فروشگاه بالش پر قو فانتزی

فروشگاه بالش پر قو فانتزی با عرضه مستقیم این محصول توانسته است محصولات تولیدی را به صورت متنوع در اقصا نقاط کشور عرضه کند، تا به راحتی در دسترس مصرف کنندگان قرار گیرد. با عرضه این منسوجات در سراسر کشور و مورد استقبال قرار گرفتن، توسط عموم مردم، شرکت تولیدی این بالش تصمیم گرفت در تمامی شهر های کشور نمایندگی های فروش تاسیس کند تا بتواند این محصولات را به راحتی در دسترس مصرف کنندگان قرار دهد در نتیجه این شعب فروش، در استان های تهران، قم، کرمان، یزد، مرکزی، همدان و… تاسیس یافت و بعد به صورت خرده یا عمده به شهرستان های زیرمجموعه این استان ها ارسال شدند.
این کالای خواب یکی از کالاهای صادراتی است که هر سال بیش از ۶۰۰۰ تن از این منسوجات به کشور های دیگر نظیر: عراق، ترکیه، پاکستان، افغانستان، ارمنستان، تاجیکستان و… صادر میشود. تجار با صادرات روز افزون این محصول به کشور های دیگر توانسته اند سود زیادی را از این روش بدست آوردند و سهم گسترده ای از فروش بالش پر قو فانتزی کسب کنند.

تنوع طرح بالش پر قو فانتزی

تنوع طرح بالش پر قو فانتزی

تنوع در طرح بالش پر قو بسیار زیاد است و ظاهری شیک و زیبا دارد. همچنین نقش های به کار رفته در این محصول منحصر به فرد است، به طوری که یکی از بارز ترین ویژگی این محصول محسوب شده و خریداران خاص را هم به خود جذب کرده است. این محصول توسط جدید ترین دستگاه های بافندگی و ریسندگی تولید میشود تا در نهایت منجر به تولید محصول ویژه ای گردد.
بالش پر قو از با کیفیت ترین نخ های گیاهی و حیوانی تولید شده است و با ویژگی های مثبت و مطلوبی که دارد از ایجاد حساسیت پوستی جلوگیری میکند. این بالش برای افراد با بیماری های اگزما و آلرژی های پوستی مناسب است. جنس با کیفیت و مرغوب این محصول بسیار با دوام است و جریان هوا را به خوبی در خود گردش میدهد و باعث جلوگیری از گرفتن بوی بد به خود میشود، بالش پر قو در رنگ های متنوعی در بازار موجود است اما رنگ خاص آن” رنگ های روشن” است، این رنگ باعث احساس شادابی و آرامش در حین استفاده میشود. رنگ آمیزی این بالش به صورت طبیعی با دستگاه های اتوماتیک صورت میگیرد، مراحل دوخت و بافت این بالش به صورت ماشینی باعث میشود تا زمان کمتری برای تولید هدر رود؛ به خصوص تولیدات انبوه که باید در هر روز چند هزار تن از این بالش ها تولید شود.

سایز بندی بالش پر قو

سایز بندی بالش پر قو

شرکت تولیدی بالش پر قو محصولات خود را در متنوع ترین طرح و ابعاد تولید و به بازار عرضه میکند، سایز بندی بالش پر قو به صورتی است که تمام گردن و سر را پوشش میدهد. شرکت تولیدی و مرکز فروش بالش پر قو با در نظر گرفتن ابعاد و کیفیت های مختلف برای این محصول، توانسته اند قدرت خرید مردم در استفاده از این محصولات را افزایش دهند.
این محصول در ابعاد تک نفره شامل ۵۰ در ۱۰۰ سانتی متر، تولید میشود و نوع دو نفره این محصول در اندازه ۱۰۰ در ۱۲۰ سانتی متر و نوع بچه گانه و کودکانه این محصول شامل اندازه ۸۰ در ۵۰ سانتی متر است که گزینه مناسبی برای استفاده از این محصول برای آن ها است. این بالش با داشتن درصد زیادی از پر قو، جزء بالش های مناسب برای کودکان و نوزادان است، کودکان با داشتن پوستی حساس و نازک باید از بالش هایی که از حداقل الیاف پلی استر بکار برده شده استفاده کنند که این محصول معیار مناسبی برای آن ها خواهد بود تا خود را به خوبی با پوست کودک وفق دهد.

مختصری درباره بالش پر قو

مختصری درباره بالش پر قو

بالش پر قو با استفاده از جدید ترین متد ها و متریال ها تولید میشود. این کالای خواب با داشتن جنس نرم و انعطاف پذیر و طراحی دلنواز و زیبا علاوه بر کیفیت بالا میتواند گزینه مناسبی برای بالش های کودکان و نوزادان و به خصوص عموم مردم باشد. وظیفه ما در مقابل حمایت از تولیدات داخلی خرید این محصولات است و باید از خرید محصولات خارجی برند های دیگر خودداری کنیم، تا علاوه بر ارز آوری و رشد اقتصادی درون کشور، باعث اشتغتا بسیاری از هموطنان عزیزمان به تولید این محصول شود
بالش پر قو از ۶۰٪ الیاف پنبه و ۲۰٪ الیاف پلی استر ویسکوز و ۲۰٪ الیاف ابریشم تولید شده است که با استفاده از ماشین آلات مدرن صنعتی این الیاف ها به یکدیگر تار و پود و ترکیب میشوند، سپس با استفاده از ماشین بافندگی و ریسندگی بافت یکدست بالش تشکیل میشود و در دستگاه رنگرزی به رنگ های طبیعی ترکیب میشود، در این بخش با استفاده از تثبیت رنگی که بر روی بالش ایجاد میشود، باعث میشود بالش دچار رنگ رفتگی یا مشکل نشود، درون بالشت عمدتا از فوم، پر، پنبه و پشم و شیشه استفاده میشود اما در بالش پر قو از بهترین متریال های پشم و شیشه استفاده میشود. سپس بالش ها با استفاده از ماشین کارتر برش داده میشوند و در بسته بندی های متنوع قرار میگیرند تا برای تمامی رده های سنی این کالا کاربرد داشته باشد.

مرجع پخش بالش پر قو

مرجع پخش این منسوج

مرجع پخش بالش پر قو در تمامی شهر های کشور شامل استان های تهران، قم، همدان، اصفهان، شیراز، کرمان، یزد و… وجود دارند و این محصولات را در طرح ها و اندازه های متنوع پخش میکنند. پخش کنندگان این کالا توانسته اند این محصولات را به هموطنان عزیز با قیمت عمده و انبوه به فروش برسانند تا قدرت خرید مردم در حمایت از تولیدات داخلی افزایش یابد. این فروشگاه توانسته این محصولات را با استفاده از جدید ترین متد تولید، و به بازار عرضه کند در نتیجه این شرکت تولیدی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا آنها را به صورت مستقیم در دسترس شما مصرف کنندگان قرار دهد و روز به روز در تلاش است تا این محصولات را با تنوع بیشتر تولید کند.

1

  1. واقعا این بالشت با طرح های بچه گانه زیبا است من برای دختر خوشگلم از این بالشت ها خریداری کردم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما