخی

پخش عمده روبالشتی های تترون نخی

روبالشتی های تترون نخی توسط بسیاری از تولید کنندگان تولید و عرضه میشوند. تمامی این تولیدی ها فروش محصولات خود را به نمایندگان معتبر واگذار میکنند. تمامی این نمایندگی ها توسط تولیدی تأیید شده هستند و فروش این محصولات را به صورت عمده یا تک انجام میدهند که البته بیشتر تمرکز آن ها بر فروش عمده روبالشتی های تترون نخی میباشد. سایت ما یکی از نمایندگی های معتبری است که با تولیدی های مختلفی کار میکند و توانسته روبالشتی هایی با کیفیت و درجه یک را در اختیار مشتریان محترم قرار دهد. شما نیز جهت خرید میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و خریدی آسان و به صرفه داشته باشد، چرا که قیمت های ارائه شده در این سایت بسیار مناسب هستند.

112

  1. روبالشتی های نخی گزینه های مناسبی برای استفاده ی روزمره هستند واتفاقا بازار فروش خوبی هم دارند.

  2. تنوع این محصول دررنگ وطرح زبان زد عام و خاص هست وسلیقه ی تمام مشتری هارو دربرمیگیره.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  3. سلام من به عنوان یه خانم خانه دار به سلامتی خانواده هم خیلی اهمیت می دهم با مطالعاتی که انجام دادم به این نتیجه رسیده ام که جنس نخی بسیار مناسب است و باعث گردش هوا می شود.

  4. سلام وقت بخیر
    من چند باری از شما برای تولیدیم خرید کردم واقعا جنس های پارچه روبالشی شما بی نظیر می باشد.

  5. سلام وقت بخیر
    من خیلی خوش حالم که با سایت شما آشنا شدم و توانستم بهترین محصول را خریداری کنم خدا قوت به سایت خوبتون.

  6. روبالشی های تترون بسیار نرم و خنک است من از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از شما.

  7. سلام وقت بخیر
    روبالشتی‌ها بیشتر از تمامی کالا های خوابی که ما استفاده میکنیم با پوست و موی ما در تماس هستند پس بهترینشو خریداری کنید

  8. سلام وقتتون بخیر
    پارچه های تترون به دلیل خواصی که دارند یکی از مناسب ترین گزینه ها برای تولید روبالشتی هستند.

  9. سلام وقت بخیر
    روبالشتی حداکثر دو هفته یک بار یا ده روز یک بار باید مورد شست و شو قرار گیرد که باید حتما دوام بالایی داشته باشد در برابر شستشو

  10. سلام وقت بخیر
    طور مستقیم روی پوست و مو اثر گذار باشد. روبالشتی ها در حال حاضر هم برای زیباتر کردن اتاق خواب استفاده میشوند

  11. سلام وقت بخیر
    در تمام دوران ها همواره به دنبال بهتر و زیبا تر کردن محیط زندگی خود بوده است که این محصول پاسخگوعه این نیاز شما خواهد بود

  12. سلام وقت بخیر
    پارچه هایی که مناسب و استاندارد هستند، مدل های مختلفی از روبالشتی را تولید و به بازار عرضه کرده اند.

  13. سلام وقت بخیر
    کارخانه های کالای خواب از انواع مختلف پارچه هایی که مناسب و استاندارد هستند، مدل های مختلفی از روبالشتی را تولید و به بازار عرضه کرده اند.

  14. سلام وقت بخیر
    که طرح و رنگ های خیلی متنوع و زیبایی از آن ها اکنون در بازار موجود است و هم عاملی برای حفاظت از پوست و موی ما در برابر پارچه های زمخت برخی از بالشت ها و میکروب های جمع شده

  15. رو بالشتی تترون مناسب برای بالش هایی که همش در حال استفاده است و بافت سبک و لطیفی داره باتشکر

  16. سلام وقتتون بخیر روبالشتی های تترون نخی طرح های خوشگلی دارند و ضد آبرفت و ضد رنگ رفتگی هستند

  17. سلام وقت بخیر روبالشتی های تترون نخیه شما عالی بودن واقعا جنسشون بی نظیر بود در حد و اندازه عمده نخریدم اما این سری که سفارش ثبت میکنم حتما این کارو میکنم چون همگی از خریدشون از شما راضی بودیم

  18. سلام وقت بخیر
    روبالشتی های پارچه های تترون پارچه هایی با کیفیت اعلا هستند که بسیار کیفیت خوبی دارند.

  19. سلام وقتتون بخیر
    من و خواهرام از شما روبالشتی خرید کردیم بسیار جنس خوبی داشتن و مدل های قشنگی هم داشتن.

  20. سلام وقت بخیر این روبالشتیا واقعا جنس خوبی دارن من برا مادرم از شما خرید کردم هر روز دعام میکنه که این روبالشتی وبا این جنس عالی و قیمت مناسب براش خریدم

  21. سلام روبالشتی های دخترونه اش خیلی خوشگلن دخترم عاشقش شده خیلی دوسش داره واقعا ازتون ممنونم بخاطر این همه طرح و رنگ زیبا

  22. سلام وقت بخیر
    پارچه های تترون پارچه هایی با کیفیت اعلا هستند. آن ها در برابر شست و شو دچار آبرفت یا تغییر رنگ نمیشوند.

  23. سلام وقتتون بخیر
    پارچه های تترون پارچه هایی با کیفیت عالی هستند و در برابر شست و شو دچار آبرفت یا تغییر رنگ نمیشوند و بسیار قیمت مناسبی دارند.

  24. سلام وقت بخیر
    پارچه های تترون پارچه هایی با کیفیت اعلا هستند آن ها در برابر شست و شو دچار آبرفت یا تغییر رنگ نمیشوند

  25. سلام وقتتون بخیر
    روبالشتی هایی که از جنس تترون هستند بسیار باکیفیت می باشند و جنس بسیار خوبی دارند.

  26. سلام وقتتون بخیر
    من چند سالی هست که با شما کار می کنم و بسیار از همکاری با شما راضی هستم.

  27. سلام وقت بخیر
    هر پارچه ای که در خانه ها پیدا میشد، خانم های خانه برای دوختن روبالشتی استفاده میکردند.

  28. سلام عرض ادب روبالشی های تترون نخی دارای طرح ونقش گوناگونی است و بسیار نرم ولطیفند و قیمت مقرون به صرفه ای دارد

  29. سلام وقت بخیر
    لیست قیمت به همراه عکس تمام محصول روبالشتی از جنس تترون رو برایم ارسال کنید

  30. سلام وقت بخیر
    روبالشتی‌ها بیشتر از تمامی کالا های خوابی که ما استفاده میکنیم با پوست و موی ما در تماس هستند و همین موضوع باعث شده تا سطح کیفیت آن ها به طور مستقیم روی پوست و مو اثر گذار باشد

  31. سلام وقتتون بخیر محصول من امروز به دستم رسید کیفیت بسیار خوبی داشت ممنون از سایت خوبتون.
    موفق باشین

  32. سلام وقتتون بخیر
    من یکی از مشتریان دائمی شما هستم که فقط با شما همکاری میکم ممنون از سایت خوبتون.

  33. من در طرح فروش فوق العاده روبالشتی تترون نخی خرید داشتم ازتون خیلی خیلی راضی هستم خدا بهتون رزق و روزی فراوان بده خیلی در قسمت مشاوره بهم کمک کردین

  34. خیلی نرم و لطیف سایزشم استاندارد بود پیشنهاد میکنم بگیرین من لباس خوابم ست کامل بودو روبالشیمم با هاش ست کردم خیلی ناز شد

  35. سلام خسته نباشید روبالشی های تهران نخی با شستشو زیاد رنگش نمیره و آبرفت پرز دهی نداره ممنون

  36. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    می خواستم در مورد ارسال بار و نحوه ای بار گیری در زمینه صادرات به چه نحوی انجام می شود ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  37. سلام وقتتون بخیر
    آیا شما در زمینه صادرات هم کار می کنید؟ من میتونم با شما همکاری داشته باشم؟
    تا به حال به کشورهای هند و چین هم صادرات انجام داده اید؟
    صادرات شما به چه صورت است زمینی یا آبی؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  38. سلام وقت بخیر روبالشی های تهران دارای انواع مختلفی از طرح ورنگ هستند وضد آبرفت ودارای ثبات رنگ است

  39. سلام عرض ادب روبالشتی های تترون نخی دارای کیفیت و طول عمر بسیار بالایی هستند وطرح های زیبایی دارد

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  40. سلام وقت بخیر پارچه های تترون پارچه هایی با کیفیت اعلا هستند. آن ها در برابر شست و شو دچار آبرفت یا تغییر رنگ نمیشوند

  41. سلام خدمت شما روبالشتی های تترون نخی دارای کیفیت و طول عمر بسیار بالایی هستند و قابل شستشو است

  42. سلام خدمت شما روبالشتی های تترون نخی دارای کیفیت و طول عمر بسیار بالایی هستند و آبرفت نداره

  43. سلام خسته نباشید روبالشی های تترون نخی دارای طرح های مختلف و زیبایی است و آبرفت نداره

  44. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    من چند بار ی با مشاوران شما صحبت کردم و خواستار خرید از شما هستم خودتون باهم تماس می گیرد یا خودم تماس بگیرم؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  45. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    مشاوره شما با من تماس گرفت قرار شد خبر بده کی شما رو ببینم منتظر خبر هستم،کی بهم اطلاع میدین؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  46. سلام عرض ادب روبالشی های تترون نخی دارای ثبات رنگ وضد آبرفت است و طرح های زیادی دارد

  47. سلام وقتتون بخیر
    هزینه گمرک تا کشور کانادا چقدر است ؟ چه مدت زمان طول میکشه تا بار فرستاده شود؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  48. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    واقعا کیفیت محصولات تون به تناسب قیمت خیلی خوبه، امیدوارم
    همکاری های بیشتری داشته باشیم.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  49. سلام وقت بخیر
    خواستم از شما نهایت تشکر کنم محصول من باکیفیت و سر موقع ارسال شد.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  50. پارچه های تترون بسیار نرم و لطیف هستند که یکی از عوامل مهم برای یک روبالشتی با کیفیت است روبالشتی های نخی گزینه های مناسبی برای استفاده ی روزمره هستند واتفاقا بازار فروش خوبی هم دارند.

  51. پارچه های تترون بسیار نرم و لطیف هستند که یکی از عوامل مهم برای یک روبالشتی با کیفیت است روبالشتی های نخی گزینه های مناسبی برای استفاده ی روزمره هستند

  52. سلام وقتتون بخیر
    من تعریف شما را از همکارم بسیار شنیدم خواستم اگر امکانش هست حضوری خرید کنم. دفتر فروش شما در کدوم شهر است ؟

  53. سلام عرض ادب روبالشتی های تترون نخی آبرفت و تغییر رنگ بعد از شست و شو ندارند باتشکر

  54. پارچه های تترون پارچه هایی با کیفیت اعلا هستند. آن ها در برابر شست و شو دچار آبرفت یا تغییر رنگ نمیشوندتنوع این محصول دررنگ وطرح زبان زد عام و خاص هست وسلیقه ی تمام مشتری هارو دربرمیگیره.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  55. سلام خسته نباشید پارچه های تترون پارچه هایی با کیفیت اعلا هستند. آن ها در برابر شست و شو دچار آبرفت یا تغییر رنگ نمیشوند

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  56. خیلی ها میگویند که روبالشتی حداکثر دو هفته یک بار یا ده روز یک بار باید مورد شست و شو قرار گیرد تا میکروب های روی پارچه به پوست آسیب نزنند

  57. سلام عرض ادب مقاومت پارچه آن ها در برابر شست و شو بسیار مهم است که پارچه های تترون این ویژگی را به خوبی در خود دارند

  58. بسیاری از همین پارچه ها که در گذشته برای دوختن روبالشتی مورد استفاده قرار میگرفتند برای این امر مناسب نبودن

  59. سلام عرض ادب پارچه های تترون پارچه هایی با کیفیت اعلا هستند. آن ها در برابر شست و شو دچار آبرفت یا تغییر رنگ نمیشوند

  60. کارخانه های کالای خواب از انواع مختلف پارچه هایی که مناسب و استاندارد هستند، مدل های مختلفی از روبالشتی را تولید و به بازار عرضه کرده اند.

  61. سلام وقتتون بخیر
    شما می تونید از طریق واتساپ عکس روبالشتی‌ هاتون برام ارسال کنید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما