تولید بالش طبی عمده

امروزه، بالش های طبی موجود در بازار با الیاف، ابعاد، روکش و کاربرد های مختلفی عرضه شده اند. خریدهای مستقیم بالش طبی عمده از درب کارخانه، معمولاً فواید بیشتری نسبت به خرید های با واسطه دارند. خرید عمده از مرکز تولید بالش طبی، این شانس را به شما داده که بتوانید این کالا را، با هزینه بسیار کمتری خریداری کنید. مراکز تولیدی عمده بالش های طبی، با هدف رفع نیاز گسترده در بازار، این محصول کاربردی و درمانی را با سطح کیفی عالی و قیمت فوق العاده ارزان وارد عرصه بازار میکنند. فروشگاه های کالای خواب و فروشگاه های کالای پزشکی، نیاز به خرید عمده انواع بالش طبی دارند. همچنین وجود تمام تعاملات اقتصادی، برای فروش عمده این محصولات، سبب شده تا مشتریان با شرایط بهتری به خرید این کالا بپردازند.
تولیدی دیبافت، با تلاشی چندین ساله، به همراه کادری مجرب و با استفاده از فناوری روز دنیا در زمینه تولید بالش طبی عمده فعالیت دارد؛ به همین منظور، این روش فروش را در پیش گرفته تا مشتریان بتوانند با کمترین امکانات، همچنین هزینه کمتر، انواع بالش های طبی را در کمترین زمان ممکن خریداری کنند.

ویژگی بالش طبی با کیفیت

ویژگی بالش طبی با کیفیت

بالش طبی، هم جنبه درمانی و هم جنبه کاربردی دارند.
_ بالش های طبی، دارای منحنی هایی هستند که با قرار دادن سر و گردن در یک وضعیت مناسب، باعث جلوگیری از ایجاد مشکلات جسمانی و همچنین درمان آن میشوند.
_ افراد مبتلا به بیماری های تنفسی، میتوانند با خیالی راحت از بالش های طبی استفاده کنند؛ زیرا فوم های استفاده شده در این نوع بالش ها، از ورود گرد و غبار و باکتری ها به بالش جلوگیری میکنند.
از دیگر ویژگی های یک بالشت طبی با کیفیت عبارتند از:
_ عدم جذب و پخش بوی ناخوشایند
_ ضد باکتری و گرد و غبار
_ عبور جریان هوا
_ پیشگیری از تعریق بدن به هنگام استراحت
_ سازگاری با آناتومی بدن انسان
_ حفظ شکل ظاهری اولیه
_ جلوگیری از بیماری های جسمانی مانند: کمر درد، گردن درد و…
این ویژگی ها، همگی بستگی به جنس و کیفیت ساخت بالشت دارند و به مرور زمان دستخوش تغییرات میشوند.

نکاتی مهم برای بهداشت بالش طبی

نکاتی مهم برای بهداشت بالش طبی

بالش طبی عمده پشم و پنبه، با شسته شدن داخل ماشین به هم می چسبند، اما در مورد شستن بالش های طبی خیلی راحت میتوانید عمل کنید.
برای جلوگیری از شستن بالش ها، از یک ملحفه ضخیم برای پوشاندن سطح بالشت خود استفاده کنید؛ با این کار تنها هفته ای یک بار این ملحفه را بشویید، همچنین شستن بالش را سالی دو بار انجام دهید.
– برای باد کردن بالش های طبی بادی هرگز از دهان خود استفاده نکنید؛ زیرا این کار باعث انتقال عوامل بیماری زا بوده، همچنین برای این کار از تلمبه های کوچک بادی کمک بگیرید.
– شما میتوانید با امکانات کم، ساده ترین روش شستشوی بالش را انتخاب نمایید؛ مانند شستن با شوینده های ملایم یا سرکه، چرا که رعایت بهداشت کالا های خواب یک امر مهم و ضروری برای شما است.

رنگبندی انواع بالش طبی

رنگبندی انواع بالش طبی

انواع بالش طبی عمده بزرگسال، بالش طبی میان زانویی، بالش بارداری، بالش پشت کمری و… با روکش های نرم و با کیفیت و رنگ بندی منحصر به فرد، در مراکز تولیدی ساخته میشوند و سپس با مشخصات متفاوتی وارد بازار میشوند. همچنین بالش های طبی، به خصوص بالش هایی که مخصوص زیر سر، معمولا با رنگ کرم روشن و سفید در بازار ارائه میشوند.
اگر قصد دارید یک بالش طبی عمده با کیفیت طبی، برای خود تهیه کنید، میتوانید با تماس با پشتیبانی وبسایت ما از کاتالوگ و رنگ بندی کامل مطلع شوید و طبق علاقه و نیاز خود یک رنگ زیبا از آن را خریداری نمایید.

مرکز فروش بالش طبی

مرکز فروش این منسوج

اکثر مراکز فروش بالش طبی عمده، علاوه بر خدمات حضوری، امکان خدمت رسانی به صورت غیر حضوری را برای مشتریان فراهم آورده اند. با توجه به رقابت سنگینی که میان مراجع فروشگاهی امروزه به وجود آمده است؛ مراکز فروش تمامی سلایق و نیاز های ممکن را با ارائه محصولات در ابعاد، مدل ها، رنگ بندی و کارایی مختلف پوشش میدهند. همچنین اگر شما یا اطرافیانتان به دنبال تهیه عمده بالش های طبی هستید؛ ما به شما یک مرکز فروش عمده بالشت های طبی را معرفی میکنیم. مجموعه دیبافت کالا توانسته است با ارائه انواع بالش طبی عمده با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه رضایت مشتریان را جلب نماید و گامی بلند در پیشرفت اقتصادی کشور در زمینه فروش و تجارت کالا های مختلف بردارد؛ مجموعه دیبافت همواره به دنبال کسب اعتماد مشتری است.

دانستنی ها

دانستنی ها

بالش طبی عمده نرم: بالش های طبی، میتوانند نقش بسزایی در یک خواب راحت و با آرامش برای شما داشته باشند. همانطور که میدانید یک بالش طبی خوب و راحت میتواند دارای ویژگی های متنوعی باشد، از جمله نرمی و لطافت، سبک و منعطف، زیبا و حتی با رنگ بندی مختلف.
بالش بارداری: برای تهیه ی بالش های طبی بارداری میتوان، به داروخانه ها و مراکز خرید معتبر و بزرگ که قالبا با نام هایپرمارکت از آن ها یاد میشود خریداری کرد.

بالش طبی قابل شست و شو

بالش طبی قابل شست و شو

برای شست و شوی راحت بالش طبی عمده، پیشنهاد ما به شما تهیه بالشت طبی قابل شستشو بوده این بالش ها پس از شستن، دچار رنگ رفتگی و یا آسیب نشده و به راحتی تمیز میشوند. مشتریان، میتوانند این بالش ها را تولیدی های بالش طبی عمده تهیه کنند و از خرید خود و استفاده طولانی مدت از آن لذت ببرند.

21

  1. بالشت های طبی شمارو از مشکلات مربوط به گردن وبیماری های مزمن ان مصون نگه میدارند حتما استفاده کنید.

  2. بالشت های شماواقعا اصولی و استاندارد تولیدشن و باعث میشن فرد بدون این که به گردنش اسیبی برسه استراحت کنه.

  3. بالش های طبی دارای قیمت مناسبی هست و برای خرید منزل و و اقامتگاه ها فروش خوبی دارند بیشتر متقاضد دارد.

  4. سلام وقت بخیر
    خواستم تشکر کنم بابت کیفیت محصولی که برام ارسال کردین واقعا درجه یک بود.

  5. بالش های طبی یکی از بالش های با کیفیتی است که همه ی افراد می توانند از آن استفاده کنند.

  6. سلام وقت بخیر جنس و کیفیت ساخت بالشت دارند در این مجموعه از ملاک های استانداردی برخوردار هستند

  7. سلام وقت بخیر
    بالش های طبی موجود در بازار با الیاف، ابعاد، روکش و کاربرد های مختلفی عرضه شده اند

  8. سلام وقت بخیر برای این نوع بالش در هنگام تهیه از فوم های استفاده شده در این نوع بالش ها، از ورود گرد و غبار و باکتری ها به بالش جلوگیری میکنند.

  9. سلام وقت بخیر
    بالش هایی که مخصوص زیر سر، معمولا با رنگ کرم روشن و سفید در بازار ارائه میشوند.

  10. سلام وقت بخیر
    انواع بالش های طبی را در کمترین زمان ممکن خریداری کننداز شرکت دیبا بافت نگار

  11. سلام وقت بخیر
    خریدهای مستقیم بالش طبی عمده از درب کارخانه، معمولاً فواید بیشتری نسبت به خرید های با واسطه دارند.

  12. سلام خدمت همه بالشت طبی قابل شستشو بوده این بالش ها پس از شستن، دچار رنگ رفتگی و یا آسیب نشده و به راحتی تمیز میشوند

  13. سلام خدا قوت بالش های طبی شما رو برای خانواده ام خریدم واقعا عالی بود مخصوصا برای منی که تازه گردنم عمل شده بود واقعا گرم و نرم و استاندارد بودن ممنون از شما

  14. سلام من میخواستم از این نوع بالش برای خونه ام بخرم لطفاً کمکم کنید که با رنگ و تم طوسی چه طرح و رنگی ست میشه که منم سفارش بدم ممنون از شما

  15. سلام وقت بخیر
    خواستم از شما بابت مطالب بسیار خوبی که داخل سایت قرار می دهید تشکر کنم واقعا اطلاعات ما رو بسیار زیاد کرده است.
    خدا خیرتان دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما