خرید و فروش روفرشی در تهران | روفرشی کشدار ابریشم ترک

خرید و فروش روفرشی در تهران و کلیه شهرستان های کشور به میزان قابل ملاحظه ای انجام می گیرد. به طور خلاصه، روفرشی را یک پارچه ضخیم، جهت پوشاندن قالی، تعریف می کنند. البته خرید این این کالا با اهداف مختلفی انجام می شود. روفرشی ها بسیار متنوع بوده؛ و با توجه به دکوراسیون داخلی یا سلیقه افراد، انتخاب می شوند. روفرشی کشدار ابریشم ترک از بهترین و پرفروش ترین این روکش ها به شمار می رود.

خرید و فروش روفرشی در تهران | روفرشی کشدار ابریشم ترک

فروشگاه اینترنتی انواع روفرشی

فروشگاه اینترنتی انواع روفرشیفروشگاه اینترنتی انواع روفرشی از بهترین منابع خرید این کالا، محسوب می شود. روفرشی، نوعی پارچه ضخیم فرش مانند است. همان گونه که از نام محصول مشخص است؛ چهت پوشاندن رویه فرش به کار می رود. به طور معمول روفرشی ها، دارای نقوش گلیم و قالی بوده؛ و با تنوع فوق العاده بالایی تولید می گردند.

در فروشگاه های اینترنتی معتبر شاهد عرضه انواع و اقسام روفرشی می باشیم. این روکش های پارچه ای از جنبه های مختلف با یکدیگر فرق دارند.
برخی از زمینه های تنوع ارقام گوناگون روفرشی در ادامه ذکر شده اند:

  • جنس مواد اولیه روفرشی (نوع الیاف و نخ های به کار رفته)
  • روش تولید و بافت روفرشی
  • ضخامت روفرشی
  • محل تولید روفرشی
  • مارک یا برند کالا
  • نوع طرح و نقش روفرشی
  • رنگ های به کار رفته در محصول
  • نحوه رنگ آمیزی
  • یک رو یا دو رو بودن
  • ابعاد روفرشی (طول و عرض)
  • موارد استفاده از روفرشی

لازم به ذکر است؛ که قیمت عمده روفرشی در سایت ها و برخی از فروشگاه های مجاز اینترنتی به مراتب، ارزان تر از بازار است. 

عرضه روفرشی کشدار ابریشم ترک

عرضه روفرشی کشدار ابریشم ترکعرضه روفرشی کشدار ابریشم ترک از رونق فوق العاده ای برخوردار می باشد. تفاوت این روفرشی ها با سایر همتایان خود در این است؛ که قسمت دور آنها به علت کشی بودن در زیر فرش قرار می گیرد. به این ترتیب، روفرشی از جای خود تکان نخورده؛ و به نظر می رسد؛ که قالی جدیدی کف ساختمان را پوشانده است.
به طور کلی روفرشی ابریشمی را می توان به عنوان یکی از بهترین روفرشی های موجود در بازار معرفی نمود. زیرا زیبایی و دوام بسیار بالایی دارند. این محصول نسبتاً جدید به میزان بالایی مورد استقبال خریداران روفرشی قرار گرفته است. مخصوصاً می توان به فروش روفرشی ترک کشدار، اشاره نمود؛ که دارای طرح های منحصر به فردی می باشد.

عرضه روفرشی کش دار ابریشمی ترک با قیمت های مختلفی انجام می گیرد. به بیان دیگر قیمت روفرشی کشدار، وابسته به عوامل گوناگونی می باشد. بعضی از این عوامل به جنس، کیفیت، ابعاد و طرح روفرشی ترک مربوط می شود. اما نحوه فروش روفرشی ابریشم نیز بسیار مهم است.

مرکز پخش پتو و روفرشی در تهران

مرکز پخش پتو و روفرشی در تهرانمرکز پخش پتو و روفرشی در تهران، این محصولات را در طرح های متنوع، ارائه می کند. 
همان گونه که می دانیم؛ یکی از مسائلی که می تواند؛ بر قیمت نهایی روفرشی اثر بگذارد؛ نحوه عرضه آن می باشد. به همین دلیل بهترین کار جهت خرید عمده روفرشی، مراجعه به مراکز اصلی پخش این کالا می باشد. زیرا در این مراکز، فروش روفرشی به صورت مستقیم و بدون واسطه، صورت می گیرد.

به طور کلی پتو و روفرشی از مهم ترین محصولاتی هستند؛ که در کلیه مراکز پخش کالای خواب در تهران به فروش می رسند. امروزه انواع روفرشی را برای مصارف مختلفی استفاده می کنند. به عنوان مثال این لوازم به عنوان زیر انداز نیز کاربرد دارند.

مرکز فروش روفرشی و پتو در تهران، کلیه محصولات خود را با نرخ مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. اما تهیه روفرشی از نمایندگی های اصلی پخش، بیشتر برای مشتریان عمده کالا، مناسب است.

تولید عمده انواع روفرشی در تهران

تولید عمده انواع روفرشی در تهرانتولید عمده انواع روفرشی در تهران، نشان دهنده استقبال اقشار مختلف مردم از این محصول می باشد.
لازم به ذکر است؛ که پیشینه تولید روفرشی به حدود نیم قرن پیش در استان یزد بر می گردد. هر چند که هنوز هم بخش عمده روفرشی های بازار در یزد تولید شده اند؛ اما در حال حاضر طراحی و ساخت این محصول در بسیاری از نقاط کشور، انجام می شود. بدون شک شهر تهران از قطب های اصلی تولید انواع مختلف روفرشی است. این لوازم از لحاظ جنس، کیفیت، سایز، طرح و مواردی از این قبیل با هم تفاوت دارند.

در کارخانه روفرشی، شاهد طراحی مدل های جدید این محصول پارچه ای می باشیم. درواقع روز به روز بر تنوع و کیفیت روفرشی های ایرانی افزوده می شود.
یکی از مهم ترین نکات قابل ذکر در مورد تهیه انواع روفرشی های تهران، این است؛ که خرید عمده کالا از تولیدی روفرشی، دارای صرفه اقتصادی قابل توجهی است.
بسیاری از این مراکز را می توان به عنوان مراجع اصلی تولید روفرشی ارزان قیمت، معرفی نمود.

نمایندگی فروش روفرشی ۱۲ متری

نمایندگی فروش روفرشی 12 مترینمایندگی فروش روفرشی، اقسام گوناگون این محصول پرکاربرد را در سایزهای مختلف به فروش می رساند.
از آنجا که هدف اصلی روفرشی ها، پوشاندن قالی می باشد؛ این لوازم با توجه به اندازه انواع فرش های موجود در بازار، طراحی شده اند. به همین دلیل روفرشی ۱۲ متری از پرفروش ترین های حوزه خود به شمار می رود.

شایان ذکر است؛ که یکی از مهم ترین مراجع به دست آوردن قیمت روفرشی ارزان، نمایندگی فروش این کالا می باشد. زیرا در این مراکز انواع روفرشی ها با قیمتی پایین تر از بازار، عرضه می شوند.
روفرشی های ۱۲ متری ارائه شده در نمایندگی های مجاز فروش از نظر طرح، رنگ و موارد استفاده، دارای تنوع فراوان می باشند. اما این وسایل به دلیل داشتن سایز نسبتاً بزرگ، بیشتر برای پوشاندن قالی های ۱۲ متری موجود در منازل به کار رفته؛ و کمتر به عنوان زیر انداز یا رو انداز مورد استفاده قرار می گیرند.

فروشنده انواع روفرشی های ابریشم گونه

فروشنده انواع روفرشی های ابریشم گونهفروشنده انواع روفرشی های ابریشم گونه، طرح های متنوع این محصول را با قیمت های مختلفی به فروش می رساند.
می دانیم؛ که روفرشی های ابریشم از محبوب ترین و پرطرفدارترین لوازم پوشش قالی محسوب می شوند. اما اغلب روفرشی هایی که با پسوند ابریشمی در بازار به فروش می رسند؛ طرح ابریشم یا اصلاحاً ابریشم گونه هستند.
این لوازم بسیار زیبا و چشم گیر بوده؛ و جلوه خاصی به فضای خانه می بخشند. انتخاب روفرشی های ابریشم گونه بر اساس نوع مکان، رنگ های به کار رفته در فضا و البته بودجه و سلیقه، صورت می گیرد.

فروشنده های مجرب حوزه روفرشی های طرح ابریشم به شیوه های مختلفی فعالیت کرده؛ و مشاوره های لازم را در اختیار مشتریان قرار می دهند. مثلاً می توان به خرید و فروش اینترنتی روفرشی اشاره نمود؛ که به میزان بالایی مورد استقبال قرار گرفته است.

با توجه به آنچه بیان شد؛ روفرشی های ابریشم گونه از لحاظ ضخامت، کیفیت جنس و ثبت رنگ با هم تفاوت داشته؛ و با قیمت های مختلفی فروخته می شوند.

بازار بزرگ روفرشی های طرح دار

بازار بزرگ روفرشی های طرح داردر بازار بزرگ روفرشی های طرح دار، شاهد عرضه اشکال مختلفی از این محصول می باشیم. خوشبختانه در حال حاضر تنوع روفرشی ها به اندازه ای است؛ که گاهی اوقات افراد را از خریدن قالی جدید منصرف می کند.

در ادامه به ذکر مهم ترین کاربردهای روفرشی طرح دار خواهیم پرداخت:

  • محافظت از قالی در برابر نور آفتاب
  • حفظ رنگ فرش
  • پیشگیری از آلوده شدن فرش
  • محافظت از فرش در برابر پاخوردگی
  • افزایش طول عمر فرش
  • تزئین فرش های کهنه
  • به عنوان زیر انداز در سفر و تفریح
  • به عنوان روتختی

کلیه محصولات موجود در بازار فروش روفرشی را می توان به دو دسته کلاسیک و مدرن، تقسیم نمود. روفرشی های کلاسیک را می توان شامل طرح های افشان، خشتی، لچک و ترنج دانست. این وسایل، ضخامت کمتری داشته؛ و برای استفاده در پیک نیک ها مناسب تر اند. 
در عوض روفرشی های طرح دار مدرن موجود در بازار، بیشتر از الیاف شانل تولید شده؛ و ضخامت بیشتری دارند. این روفرشی ها را معمولاً برای دکوراسیون داخلی منزل به کار می برند.

آشنایی با مدل های مختلف روفرشی

آشنایی با مدل های مختلف روفرشیجهت آشنایی با مدل های مختلف روفرشی، باید آنها را از جنبه های مختلف، مورد بررسی قرار داد.
در بخش های قبل تا حدودی در مورد حوزه های تفاوت انواع مختلف روفرشی صحبت شد. یکی از مهم ترین زمینه های تنوع این کالا به طرح، مدل و شکل ظاهری روفرشی مربوط می شود.

در اینجا به ذکر نام چند نمونه از مهم ترین و رایج ترین مدل های روفرشی می پردازیم:

  • روفرشی مدل کلاسیک
  • روفرشی مدرن
  • روفرشی ابریشمی
  • روفرشی طرح ابریشم
  • روفرشی مخمل ترک
  • روفرشی مخمل زرکدار

هر کدام از اینها به نوبه خود انواع مختلفی داشته؛ و به دسته های گوناگون، تقسیم می شوند.

در هنگام انتخاب و خرید روفرشی باید به نوع مکان مورد نظر، دکوراسیون، رنگ های به کار رفته و سایز فرش دقت کرد. امروزه با توجه به نیاز بازار و سلیقه مردم، شاهد طراحی این لوازم با مدل های جدید می باشیم.
یکی از بهترین راه های آشنایی با مدل های مختلف روفرشی، مراجعه به سایت های معتبر اینترنتی است.

لیست قیمت انواع روفرشی در بازار

لیست قیمت انواع روفرشی در بازاردر لیست قیمت فروش روفرشی، نوسان عددی قابل توجهی را مشاهده می کنیم. زیرا همان طور که در قسمت های قبل، اشاره شد؛ انواع مختلف روفرشی از لحاظ جنس الیاف، نحوه تولید، مدل و مواردی از این دست با هم فرق دارند.
علاوه بر این عوامل زیر نیز به نوبه خود بر قیمت نهایی روفرشی در بازار، اثر می گذارند:

  • شرایط بازار واردات و صادرات
  • نوسان نرخ ارز
  • بعد مسافت بین محل تولید و فروش 
  • نحوه خرید و فروش روفرشی

به عنوان توضیح بیشتر، باید گفت؛ که گاهی اوقات شاهد اختلاف قیمت یک نوع روفرشی در بازار شهرهای مختلف کشور می باشیم.
اما بهترین مرجع برای گرفتن لیست قیمت انواع روفرشی در بازار، کارخانه تولیدی این محصول یا نمایندگی وابسته به آن است. مخصوصاً اگر قصد خرید عمده این محصول را داشته باشیم.

در حالت کلی فروشندگان خرده فرش و روفرشی، عرضه کنندگان کالای خواب و افرادی که به هر دلیل قصد خرید عمده روفرشی را دارند؛ می توانند؛ مستقیماً به تولیدی ها مراجعه کرده؛ و یا از سایت های معتبر، کمک بگیرند.

نمایندگی فروش بهترین روفرشی های وارداتی

نمایندگی فروش بهترین روفرشی های وارداتینمایندگی بهترین روفرشی های وارداتی، یکی از پرمصرف ترین کالاهای خارجی حوزه فروش و گلیم را به فروش می رساند. روفرشی ترکیه ای از مهم ترین محصولات وارداتی در این زمینه به شمار می رود. چرا که از کیفیت، ثبات رنگ و طول عمر بالایی برخوردار می باشد.

به نظر می رسد؛ که روفرشی، همانند فرش و گلیم، محصولی اصالتاً ایرانی باشد. اما با توجه به کاربردهای جالب توجه آن، امروزه در سراسر دنیا تولید می شود. ناگفته نماند؛ که هر نوع روفرشی داخلی یا وارداتی موجود در بازار ایران، مشتریان خاص خود را دارد.

لازم به ذکر است؛ که بهترین روفرشی های وارداتی از مواد اولیه مرغوب تولید شده؛ و طرح های منحصر به فردی دارند. روفرشی های ابریشم ترک، نمونه ای از محبوب ترین و پرطرفدارترین پوشاننده های خارجی قالی محسوب می شوند.
نکته قابل ذکر دیگر، این است؛ که قیمت بهترین روفرشی های وارداتی در نمایندگی فروش آنها به مراتب، ارزان تر از جاهای دیگر است.

خرید مستقیم روفرشی از تولید کننده

خرید مستقیم روفرشی از تولید کنندههمان گونه که پیشتر نیز اشاره شد؛ نحوه خرید و فروش یک محصول، می تواند؛ بر قیمت تمام شده آن تاثیرگذار باشد. از این رو خرید مستقیم روفرشی از تولید کننده آن، مقرون به صرفه تر است. این گزینه بیشتر مورد توجه کسانی قرار می گیرد؛ که قصد خرید روفرشی به میزان بالا را دارند.

برخش از تولید کننده های برتر روفرشی، این محصول را به صورت اینترنتی و غیر حضوری نیز عرضه می کنند. این شیوه تجارت، مزایای زیادی داشته؛ و به میزان بالایی در وقت افراد صرفه جویی می کند.

یکی از مهم ترین دلایل رونق تولید روفرشی و خرید آن توسط مردم، نظافت راحت آن می باشد. چرا که روفرشی نسبت به فرش، وزن سبکی داشته؛ و بسیاری از روفرشی ها را می توان به راحتی در ماشین لباسشویی انداخت. اما واضح است؛ که نظافت قالی و شستشوی آن، بسیار مشکل و وقت گیر است. به همین دلیل در سال های اخیر، خرید روفرشی به شدت مورد توجه خانم های خانه دار قرار گرفته است.

شرکت پخش انواع روفرشی در کشور

شرکت پخش انواع روفرشی در کشورشرکت پخش انواع روفرشی، این محصول بی نظیر را در سراسر کشور به فروش می رساند. طرح و رنگ این وسایل تا حد زیادی به قالی و گلیم، شباهت دارد.
گفته می شود؛ که اولین روفرشی های تولید شده در کشور، طرح های ساده ای مثل مدل چهار خانه داشته اند. اما امروزه این لوازم، تنوع بی نظیری یافته اند. به عنوان مثال می توان به خرید روفرشی مخمل در نقش های مختلف، اشاره کرد. بسیاری از این روفرشی ها دو طرفه می باشند.

قیمت انواع روفرشی در شرکت اصلی پخش آنها، بسیار مناسب است. این قبیل شرکت ها کلیه مراکز سراسر کشور را به خوبی پوشش می دهند. همچنین برخی از مراکز پخش، فعالیت های تجاری خود را به صورت اینترنتی یا آنلاین به انجام می رسانند.
به این ترتیب از هر نقطه ایران می توان بهترین روفرشی های موجود در کشور را از شرکت های پخش آنها، خریدای نمود. این روش به نوبه خود بسیاری از هزینه های جانبی تجارت (مثل هزینه واسه گری) را کاهش می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما