فروشنده پتو | قیمت روز پتوهای خارجی

پتو از جمله ملزوماتی است که علاوه بر مصرف خانگی در بسیاری از مراکز مانند خوابگاه ها، بیمارستان ها، پانسیون ها و هتل ها مورد استفاده قرار می گیرد. اگر خریدار این محصول هستید و  به دنبال بهترین فروشنده پتو هستند باید بدانید که عرضه این محصولات در کشور ما توسط نمایندگی های برند های تولید کننده و همچنین بازارهای بورس تخصصی عرضه کننده انواع منسوجات و لوازم خواب صورت می پذیرد. قیمت روز پتو خارجی و ایرانی را می‌توان از طریق نمایندگی هایی که در سطح شهرها مستقر هستند و همچنین از طریق کاتالوگ های ارائه شده در وب سایت های اینترنتی به دست آورد. 

فروشنده پتو | قیمت روز پتوهای خارجی

بازار بزرگ فروش انواع پتو در ایران

بازار بزرگ فروش انواع پتو در ایرانبازارهای بزرگ فروش انواع پتو در ایران در سطح شهر های مختلف اقدام به توزیع و پخش انواع این محصولات می نمایند. امروز این مراکز علاوه بر فعالیت و کسب و کار به صورت حضوری و حقیقی دارای وب سایت های تخصصی فروشگاه اینترنتی نیز می‌باشند.

این مراکز با خرید مستقیم از کارخانجات تولید کننده محصولات در تنوع بالا از نظر رنگ، کیفیت، مدل و ابعاد را ارائه می‌کنند و خریداران می‌توانند پس از بررسی محصولات مختلف با توجه به نیاز و بودجه در دسترس خود اقدام به خرید انواع تولیدات نمایند. پتو یکی از ملزوماتی است که به صورت مکرر مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین دلیل کیفیت مناسب آن برای خریداران بسیار حائز اهمیت است.

عرضه عمده پتو های مسافرتی و خانگی

عرضه عمده پتو های مسافرتی و خانگیتولید عمده پتوهای مسافرتی و خانگی توسط مجتمع های تولیدی فعال در سطح شهر های مختلف صورت کشور صورت می پذیرد و عرضه عمده این تولیدات بر عهده مراکز متعدد فروشگاهی می باشد.

پتوهای مسافرتی پتو های کم حجم و دارای طرح ها و رنگ های مختلفی هستند که بسیار سبک هستند و قابلیت حمل و جابجایی آسانی دارند. همچنین شستشوی این محصولات بسیار آسان است و به همین دلیل به آنها پتوی مسافرتی گفته می‌شود.

پتوهای خانگی نیز در اقسام مختلفی از طرح  ارائه می شوند. مهمترین مراکز فروش عمده انواع پتوهای خانگی و مسافرتی را می‌توان اینگونه نام برد:

  • بنکداری ها و عمده فروشی های مستقر در سطح شهرهای مختلف
  • مراکز تجاری و واردات و صادرات انواع پتو خارجی
  • دفاتر تجاری خصوصی و نیمه خصوصی که در حوزه توزیع بسته های ایرانی فعالیت می نمایند
  • مارکت های آنلاین اینترنتی که در زمینه توزیع انواع سرویسهای خواب مانند پتو نرمینه بافت و فروش پتو کودک فعال هستند

معرفی بهترین برندهای ایرانی پتو

معرفی بهترین برندهای ایرانی پتو همه ما برای خرید انواع پتو و کالاهای خواب و منسوجات به بازارهای شهری و محلی رفته ایم. اولین نکته ای که که در فروشگاه های پتو جلب توجه می کند تنوع و فراوانی بالای برندهای موجود در بازار است، به طوری که انتخاب یک برند و سایر محصولات را برای انسان کاری دشوار و طاقت فرسا می کند.

به همین دلیل بسیاری از خریداران علاقه دارند که قبل از ورود به بازار برای خرید محصولات با انواع برندهای ایرانی آشنا شود. معرفی بهترین برندهای ایرانی پتو به طرق مختلفی صورت می پذیرد که می‌توان از بین آنها به موارد زیر اشاره کرد:

  • اولین معرف انواع برندهای معتبر تجربه‌های دیگران هستند. افرادی که در انواع پتو تجربه دارند می توانند یک راهنمای مناسب برای خرید انواع پتو ها باشد، چراکه کیفیت و کارایی پتو های مختلف را امتحان کردند.
  • منبع بعدی برای کسب اطلاعات درباره انواع پتو و کاتالوگ و بروشور های ارائه شده توسط برند های تولید کننده هستند. برندهای معتبر دارای صداقت کافی در زمینه معرفی محصولات خود می باشند و به این ترتیب امکان خرید آسان را برای خریداران فراهم نموده اند.
  • منبه سوم برای کسب اطلاع از انواع مختلف پتوها فروشگاه های اینترنتی هستند که عرضه عمده و جزئی انواع پتو را انجام می دهند. این فروشگاه ها دارای مشاوران ماهری هستند که می توانند کارایی و کیفیت اقسام مختلف پتو و کالای خواب را برای خریداران شرح دهند و به این ترتیب شرایطی را فراهم می‌آورند خریداران بتواند کالای باکیفیت تهیه کنند. 

فروش عمده پتو مسافرتی ژله ای

فروش عمده پتو مسافرتی ژله ایاز اقسام مختلف پتوهای مسافرتی پتو های ژله ای و حوله ای هستند که به دلیل سبک وزن بودن و زیبای خاص همواره مورد استفاده قرار می گیرند.

این کالاها یکی از لوازم مهم سفر هستند و فضای بسیار کمی از خودرو را اشغال می کنند. فروش پتو مسافرتی ژله ای با کیفیت تضمین شده و همچنین با قیمتهای کاملا رقابتی و بسیار ارزان توسط مراکز متعددی صورت می پذیرد که امروزه به صورت حقیقی و مجازی مشغول به فعالیت هستند.

این مراکز انواع پتوهای ژله راحت و نرم را که با استفاده از الیاف و منسوجات مرغوب به تولید شده در سطح وسیعی توزیع می نماید. این پتوها دارای تزئینات زیبا و طرح های کار شده مختلفی هستند و بسیار ظاهر زیبا و کیفیت بالایی دارند و برای استفاده در مسافرت، تورهای مسافرتی و همچنین استفاده شخصی در منزل مورد استفاده قرار می گیرند. 

نمایندگی فروش پتو نیکوبافت در تهران

نمایندگی فروش پتو نیکوبافت در تهراننمایندگی های فروش پتوی نیکو بافت در تهران و سایر شهرستان ها مانند یزد، تهران، شیراز، اصفهان، و قم با پایین ترین قیمت و با کیفیت تضمینی این محصولات را در نمونه های مختلف و با کیفیت بالا تولید می نمایند.

مجتمع تولیدی نیکو بافت انواع پتو ها مانند پتوهای دونفره، پتو گل برجسته، پتو ژله ای سروین، پتو های نوزادی، مسافرتی و ورزشی را با استفاده از منسوجات بسیار با کیفیت و همچنین بکارگیری دستگاه های پیشرفته صنعتی تولید و روانه بازار مصرف می نماید.

مرکز پخش انواع پتو های روتختی در کشور

مرکز پخش انواع پتو های روتختی در کشورمهمترین مرکز پخش پتوهای روتختی در کشور ، مراجع ذیل هستند:

  1. نمایندگی های مجاز و دارای اعتبار شرکت ها و برندهای تولیدکننده انواع پتو های ایرانی مانند کارخانه پتو مهرگان و نمایندگی پتو نرمینه و کارخانه پتو یزد
  2. عمده فروشی های مستقر در سطح شهرهای مختلف که عرضه و فروش عمده انواع پتو را عهده دار هستند
  3. دفاتر تجاری دولتی که تحت نظر مراکز مهم دولتی مشغول به فعالیت هستند
  4. دفاتر تجاری خصوصی و نیمه خصوصی که واردات و صادرات عمده پتو را بر عهده دارد
  5. فروشگاه های تخصصی فعال در بازارهای تخصصی
  6. فروشگاه های آنلاین که در سال‌های اخیر با تجاری‌سازی پایگاه‌های خود شرایط خرید آسان و مقرون به صرفه برای تمامی هم وطنان با هر سطح بودجه و درآمدی فراهم نموده است

فروشنده انواع پتو کیلویی

فروشنده انواع پتو کیلوییاگر به دنبال فروشنده انواع پتو کیلویی هستید می توانید با جستجو در فضای اینترنت به وب سایت‌های دست پیدا کنید که فروشنده انواع پتوهای کیلویی و فله را به شما معرفی می نمایند.

برای بسیاری از مراکز که به تعداد وسیعی از این کالاها نیاز دارند مانند خوابگاه ها، بیمارستان ها، درمانگاه ها، و کلینیک ها، زندانها و کانونهای اصلاح تربیت و همچنین سرای سالمندان و  پرورشگاهها خرید انواع پتو به صورت کلی و  کیلویی پیشنهاد می گردد، چرا که در این نوع خرید علاوه بر تامین نیاز عمده مجتمع ها، قیمت پتو بسیار ارزان تر و نازل تر از قیمت پتو های بسته بندی شده و دارای پکیج می باشد و به این ترتیب صرفه اقتصادی بسیاری برای مراکز دولتی و خصوصی که نیاز عمده انواع پتو دارند فراهم می گردد.

فروشگاه اینترنتی انواع پتوهای پلی استر

فروشگاه اینترنتی انواع پتوهای پلی استر در عصر کنونی یکی از بهترین و مناسب ترین مراکز برای خرید انواع محصولات، فروشگاه های اینترنتی هستند.  امروزه فروشگاه های اینترنتی انواع پتوهای پلی استر که یکی از با کیفیت ترین انواع پتو می باشد را در سطح گسترده ای عرضه می کنند.

ممکن است برای برخی از خریداران نحوه خرید اینترنتی پتو مبهم و ناشناخته باشد. اما باید بدانیم که خرید از مراکز آنلاین دارای آیتم‌های بسیار مثبتی است که موجب می گردد بسیاری از افراد امروزه ترجیح دهند این خرید را امتحان کنند. از جمله مهمترین فاکتورهای مثبت خرید اینترنتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. پایگاه های اینترنتی برندهای مختلفی از پتو را ارائه می نماید
  2. دارای طرح بندی و رنگ بندی های متنوع از پتو هستند و امکان انتخاب را برای تمامی سلیقه ها فراهم می‌آورند
  3. مارکت های آنلاین امکان ارسال رایگان محصول را به برخی از استان ها و شهرستان ها فراهم کرده‌اند
  4. برای افرادی که در زمینه انواع پتو و کیفیت آنها اطلاعی ندارند این شرایط فراهم است که به صورت آنلاین و تلفنی با مشاوران مراکز فروشگاهی ارتباط حاصل نمایند و درباره انواع محصولات مختلف اطلاعاتی کافی بدست آورد
  5. نکته دیگر در خرید انواع پتو به صورت اینترنتی این است که این فروشگاه ها تصاویر محصول را از زاویه های مختلف بر روی پایگاه های اینترنتی خود آپلود می نمایند و به این ترتیب خریداران می توانند با مشاهده کامل و دقیق طرح های روی پتو و رنگ آنها، با توجه به سلیقه و دکوراسیون اتاق خواب خود انواع پتو را انتخاب نمایند و نیاز به هیچگونه وقت گذاری های مکرر برای انتخاب پتو نیست.

بهترین پتو های کودک و نوزاد اکریلیک

بهترین پتو های کودک و نوزاد اکریلیکیکی از انواع پتو که در خانه های ایرانی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد پتوهای کودک و نوزاد هستند. کودکان و نوزادان به واسطه پوست حساس خود باید از انواع کالاهای خواب با کیفیت و مرغوب استفاده کنند تا دچار حساسیت های پوستی و ناراحتی‌ها و آسیب های پوستی نگردند.

فروش پتو نوجوان، پتو کودک اکریلیک و بهترین پتوهای کودک و نوزاد اصیل توسط واحدها و مجتمع‌های تولیدی در کشور ما تولید و روانه بازار مصرف می شود. کالاهای خواب کودک و نوزاد باید دارای منسوجات بسیار مناسبی باشد و طراحی و دوخت آن با کیفیت باشد. همچنین از آنجا که این ملزومات به صورت مکرر مورد شستشو قرار می‌گیرند باید از الیافی ساخته شده باشند که بعد از شستشو های مکرر دچار عدم کیفیت و پرزدهی نشود.

آشنایی با دسته بندی های مختلف پتو

آشنایی با دسته بندی های مختلف پتوپتو ها بر طبق فاکتور های مانند ابعاد، کارایی و همچنین منسوجات مورد استفاده در ساخت و تولید، انواع گوناگون و دسته های مختلفی تقسیم می شوند. به عنوان آشنایی با دسته بندی های مختلف پتو می‌توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

  1.  ابعاد: پتوها در انواع مختلفی مانند پتو یک نفره و دو نفره  تولید می شود.
  2.  کارایی: کارایی انواع پتوها با یکدیگر متفاوت است برای مثال پتوها مطابق با کاربری  به انواعی مانند پتوی نوزادی، پتوی کودک، پتوی مسافرتی، پتو ورزشی و پتوهای خانگی تقسیم‌بندی می‌شود
  3. نوع متریال های موجود در تولید: بر طبق منسوجات مورد استفاده در تولید و ساخت مانند پتو های اکریلیک و  پلی استر و مواردی از این دست تقسیم می گردد

لیست قیمت انواع پتو در بازار

لیست قیمت انواع پتو در بازار قیمت اقسام مختلف پتو در بازار با توجه به آیتم هایی مانند سابقه کارخانجات تولید کننده، کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در تولید، نوع فرایند تولید، طراحی و کیفیت بسته بندی تعیین می گردد.

برای کسب اطلاع از لیست قیمت پتو مانند قییمت عمده پتو، قیمت پتو کیلویی، قیمت پتو پلی استر، قیمت پتو سنفیلا، قیمت پتو خارجی و قیمت پتو نرمینه در بازار، می‌توان علاوه بر کسب اطلاعات حضوری از انواع محصولات از طریق نمایندگی ها و فروشگاه های برتر مستقر در سطح بازارها و یا استعلام تلفنی، این استعلام قیمت را به صورت مجازی و آنلاین انجام داد. فروشگاه های اینترنتی علاوه بر ارائه انواع محصولات با کیفیت؛ لیست قیمت به روز انواع محصولات را ارائه می نماید و به این ترتیب امکان خرید آسان را برای تمام مصرف کنندگان فراهم آورده اند.

طی نوسانات اخزی بازار ایران، قیمت انواع منسوجات و الیاف مورد استفاده در تولید پتو ها با افزایش روبرو بوده است و به این ترتیب قیمت تمام شده انواع پتو در طرح ها و کیفیت های مختلف نیز در سال‌های اخیر افزایش یافته است.

این افزایش قیمت در بازارهای جهانی نیز مشهود بوده است و به این ترتیب می توان گفت که اگر پیش فرضی درباره خرید انواع پتو ندارید لازم است قبل از اقدام به هر کاری نسبت به استعلام قیمت اقسام پتو اقدام نمایید تا با توجه به بودجه بندی و پنل مالی که در اختیار دارید پتوی با کیفیت و متناسب را انتخاب کنید.

فروشندگان پتو صادراتی درجه یک

فروشندگان پتو صادراتی درجه یکپتوهای صادراتی از جمله تولیداتی هستند که جهت صادرات تولید می گردند و به این دلیل از انواع منسوجات و مواد اولیه مرغوب تولید می‌شوند. دارای طراحی مدرن و شیک هستند و در بسته بندی های تجاری و حرفه ای توزیع می گردد.

برای خرید انواع پتوی صادراتی درجه یک می توان از طریق مراکز متعدد فروشگاهی اقدام نمود که مهمترین آنها را می‌توان نمایندگی های بازارهای بورس تخصصی عرضه کننده کالای خواب و سرویس های خواب مانند روبالشتی، روتختی و انواع پتو و همچنین نمایندگی های آنلاین اعلام نمود.

این مراکز با خرید مستقیم انواع تولیدات از کارخانجات تولیدی موجب می گردد که دست دلالان و واسطه های فراوان در پروسه خرید و فروش انواع پتو حذف کرد و به این ترتیب امکان خرید اقتصادی و مقرون به صرفه برای تمامی مصرف کنندگان فراهم گردد. پتوهای صادراتی به جهت مرغوبیت قیمت های بالاتری نسبت به تولیدات ساده و معمولی دارا هستند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما