خرید عمده روبالشی گلدار

خرید عمده روبالشی گلدار

خرید به صورت کلی و عمده هم دارای منافع بی شماری برای مشتریان است و هم تولید کنندگان از فروش کلی روبالشی گلدار سود میبرند. مشتریان با خرید عمده روبالشی گلدار میتوانند از تخفیفات ویژه و استثنایی که تولیدکنندگان برای مشتریانی که به صورت عمده خرید میکنند در نظر گرفته اند، بهره مند شوند و در واقع این محصولات را با قیمت کمتر و ارزان تری تهیه کنند. خرید این محصولات با قیمت کمتر این امکان را برای مشتریان به خصوص مشتریانی که در سطح بازارهای محلی مغازه خرده فروشی دارند فراهم میسازد تا بتوانند برای محصولات خود تخفیفات ویژه ای در نظر بگیرند و از این رو در راستای جذب مشتری تازه و افزایش گستره مشتریان خود قدمی بزرگ بردارند و به رونق و سودآوری در فروش برسند، اما منفعت این فروش کلی و عمده برای تولید کنندگان چیست؟ در واقع اکثر تولیدکنندگان با مشتریان بزرگ عمده، قراردادهای سالیانه میبندند، که در این قراردادها تعیین میشود که ماهانه یا هر چند وقت یکبار چه مقدار از محصول باید تولید و به دست مشتری برسد؛ از این رو تولیدکنندگان میزان تولید خود را بالا برده و در نهایت مقدار سود و فروش آنها نیز بیشتر میشود. با خرید عمده روبالشی گلدار خریدی مناسب و به صرفه را تجربه نمایید.

 سنجش استحکام بافت روبالشی گلدار
سنجش استحکام بافت روبالشی گلدار

با سنجش استحکام روبالشی گلدار متوجه میشویم که مقاومت بافت این روبالشی تا حدود بسیار زیادی به نوع نخ و الیاف به کار رفته در تولید این محصولات و مخصوصا تراکم نخ پارچه آن برمیگردد؛ در واقع هرچه الیاف و نخ استفاده شده در روند تولیدی روبالشی مرغوب تر و باکیفیت تر باشد و همچنین تراکم نخ های بافت روبالشی بیشتر باشد، میزان استحکام و مقاومت بافت آن نیز بیشتر است و روبالشی کمتر دچار تغییر حالت میشود. در کارخانه های تولیدکننده انواع روبالشی، قبل از ارائه محصولات به بازار و در مرحله تولیدی آن آزمایش های متعددی بر روی آنها انجام میشود تا مطمئن شوند که از استحکام خوبی در برابر عوامل تخریبی مانند شست و شو، تابش مستقیم نور خورشید، کشش، سایش و… برخوردار است. در کارخانه ها برای سنجش تراکم بافت پارچه روبالشی از دستگاهی به اسم پود شمار استفاده میشود. این وسیله صفحه مدرجی دارد که دارای یک ذره بین دقیق است و به وسیله آن تعداد نخ ها را در یک سانتی متر از طول و یا عرض پارچه میشمارد و در آخر میزان تراکم بافت پارچه روبالشی را تعیین می کند.

ابعاد گوناگون روبالشی گلدار

ابعاد گوناگون روبالشی گلدار

همانطور که آگاه هستید تنوع و تفاوت روبالشی گلدار با یکدیگر فقط در طرح و رنگ آنها نیست، بلکه روبالشی ها در سایز و ابعاد نیز با هم تفاوت های فاحشی دارند. در واقع هدف تولیدکنندگان، از تولید روبالشی های گلدار در سایز و ابعاد مختلف و گوناگون تامین نیازهای مختلف مشتریان است؛ به گونه ای که، مشتریان هیچ گونه نگرانی از بابت تهیه این روبالشی در ابعاد مورد نیاز خود نداشته باشند. به صورت کلی انواع این روبالشی در ابعاد مختلفی مانند: روبالشی گلدار مخصوص نوزاد، روبالشی گلدار مخصوص کودک، روبالشی گلدار مخصوص بالش های گرد، کوسن و…. به عرصه تولید میرسند. نکته ای که وجود دارد این است که قبل از اینکه بخواهید جهت خرید انواع روبالشی اقدام کنید، با توجه به اینکه بالش ها دارای سایز بندی های مختلفی هستند حتما سایز بالش خود را گرفته و مشخص کنید و سپس اقدام به خرید روبالشی مناسب با ابعاد بالش خود کنید.

ویژگی های یک روبالشی خوب

ویژگی های یک روبالشی خوب

از عوامل مهمی که تاثیر بسزایی در تعیین میزان کیفیت و مرغوبیت یک روبالشی گلدار دارند، میتوان به موارد زیر اشاره کرد؛ در واقع ویژگی های یک روبالشی خوب به شرح زیر است.
• جنس نخ به کار رفته در تولید روبالشی گلدار: از زمان گذشته تا به امروز، الیاف ارگانیک و برگرفته از دل طبیعت، جایگاه ویژه ای در صنعت نساجی کشور ما داشته اند. علت این همه محبوبیت، کیفیت و ویژگی های خاص و منحصر به فردی است که این الیاف ها به انواع مختلف پارچه، روبالشی، پتو … میبخشند.
• یک روبالشی درجه یک دارای نرمی و لطافت فوق العاده خوبی است، این نرمی و لطافت باعث میشود تا علاوه بر راحتی و آرامش در هنگام خواب، سلامت پوست حفظ شود و پوست به چین و چروک متعددی دچار نشود.
• یکی دیگر از ویژگی های روبالشی گلدار خوب، گردش هوا در میان تار و پود آن است. به اصطلاح تنفس پذیر بودن روبالشی تاثیر بسزایی در حفظ سلامت پوست و مو دارد.
• دوام و استحکام بالا از خصوصیت یک روبالشی باکیفیت و مرغوب محسوب میشود. هرچه دوام و استحکام بافت روبالشی بیشتر باشد، ماندگاری آن نیز بیشتر است.
• ثبات رنگ در برابر عوامل تخریب کننده ای مانند شست و شو، تابش نور مستقیم خورشید و… از عوامل مهم در تعیین کیفیت یک روبالشی به شمار می آید.
• یک روبالشی خوب و باکیفیت مانع شکنندگی مو و ایجاد موخوره میشود و سلامت مو را به خوبی حفظ میکند.
• توانایی در حفظ رطوبت پوست یکی از نکاتی است که باید در هنگام خرید روبالشی مرغوب و با کیفیت به آن توجه کرد.
• از آنجایی که منسوجات خواب از جمله روبالشی ها برای ممانعت از رشد میکروب و باکتری، نیاز به شست و شوی مداوم دارند، داشتن قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی جزو ویژگی های خوب و برتر یک روبالشی محسوب میشود.

مرجع پخش روبالشی گلدار

مرجع پخش روبالشی گلدار

دغدغه اصلی هر تولیدکننده ای، عرضه محصولات تولیدی خود در بازار است؛ زیرا علاوه بر کیفیت و مرغوبیت، عرضه صحیح و درست یک محصول در بازار نیز میتواند تاثیر بسزایی در میزان فروش آن بگذارد؛ از این رو تولیدکنندگان مختلف از جمله تولیدکنندگان روبالشی گلدار محصولات خود را از بهترین و مطمئن ترین راه ممکن، یعنی با کمک مرجع پخش مستقیم در بازار عرضه میکنند. مرجع پخش در قالب دفاتر و نمایندگیهای فروشی است که در سراسر نقاط مختلف کشور وجود دارند و محصولات خود را به صورت عمده و مستقیم با قیمتی باور نکردنی و استثنایی به دست مشتریان میرسانند. خرید عمده روبالشی گلدار را با تسهیلاتی باور نکردنی از طریق این مراجع انجام دهید.

1

  1. سلام وقت بخیر
    طرح های مختلف رو بالشتی ها موجود را در کدوم قسمت میتوانیم مشاهده کنیم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما